Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kjære klarte å ringe meg nå (*gjesp*), dog ved en feiltagelse (glemt tastelåsen), men gleden ble uansett stor da han kunne fortelle meg at han var på vei til Oslo. Koselig, da får jeg sett ham flere dager før, selv om det egentlig ikke er så lenge siden sist. Uansett, veldig bra, trengte den nyheten nå, skal ha eksamen i morgen. *Grue seg*

Lenke til kommentar
Jeg elsker en jente som sa hun elsket meg, lol. Snakka dritmye, merka det var noe.

Også kommer det en jævel og player henne.

såå..

Din foklaring: Dere snakka mye sammen -> Dere elsket hverandre -> Hun hoppa på en annen ?

Min forklaring: Dere var venner -> Hun sa hun elsket deg også fordi du gjorde det, som ingen av dere vet hva betyr -> Hun fant en hun ville ha -> Du skylder på at han var en player

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Si "jeg er forelsket i deg" når man har vært sammen flere mnd? Er ikke det en selvfølge at man er det når man er sammen? :p Uansett er jeg enig i at "glad i deg" burde funke en stund, ikke bare kjøre på med "jeg elsker deg <3<3" etter et par uker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Si "jeg er forelsket i deg" når man har vært sammen flere mnd? Er ikke det en selvfølge at man er det når man er sammen? :p Uansett er jeg enig i at "glad i deg" burde funke en stund, ikke bare kjøre på med "jeg elsker deg <3<3" etter et par uker.

Hva etter tre dager da? Som min kjæreste gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Vi drepte kjærlighetsdiskusjonen. Ikke noe mer igjen i verden å diskutere angående kjærlighet :(

Men hvordan møttes folk da?

Jeg hadde samtalet veldig masse med ei tøtte på msn som jeg trodde jeg ble forelsket i. Vi ble sammen, men ingen ting sa pling, så da ble det relativt fort over, så var veldig greit å bli ferdig med henne. I mellomtia hadde jeg truffet ei trivelig jente da jeg var på en 3-dagers fyll. Hu var edru og jævlig pratsom så vi ble sittende på tomannshånd å prate ei stund. Dette var samtidig som jeg holdt på med hu andre. Uka etter at jeg ble ferdig med førstnevnte var det duket for nok en fest. Usikker på om jeg i det hele tatt skulle slenge meg med, ble det omsider til det. Drakk og drakk og sendte omsider melding til Kristine om at hu måtte komme på fest. Er nesten sikker på at hu sto utenfor og venta på melding, for ikke lenge etter kom hu. Husker ikke så mye utover kvelden annet enn at vi sto og klina. Enda mer dritings og ikke noe jeg husker av kvelden, men dagen etterpå var skummel. Men tok sjangsen og ga henne et kyss og selv om jeg ikke var noe særlig forelska, men mer interessert i å prøve, så gjorde jeg det. nesten to år senere nå, så angrer jeg ikke på at jeg ga det et forsøk. Forelskelsen kom og selv om det var litt tungt å bo fra hverandre et helt år, jeg jobbet i Ålesund, mens hu bodde i Kristiansund, så vi så hverandre enkelte helger bare, så gikk det veldig bra. En depresiv Egil kom fram til tider, men skitt au :p

Lenke til kommentar

Jeg kjente typen min litt fra før, da han var i omgangskretsen til exen min og vi hadde vært på samme fest et par ganger og slikt.

Jeg hadde alltid syntes han var utrolig kjekk, men siden jeg hadde type ble det ikke noe mer.

Så ble jeg singel og levde singellivet en stund. Var mye ute på byen og slik med venninner. En gang så jeg han på et utested. Jeg gikk bare bort til han, og før jeg viste ordet av det sto vi å klina :blush: Det hendte ikke noe mer den kvelden, men det ble det sendt mye sms kan man si, og vi begynte å treffes . :D Og siden har det vært oss to - snipp snapp snute

Lenke til kommentar
Men hvordan møttes folk da?

Jeg møtte han på byen. Jeg hadde type og hadde ingen planer om å finne meg noe mannfolk.

Mitt første sjekketriks var å dra stringtrusa mi over skuldrene(au!). Jeg møtte han igjen helgen etter og jeg sa "Bli med inn. Du spanderer". Han ble skikkelig sjarmert av meg :p Dumpa psykopaten, og ble sammen med denne karen.

Ble samboere etter knappe to måneder og forlovet oss etter syv. Nå har vi vært sammen i over to år og flere skal det bli :)

Null barn, men fire firbeinte :p

Vi har en søt historie å fortelle våre barnebarn :love:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Litt flottere enn at jeg ikke husker noe av kvelden jeg ble sammen med dama, mens hu var edru. Samme måten pappa ble sammen med mamma, fortalte han. Eneste han husker fra kvelden var at han sto på en fotballbane og spydde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...