Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Om en gutt sitter overskrevs på ei jente da? Blir det også feil?

Aller mest blir det bare seende fryktelig rart ut :p

Joda, det skal jeg være enig i. Men det skjedde flere ganger da jeg hadde kjæreste, og jeg følte meg ikke "utro" av den grunn.

Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv?

Stryking og tafsing er da noe helt annet. Det har ingenting å automatisk gjøre med fangsitting. Å sitte på fang i seg selv er fullstendig uskyldig.

Blant mine kamerater og damene våre spiller det ingen rolle hvems fang man sitter på, man setter seg der man har lyst.

Jeg sier det igjen, får være måte på hva man skal lage drama av.

 

 

Mulig jeg er litt spesiell, men jeg følte ikke at jeg gjorde noe feil dersom jeg satt på fanget til en kompis og han strøk meg på ryggen da jeg hadde kjæreste. Det følte forsåvidt ikke min daværende kjæreste heller. Og heller ikke kjæresten til kompisen det er snakk om. :shrug: Jeg syns det spørs veldig på forholdet den evt. kjæresten og venninna/kompisen har. Samt hvordan kjæresten til venninna/kompisen ser på det. Jeg syns absolutt ikke det finnes noen faste regler et kjærestepar må følge når det kommer til slikt som fangsitting og mer "alvorlige" ting. Slike regler er noe hvert kjærestepar må komme frem til på egen hånd.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LC er jo veldig pen, da. ;)

 

Men sånn angående russetiden. Det går plutselig opp for meg at det ikke er så fryktelig lenge til. Men jeg tviler på at det blir noe hardcore-party tid for meg. Føler meg nesten litt stusslig når jeg sier det men, det har bare aldri vært min greie. Jeg vil heller være med kjæresten min :love: . Og de vennene som ikke er ute på fylla, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke er av typen som flyr rundt hele russetida og fester og er dritings med venninene i russebussen "Fucks R Us" er det sikkert ingenting i veien for å spørre. Men å forlange at hun ikke skal feire 16.mai for å ikke være fyllesjuk på 2-årsdagen er kanskje litt drøyt. 2 år er liksom ikke 1 år, og ikke 5 år heller. Ikke så mye å feire..nesten som en 17-års bursdagfeiring som man egentlig bare tar på kinarestaurant med mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hvis hun ikke er av typen som flyr rundt hele russetida og fester og er dritings med venninene i russebussen "Fucks R Us" er det sikkert ingenting i veien for å spørre. Men å forlange at hun ikke skal feire 16.mai for å ikke være fyllesjuk på 2-årsdagen er kanskje litt drøyt. 2 år er liksom ikke 1 år, og ikke 5 år heller. Ikke så mye å feire..nesten som en 17-års bursdagfeiring som man egentlig bare tar på kinarestaurant med mamma og pappa.

 

Neida så klart skal det bli feiring akkurat det driter jeg i. Men utpå kvelden den 17 når all feiringa er ferdig, så må det jo gå an å "manne" seg opp nok til en liten middag synes jeg. Meeen som sagt pleier jeg å ta sorgene på forskudd, så blir jeg positivt overrasket når selvfølgeligheten slår inn tenker jeg ;)

Pleier heller ikke å være noe sånn feiring. Mer som at vi pleier å stikke ut for å spise på årsdagen... alle de 1 gangen det har vært tidligere :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
det går selvsagt begge veier, men jeg mener at som oftest er det jentene som misforstår. jeg tok dette opp med en kjekkas i klassen som også var en god venn av meg, han flørtet i hytt og pine med de fleste jentene uten å være klar over det. bare for gøy ga jeg han eksempler, og vi gikk å spurte disse jentene om de opfattet han som en flørt. alle sa ja! han var sjokkert. også vil jeg også si, og dette mener jeg overhodet ikke slemt; jeg tror ikke guttene på diskusjon.no representerer majoriteten av mannfolka der ute.

Kunne du skrevet de eksemplene du ga til han? Hvis ikke han var klar over det har jeg vanskelig for å tro at jeg er klar over det hvis jeg gjør noe ala det samme :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
I might be maybe on the way to become in love. :love:

Du går inn i et forhold igjen?

Skal jenter i Trøndelag og jeg være glade eller lei oss?

Gjør noe helt nytt denne gangen, damen er trønder. Som er sjelden vare.

Lenke til kommentar

Med eks mener jeg navn på jenter, ikke situasjoner som har oppstått. ville ikke drite han helt ut heller. men det går på blikkkontakt, kroppsspråk og det man sier rett og slett. han kunne ofte bryte inn i en samtale mellom to jenter og si noe usaklig, feks hvis den ene sier "igår jogga jeg en hel time og var skikkelig sunn i hele dag!" så kan han finne på å si "å jaaaada, for det tror vi så gjeeeerne på" med et glimt i øye og et søtt smil. U get the picture.

Lenke til kommentar
Med eks mener jeg navn på jenter, ikke situasjoner som har oppstått. ville ikke drite han helt ut heller. men det går på blikkkontakt, kroppsspråk og det man sier rett og slett. han kunne ofte bryte inn i en samtale mellom to jenter og si noe usaklig, feks hvis den ene sier "igår jogga jeg en hel time og var skikkelig sunn i hele dag!" så kan han finne på å si "å jaaaada, for det tror vi så gjeeeerne på" med et glimt i øye og et søtt smil. U get the picture.

Hva svarer du på nå..? Ikke dette

Kunne du skrevet de eksemplene du ga til han? Hvis ikke han var klar over det har jeg vanskelig for å tro at jeg er klar over det hvis jeg gjør noe ala det samme :hmm:

? o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...