Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 All gode ting er tre. (antar at K står for kjærlighet?) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 All gode ting er tre.(antar at K står for kjærlighet?) Alle gode ting er tre, forferdelig god oppmuntring. Dette var første gang. Den sugde. Neste gang kommer mest sannsynlig også til å suge. Så kanskje gangen etter det igjen ? Ah: Fortvil ikke, hun var sikkert ikke riktig for deg:) Neste gang går det sikkert bedre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Alder var tydeligvis et kompleks eller problem for hun, da dette var en situasjon hvor alder var det motsatte i forhold til hva det vanligvis pleier å være (jeg er en god del yngre). Endret 20. februar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for noen gode laughs! Ahpadt, ikke bry deg for mye om det. Det kommer en k rundt neste sving også! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Alder var tydeligvis et kompleks eller problem for hun, da dette var en situasjon hvor alder var det motsatte i forhold til hva det vanligvis pleier å være (jeg er en god del yngre). Det er jo forståelig Jeg kunne aldri vært sammen med en som var like gammel som meg eller yngre enn meg nå eller tidligere. Om noen år når jeg blir eldre er det ikke sikkert jeg hadde brydd meg, men nå som jeg er 23 blir en fyr på 19 bare helt feil. Det er tross alt ikke det verste å bli "dumpa" for Endret 20. februar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Om noen år når jeg blir eldre er det ikke sikkert jeg hadde brydd meg, men nå som jeg er 23 blir en fyr på 19 bare helt feil. Sleng på 2 år til, så er du der. Vet uansett ikke hvor mye jeg har lyst til å gå i detaljer på en åpent forum. Jeg kunne se mange likheter mellom oss og var villig til å bruke ugudelige mengder tid på det, men det virket som om hun bare prøvde å komme seg sakte vekk fra det. Endret 21. februar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg kunne sikkert hatt et lite eventyr med en yngre fyr, men forhold. No way. Jeg har vært i arbeid i mange år allerede og har en helt grei inntekt. Er der hvor jeg har lyst å kjøpe hus, stasjonsvogn og skaffe kids. Hunder har jeg fra før. Hva er det som ikke passer inn der? Jo, en kar som var russ i fjor :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) ....................................................................... EDIT: Mitt eksempel er jo ingenting i forhold.... Endret 21. februar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 MYe spennende som foregikk da jeg sov.. Æsj Men jeg har faktisk akkurat samme intrykk som Linn_christin angående Danielzu. Men klarer ikke helt se det for meg at han er "pikenes jens". No offence Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vi er nok flere... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I have to agree with the ladies. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Nå skal vi strengt talt ikke diskutere Danielzu i denne tråden. Tolk emnetittelen på ny. Jeg har igrunn ikke noe spennende å fortelle fra mitt kjærlighetsliv, ganske stille der for øyeblikket. Endret 21. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Linn C: Skrev han noe om at begge var interessert i ham? "Å velge" blir jo ikke kvalmt om det bare er han selv som skal velge hvilke følelser han vil satse på, mens jentene er fullstendig uvitende? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg merker at jeg er litt lei av at det skrives/snakkes så mye om utroskap for tiden. I medier og overalt egentlig. Blir paranoid av sånt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tenker det samme:P Med en gang jeg leser en tråd elns om utroskap, blir jeg automatisk skeptisk til alle kvinnfolk. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg merker at jeg er litt lei av at det skrives/snakkes så mye om utroskap for tiden. I medier og overalt egentlig. Blir paranoid av sånt Tenker det samme:P Med en gang jeg leser en tråd elns om utroskap, blir jeg automatisk skeptisk til alle kvinnfolk. Jepp, samme her. Etter at muttern døde for snart syv måneder siden fikk jeg en mer pessimistisk tankegang, og jeg har sakte men sikkert kanalisert det mot et ganske negativt syn på kjærlighet, forhold og jenter (ikke kvinne-hater, men mer "jeg forstår ikke hvordan kvinner og menn kan gå sammen"). Diverse utroskaps-artikler på diverse nettaviser og forum har hele tiden hevet mer og mer bensin på bålet. Ja, jeg vet at man ikke skal ta alle slike artikler og historier for god fisk, men jeg klarer likevel ikke å få vekk de tankene. De vender alltid tilbake. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjæresten min reiste til Gran Canaria i går og blir bort nesten hele uka Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hun kommer til å feste og kose deg i varmen og du kommer til å deppe, noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg merker at jeg er litt lei av at det skrives/snakkes så mye om utroskap for tiden. I medier og overalt egentlig. Blir paranoid av sånt Jeg får bare lyst til å hoppe rett i armene til min kjære og aldri slippe taket, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå