Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Spørs nå hvordan hu tok det, men dersom dere ikke hadde sånn USA - Russland-forhold når dere skiltes, så kan det jo være mulighet for at hu kanskje ønsker deg tilbake igjen etter å ha tenkt seg om. Skader ikke å spørre om dere skal finne på noe i alle fall, så får du nå se hvordan kvelden blir. God stemning lover jo alltids bra, men kontraen fører til at dere kanskje skulle la vennskapsbåndene bli litt slakkere.

 

Hadde det greit når vi var sammen, var ikke noe krangling eller no. Så kan jo ta å sende en melding til hun idag, åsså får vi se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente ihvertfall ikke at alle var nerder. Jeg kjenner mange fra hjemplassen min som har registrert seg, men de bruker ikke formuet så veldig ofte. Og hvis de gjør det, så henger de enten på et fotballforum eller så spør de om tips til hvordan fikse bilen eller datan sin eller whatever. Men jeg tror ærlig talt at de aller flittigste brukere, ihvertfall guttene som poster bilde i bildetråd og bretter ut om hvor mye de savner dama ikke representerer flertallet.

Lenke til kommentar
det er cirka 155.000 registrerte brukere på dette forumet. tror du virkelig alle disse passer i stereo-typen av en nerd?

 

Det har jeg vel ikke sagt :)

 

Jeg, Turtlis, Mirann og Egilanso er iallefall ikke nerder. Der har du 4 stk med en gang :p

Hva er din definisjon av nerd, sett i relevans til trådens tema? Og hvorfor er ikke du en av dem? Du har da et godt antall innlegg årlig, som tyder på endel tid tilbragt foran skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg må rette deg litt der. Jeg ER nemlig nerd *peker på min innlegg her og på andre fora* :!:

En søt nerd :blush:

 

Nå har jeg ikke kjøpt meg egen pc for å skru den sammen selv, og lignende nerde-ting.

Men jeg er helvettes glad i dataen min og nettet på en kjedelig dag.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hva er din definisjon av nerd, sett i relevans til trådens tema? Og hvorfor er ikke du en av dem? Du har da et godt antall innlegg årlig, som tyder på endel tid tilbragt foran skjermen.

 

En nerd er en special-looking fyr uten sosiale antenner og som driver med programmering på dataen og slik.

 

Hvis jeg er nerd er alle unge folk nerder nå om dagen. Se bare alle som tilbringer timer på facebook og nettby .

Lenke til kommentar

lc:

Du har selv skrevet at du til tider kunne spiller PS flere timer i strekk. Du skriver også her i kjærlighetstråden at du sitter hjemme en lørdagskveld å spiller.

Det er i mine øyne rimelig nerdete ;)

 

ps:

Jeg så en helvettes fin fyr en gang. Han var ekte nerd -uten colabriller og kviser.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ørhm. *kremt* kjarleikstråden jah.

17 Mai har jeg vært sammen med dama i 2 år. Men som vanlig pleier jeg å ta sorgene på forskudd og ser for meg at det kommer til å bli en heller kjedelig dag, ettersom hu er russ i år. Ikke at hu pleier å være noe utagerende fester, så langt derifra, men blir for en gangs skyld skuffa dersom hu ikke klarer å presse inn en middag med meg. :hmm: Eller virker jeg litt vel nazi med den holdninga?

Lenke til kommentar
Ørhm. *kremt* kjarleikstråden jah.

17 Mai har jeg vært sammen med dama i 2 år. Men som vanlig pleier jeg å ta sorgene på forskudd og ser for meg at det kommer til å bli en heller kjedelig dag, ettersom hu er russ i år. Ikke at hu pleier å være noe utagerende fester, så langt derifra, men blir for en gangs skyld skuffa dersom hu ikke klarer å presse inn en middag med meg. :hmm: Eller virker jeg litt vel nazi med den holdninga?

Jeg ville nok gitt henne litt flex, og evt. foreslått å ta middagen dagen før eller etter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...