Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Er ganske naturlig at jeg kommenterer noe som virker veldig ulogisk for meg, skjønner du ikke det?

Blir litt dumt å uttale seg om noe man ikke har peiling på. Så nei, det skjønner jeg ikke.

 

jeg regner også med at sambisen din hadde tatt det opp hvis han hadde sett på det som problematisk. ;)

 

jeg er noe av det samme; noe av det verste jeg vet på morgenen (iallefall før jeg har dusjet eller tatt morgenbad) er hyggelige mennesker. sånn sett er det bedre om jeg blir slått i hodet med en bøtte.

 

poenget er at uansett hvilke "skavanker" en har humørmessig så er dette noe de rundt en forholder seg til og lærer seg å leve meg på den ene måten eller andre.

Ja, akkurat! :thumbup:

Du kjenner jo meg og vet at jeg ikke er ei bitch 24/7! hehe :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mirann:

Jeg er selv veeldig morgengretten, og kan helt sikkert drepe hvis jeg er i rett humør :p

Hehe.. På en måte så er det jo en fordel! Tilfelle innbrudd f.eks. :whistle:

 

Det er jo ikke som om jeg vil være morgengretten og nekter å gjøre noe med det. Jeg anser meg selv som en reflektert person og som prøver å gjøre det beste ut av ting. Også det med å være morgengretten. Men etter snart 30 år, så har jeg innsett at det er en tapt kamp og jeg/vi prøver heller å gjøre det beste ut av situasjonen når den er som den er. :)

 

Hvorfor er dette en diskusjon i utgangspunktet? Er ikke dette tråden for løøøw? :p

Lenke til kommentar
Haha, du er tydeligvis fortsatt gretten når vi har passert halv to :p Hvorfor har jeg ikke peiling?

Hehe.. Er det mulig. :ermm:

Kjenner du meg? Kjenner du kjæresten min? Er du morgengretten selv?

 

Det var litt sleivete, derfor smiley'n. Men du sier jo at meningene mine er dumme og at jeg ikke har peiling.

 

Jeg kjenner ikke deg, men synes det virker unødvendig å være regelmessig gretten mot en kjæreste. Tror de fleste "har det i seg", men mulig å beherske seg.

 

Tror ikke vi kommer noe lengre, men du kan gjerne få siste ordet :)

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Det var litt sleivete, derfor smiley'n. Men du sier jo at meningene mine er dumme og at jeg ikke har peiling.

 

Jeg kjenner ikke deg, men synes det virker unødvendig å være regelmessig gretten mot en kjæreste. Tror de fleste "har det i seg", men mulig å beherske seg.

 

Tror ikke vi kommer noe lengre, men du kan gjerne få siste ordet :)

Hehe.. Kan begynne å lure på om du noen gang har vært i et seriøst forhold.

 

Ha en forsatt fin dag.

 

:D :D :D :D :D :D :D :D (Ser du? Jeg er ikke det minste gretten.) ;)

Lenke til kommentar

Jeg er også morgengretten, men av en eller annen grunn blir jeg aldri det mot kjæresten min. Mot mamma og pappa derimot.. Rasjonelt? Nei. Det er bare sånn det er, og vi forstår hverandre. Man trenger ikke å forstå alt heller, menneskers natur kan være underlig for de som ikke skjønner det selv, og det er lov. ;)

Lenke til kommentar
Det var litt sleivete, derfor smiley'n. Men du sier jo at meningene mine er dumme og at jeg ikke har peiling.

 

Jeg kjenner ikke deg, men synes det virker unødvendig å være regelmessig gretten mot en kjæreste. Tror de fleste "har det i seg", men mulig å beherske seg.

 

Tror ikke vi kommer noe lengre, men du kan gjerne få siste ordet :)

Hehe.. Kan begynne å lure på om du noen gang har vært i et seriøst forhold.

 

Ha en forsatt fin dag.

 

:D :D :D :D :D :D :D :D (Ser du? Jeg er ikke det minste gretten.) ;)

 

Haha, her begynner vi visst å spekulere i hvorvidt jeg har vært i et seriøst forhold :D Har det, ja.

Lenke til kommentar
Da går det seg nok til for deg og etterhvert :yes:

 

Prøv å vær smilende og blid når typen din kommer hjem 1 time for sent fra fylla og sovner naken på badegulvet og skremmer livskiten av deg når du skal på do litt utpå morrakvisten :!:

 

Tviler på at det skjer (da verken han eller jeg drar på byen), men joda, jeg forstår hva du mener. Vi får se, hehe ;)

Lenke til kommentar

Ikke for å blusse opp i debatten, men jeg kan også være ganske morgengretten (les: kan). Jeg har det i meg, men det slår ikke nødvendigvis ut i full blomst hver morgen. Kan fort bli litt amper hvis jeg har forsovet meg kraftig, eller om jeg ligger innerst og ikke når vekkerklokken til dama som har den mest irriterende lyden i hele verden. Dama er også sånn (morgengretten, men ikke nødvendigvis hver morgen).

 

Hvis vi 2 blir morgengretten samme morgen, vel, da er helvette løs. Men det skjer meget sjeldent da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Plutselig var kjæresten reist, og alt virker 100 ganger tristere. Er da man faktisk legger merke til at det regner og er surt ute. Savner han allerede. :( Heldigvis er det bare noen dager til jeg ser han igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...