Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nja. Mener heller at det er hu som burde flytte seg dersom han stryker sånn. Hu vet at hu er i et fast forhold, noe fyren ikke har noe som helst han skal forholde seg til. Hun burde som sagt ha vett nok til å flytte seg i så fall. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Forrige gang sa dama klart ifra, han fortsatte, jeg sto i andre siden av rommet og så litt på før hun kom bort til meg og en kompis av meg tok en alvorsprat med duden. Skal innrømme det stramma litt i nevene, men det løste seg på en bra måte. glad jenta mi reagerer istedenfor å sitte der og late som ingenting som mange andre Synes du løste den veldig bra Tror jeg hadde blitt bra irritert på fyren om det hadde vært kjæresten min, men regner med at hun hadde sagt klart fra til fyren at det ikke var akseptabelt. Hvis ikke, vel da hadde jeg blitt irritert på dama! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var sammen med en jente for et halvt år siden. Vi var vel bare sammen i 2 måneder. Så slo jeg opp, for hun virka ikke så intressert. Men jeg lurer på om det høres dumt ut å sende en melding til hun, å spørre om vi kan bli venner igjen, å kanskje finne på noe en dag? Høres det dumt ut, siden det var jeg som slo opp. Hva mener dere? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er du redd for da? Det verste som kan skje er at hun sier nei. Da har du i det minste prøvd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spørs nå hvordan hu tok det, men dersom dere ikke hadde sånn USA - Russland-forhold når dere skiltes, så kan det jo være mulighet for at hu kanskje ønsker deg tilbake igjen etter å ha tenkt seg om. Skader ikke å spørre om dere skal finne på noe i alle fall, så får du nå se hvordan kvelden blir. God stemning lover jo alltids bra, men kontraen fører til at dere kanskje skulle la vennskapsbåndene bli litt slakkere. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 "jeg vil nå påstå det er omtrent motsatt, med hensyn til hvem som legger for mye i ting og oppfatter uskyldige ting som flørt. Hvor mange tråder er det ikke her inne hvor gutter spør ca "hun klemmer meg når vi treffes, liker hun meg?" det går selvsagt begge veier, men jeg mener at som oftest er det jentene som misforstår. jeg tok dette opp med en kjekkas i klassen som også var en god venn av meg, han flørtet i hytt og pine med de fleste jentene uten å være klar over det. bare for gøy ga jeg han eksempler, og vi gikk å spurte disse jentene om de opfattet han som en flørt. alle sa ja! han var sjokkert. også vil jeg også si, og dette mener jeg overhodet ikke slemt; jeg tror ikke guttene på diskusjon.no representerer majoriteten av mannfolka der ute. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var sammen med en jente for et halvt år siden. Vi var vel bare sammen i 2 måneder. Så slo jeg opp, for hun virka ikke så intressert. Men jeg lurer på om det høres dumt ut å sende en melding til hun, å spørre om vi kan bli venner igjen, å kanskje finne på noe en dag? Høres det dumt ut, siden det var jeg som slo opp. Hva mener dere? du kan jo spørre "Lyst å finne på noe som venner? " Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hehe, det tror jeg du har rett i Prada Endret 19. februar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 også vil jeg også si, og dette mener jeg overhodet ikke slemt; jeg tror ikke guttene på diskusjon.no representerer majoriteten av mannfolka der ute. Du tror selvfølgelig at vi alle sammen er feite nerder med micropenis som sitter og svetter forran pcn med bakgrunn av Jessica Alba og spiller WoW og ikke har kjæreste. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke du da vet du Egil Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Da hadde ikke han sittet på den stolen lenge. Hehehehe! Som LC sa, det er vondt å tenke på. Jeg hadde nok blitt veldig såret. Men jeg tror at det er verre å se det enn å høre om det. Da hadde nok all logikk forsvunnet som et romskip i et sort hull (se for seg bitch-fight). Sukk, kjærlighet, altså. Endret 19. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke du da vet du Egil han har poster av deg istedenfor Jessica Alba på veggen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Egil har dame, og poster aldri bilde av seg selv i RPP med kjole på f.eks:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kanskje jeg skal ikle meg kjole og poste i RPP bare sånn for å skape litt bølger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Egil har dame, og poster aldri bilde av seg selv i RPP med kjole på f.eks:) skal det være noe galt i det også nå da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror jeg skal ta bilde av meg selv i kjole og legge ut!! (jeg går aldri i kjole, og det blir som å se datasmurf.. like spesielt ). Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg slenger meg på jeg og Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Egil har dame, og poster aldri bilde av seg selv i RPP med kjole på f.eks:) skal det være noe galt i det også nå da Vi snakket ikke om hva som var galt og hva som ikke var galt. Vi snakket om mannfolk på forum som ikke nødvendigvis representerte mangfoldet. Jeg har enda tilgode å oppleve en mann IRL som kler seg i kjole f.eks . Lett å bruke kjolen til datasmurf som eksempel, istedet for å komme med nedsettende kommentarer om andres utseende. Datasmurf har jo kjole på seg. Den kan tas av, og så er han normal igjen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Vi snakket ikke om hva som var galt og hva som ikke var galt. Vi snakket om mannfolk på forum som ikke nødvendigvis representerte mangfoldet. det er cirka 155.000 registrerte brukere på dette forumet. tror du virkelig alle disse passer i stereo-typen av en nerd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå