Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om mårran er jeg et monster og klikker hvis han rører eller prater til meg. Så han bruker å liste seg opp og når han går kommer han innom og hvisker at han elsker meg og stryker meg over håret. :love:

 

At han holder ut med noen som er så morgengretten som meg er utrolig. Han skulle hatt premie! :!:

Lenke til kommentar
Om mårran er jeg et monster og klikker hvis han rører eller prater til meg. Så han bruker å liste seg opp og når han går kommer han innom og hvisker at han elsker meg og stryker meg over håret. :love:

 

At han holder ut med noen som er så morgengretten som meg er utrolig. Han skulle hatt premie! :!:

 

Da er det ikke verre enn at du tar deg sammen. Hvorfor er du fortsatt grinete på en uskyldig mann når du er bevisst på det? Er jo noen som ikke er særlig rasjonelle før de har kviknet ordentlig til, men likevel.

Lenke til kommentar
Vaktemester Gorgon skremte meg da foreldrene mine viste meg det o_O

Så alt som skjedde i Pompel og Pilt er meg revnende likegyldig :p

 

Jøss, er jeg ikke den eneste som er livredd for Pompel og Pilt? o.O

 

Alle pleier å le av meg. :p

 

 

Men kan gå med på at det er et dårlig eksempel.

Det er virkelig skremmende. ALtså jeg sitter og ler meg ihjel til skrekkfilmer og andre saker som skal være skummelt, men når det kommer til Pompel og Pilt er jeg like redd som en mus da den plutselig finner ut at det er en sulten katt bak den. :p

 

Men allikvel, hvorfor er ikke alt like enkelt som på å kjøpe ting i tradechatten på Wow? :p

Da kunne jeg bare dratt en WTB kjæreste xD

Lenke til kommentar
Da er det ikke verre enn at du tar deg sammen. Hvorfor er du fortsatt grinete på en uskyldig mann når du er bevisst på det? Er jo noen som ikke er særlig rasjonelle før de har kviknet ordentlig til, men likevel.

Hvis du hadde vært morgengretten selv, så hadde du skjønt at det ikke er bare å ta seg sammen. Men heldigvis så er jeg ikke sammen med deg, men sammen med en som har full forståelse for situasjonen. I vårt forhold er det lov å være seg selv, med både positive og negative sider.

 

:love:

Lenke til kommentar
Da er det ikke verre enn at du tar deg sammen. Hvorfor er du fortsatt grinete på en uskyldig mann når du er bevisst på det? Er jo noen som ikke er særlig rasjonelle før de har kviknet ordentlig til, men likevel.

Hvis du hadde vært morgengretten selv, så hadde du skjønt at det ikke er bare å ta seg sammen. Men heldigvis så er jeg ikke sammen med deg, men sammen med en som har full forståelse for situasjonen. I vårt forhold er det lov å være seg selv, med både positive og negative sider.

 

:love:

 

Hehe, det var da voldsomt. Men greit, vær morgengretten da :)

Lenke til kommentar
Hehe, det var da voldsomt. Men greit, vær morgengretten da :)

Voldsomt og voldsomt. Det var du som begynte å blande deg inn i vårt forhold og fortelle hvordan det skal være. Vi har det helt topp, vi. Trenger ikke hjelp fra noen andre om hvordan vi skal oppføre oss. :)

 

Må bare beklage hvis kommentaren min var langt over streken. Nybegynnerfeil å kommentere andres forhold.

 

Edit: Mener naturligvis at det må være mulig å kommentere/diskutere alt som kommer opp her.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Voldsomt og voldsomt. Det var du som begynte å blande deg inn i vårt forhold og fortelle hvordan det skal være. Vi har det helt topp, vi. Trenger ikke hjelp fra noen andre om hvordan vi skal oppføre oss. :)

Han har da ikke blanda seg en dritt inn i deres forhold. Gidd å bjeff fordi han ikke forstår at du er morragretten.

 

Dama er også morragretten, det er egentlig ganske plagsomt for jeg våkner alltid med et smil, og den minste feil bli til klaging. Men jeg takler da det :)

Lenke til kommentar
Hehe, det var da voldsomt. Men greit, vær morgengretten da :)

Voldsomt og voldsomt. Det var du som begynte å blande deg inn i vårt forhold og fortelle hvordan det skal være. Vi har det helt topp, vi. Trenger ikke hjelp fra noen andre om hvordan vi skal oppføre oss. :)

Strengt tatt så var det da ikke det han skrev da, var vel mer hvordan du kanskje kunne hvis du ville prøve å forhindre å være så morgengretten og ikke at dere skal ha et forhold utifra hans normer og regler :)

Lenke til kommentar
Han har da ikke blanda seg en dritt inn i deres forhold. Gidd å bjeff fordi han ikke forstår at du er morragretten.

 

Dama er også morragretten, det er egentlig ganske plagsomt for jeg våkner alltid med et smil, og den minste feil bli til klaging. Men jeg takler da det :)

Skjønner ikke hvorfor det måtte kommenteres i utgangspunktet. Jeg vet at jeg er morgengretten og det er ikke kult for min del. Men det er bare sånn jeg er og skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg inn i det. :roll:

 

Strengt tatt så var det da ikke det han skrev da, var vel mer hvordan du kanskje kunne hvis du ville prøve å forhindre å være så morgengretten og ikke at dere skal ha et forhold utifra hans normer og regler :)

Hvis dette hadde vært et problem for oss, så hadde jeg lagd en tråd om det. :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor det måtte kommenteres i utgangspunktet. Jeg vet at jeg er morgengretten og det er ikke kult for min del. Men det er bare sånn jeg er og skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg inn i det. :roll:

 

Er ganske naturlig at jeg kommenterer noe som virker veldig ulogisk for meg, skjønner du ikke det?

Lenke til kommentar
Hvis dette hadde vært et problem for oss, så hadde jeg lagd en tråd om det. :)

 

jeg regner også med at sambisen din hadde tatt det opp hvis han hadde sett på det som problematisk. ;)

 

jeg er noe av det samme; noe av det verste jeg vet på morgenen (iallefall før jeg har dusjet eller tatt morgenbad) er hyggelige mennesker. sånn sett er det bedre om jeg blir slått i hodet med en bøtte.

 

poenget er at uansett hvilke "skavanker" en har humørmessig så er dette noe de rundt en forholder seg til og lærer seg å leve meg på den ene måten eller andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...