Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
All gode ting er tre.

(antar at K står for kjærlighet?)

Alle gode ting er tre, forferdelig god oppmuntring.

Dette var første gang. Den sugde. Neste gang kommer mest sannsynlig også til å suge. Så kanskje gangen etter det igjen ? :nei:

Ah: Fortvil ikke, hun var sikkert ikke riktig for deg:) Neste gang går det sikkert bedre :)

Lenke til kommentar
:shrug:

Alder var tydeligvis et kompleks eller problem for hun, da dette var en situasjon hvor alder var det motsatte i forhold til hva det vanligvis pleier å være (jeg er en god del yngre).

Det er jo forståelig :) Jeg kunne aldri vært sammen med en som var like gammel som meg eller yngre enn meg nå eller tidligere.

Om noen år når jeg blir eldre er det ikke sikkert jeg hadde brydd meg, men nå som jeg er 23 blir en fyr på 19 bare helt feil.

Det er tross alt ikke det verste å bli "dumpa" for :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Om noen år når jeg blir eldre er det ikke sikkert jeg hadde brydd meg, men nå som jeg er 23 blir en fyr på 19 bare helt feil.

Sleng på 2 år til, så er du der. Vet uansett ikke hvor mye jeg har lyst til å gå i detaljer på en åpent forum. Jeg kunne se mange likheter mellom oss og var villig til å bruke ugudelige mengder tid på det, men det virket som om hun bare prøvde å komme seg sakte vekk fra det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert hatt et lite eventyr med en yngre fyr, men forhold. No way.

Jeg har vært i arbeid i mange år allerede og har en helt grei inntekt. Er der hvor jeg har lyst å kjøpe hus, stasjonsvogn og skaffe kids. Hunder har jeg fra før.

Hva er det som ikke passer inn der? Jo, en kar som var russ i fjor :!:

Lenke til kommentar
Jeg merker at jeg er litt lei av at det skrives/snakkes så mye om utroskap for tiden. I medier og overalt egentlig. Blir paranoid av sånt :p

Tenker det samme:P Med en gang jeg leser en tråd elns om utroskap, blir jeg automatisk skeptisk til alle kvinnfolk.

Jepp, samme her. Etter at muttern døde for snart syv måneder siden fikk jeg en mer pessimistisk tankegang, og jeg har sakte men sikkert kanalisert det mot et ganske negativt syn på kjærlighet, forhold og jenter (ikke kvinne-hater, men mer "jeg forstår ikke hvordan kvinner og menn kan gå sammen").

Diverse utroskaps-artikler på diverse nettaviser og forum har hele tiden hevet mer og mer bensin på bålet. Ja, jeg vet at man ikke skal ta alle slike artikler og historier for god fisk, men jeg klarer likevel ikke å få vekk de tankene. De vender alltid tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...