Ozelot Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 9478506[/snapback] Ta toget? 9478517[/snapback] Finnes ikke togstasjon i haugesund... Transportmiddelet er ikke problemet, kan frese over med bilen om det så skulle være noe problem med transport. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Selv ser jeg for meg et liv som singel. *Opptimist* det kommer når du minst venter det. hold ut så komer det en prins på en hvit hest etterhvetr. *snip* litt avhengig av om hun bor hos foreldrene eller ikke så kan du jo forklare situasjonen og sondere terrenget for om hun vil ha besøk den helgen. (blir lettere om hun bor for seg selv da..) Endret 12. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, hun bor hos foreldrene(men tror ikke et møte med de er noe aktuelt). Og jeg vil tro det er hun som har mest lyst til at jeg skal komme over. (virker sånn på sms'ene hun sender til meg). Hadde hun bodd tvers over fjorden(stavager), så hadde alt vært mye bedre Tror jeg heller venter til hun kommer tilbake. Hun er utlandet, så får ikke pratet me henne skikkelig før i morgen kveld(kommer hjem da). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 hv amed å få henne til å besøke deg da (igjen blir det lettere hvis du har flyttet ut)? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hv amed å få henne til å besøke deg da (igjen blir det lettere hvis du har flyttet ut)? 9478747[/snapback] At hun besøker meg er uaktuelt. Huset blir ikke ferdig pusset opp før uti januar...ser ufint ut her for å si det mildt(mon tro hva det lokale motellet tar for et rom). Bah...så vanskelig. Tror jeg bare lukker besøk ute av tankene, og prater med henne og ser hvor godt kontakt vi har. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bah! Er ei ganske søt jente i klasse som eg er blitt litt småforelska i. Om eg vil, så kan eg bli ilag med ho (ikkje misforstå, er ikkje inbilsk, men ho har sakt det) men dilemmaet er at eg litt forelska i 2 andre jenter også.. Dunno what to do.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Finn ut hvorfor hun du kan bli sammen med er bedre enn de to andre. Sett opp for/mot-liste Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Eller bli venner med alle tre, og prøvd å kartlegg hvem du aller helst ville hatt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hehe, koselig å være tilbake i denne tråden igjen, og ikke minst se at man ikke er alene om å være på leting Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bah! Er ei ganske søt jente i klasse som eg er blitt litt småforelska i. Om eg vil, så kan eg bli ilag med ho (ikkje misforstå, er ikkje inbilsk, men ho har sakt det) men dilemmaet er at eg litt forelska i 2 andre jenter også.. Dunno what to do.. 9479047[/snapback] Kast en mynt om det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg vil være forelsket! Har stengt alle følelsene inne siden x dama var "utro" for 2 år siden. Har ikke følt en dritt. Endret 12. september 2007 av krizkriz Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er galt av deg å stenge følelsene bare fordi eksen din var utro i sin tid. Eksen min var også utro, nesten 2 ganger og selv om vi slo opp lot jeg ikke det virke inn på meg. Surt, ja, men ikke verdens ende. Hold følelsene oppe og du skal se at en dag finner du den rette. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tror jeg gir opp dama jeg.. kommer aldri til å tørre å snakke med hun eller spørre om hun liker meg Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tror jeg gir opp dama jeg.. kommer aldri til å tørre å snakke med hun eller spørre om hun liker meg 9482274[/snapback] Trudde jeg og helt til ei jente fant meg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tror jeg gir opp dama jeg.. kommer aldri til å tørre å snakke med hun eller spørre om hun liker meg 9482274[/snapback] Hvorfor ikke? Det er egentlig ikke så farlig eller vanskelig. Og det værste du kan få er et nei, mens det beste du kan få er en du kan elske. Jeg ville si det er verdt å prøve... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jenta jeg liker bor milevis unna. Rundt 80 mil, hvorfor i helvette skal det være slik? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jenta jeg liker bor milevis unna. Rundt 80 mil, hvorfor i helvette skal det være slik? 9482498[/snapback] Godt spørsmål. 85 mil for meg, ca. Sinnsykt frustrerende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor ikke? Det er egentlig ikke så farlig eller vanskelig. Og det værste du kan få er et nei, mens det beste du kan få er en du kan elske. amen i kirken. det er vannskeligere sagt enn gjort men det er absolutt verdt det når det klaffer. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 130 km for meg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor ikke? Det er egentlig ikke så farlig eller vanskelig. Og det værste du kan få er et nei, mens det beste du kan få er en du kan elske. amen i kirken. det er vannskeligere sagt enn gjort men det er absolutt verdt det når det klaffer. 9482548[/snapback] Følte det ble feil å si ".. mens det beste du kan få er en å knulle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå