prada8 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men ser dere gutter overhode ingenting galt i at en jente sitter på fanget deres? Er det helt ok at dama di sitter på fanget til en kar? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg kan gnikke meg inntil typen til bestevenninna mi, uten at noen reagerer :!: Slikt forhold har jeg og mine venninner til hverandres typer! Vi kan "flørte" så mye vi vil. Det er jo bare på gøy. Fremmede jenter på min types fang derimot? Kom igjen, biaatch Endret 17. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Fremmede jenter på min types fang derimot? Kom igjen, biaatch :!: Nettopp. Jeg kunne gjort det med bestekompisen min (typen hadde sikkert reagert), men aldri i livet om typen hadde fått hatt ei jente på sitt fang. Å, så deilig at man er konsekvent og er for likestilling. Edit: Men så kommer det jo litt an på hvordan man sitter også. Det er stor forskjell på å bruke noen som erstatning på en stol, der man sitter i samme retning og sånn, og å sitte ansikt til ansikt med bena på hver side av guttens kropp. Endret 17. februar 2009 av Right Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg ser jo "problemet" med at en jente sitter på fanget mitt, det blir jo ikke helt politisk korrekt kan man kanskje si, men selv så mener jeg at hun ikke hadde noe særlig grunn til å bli irritert siden jeg ikke holdt rundt henne eller noe sånt. Hvis jeg hadde sett kjæresten min på fanget til en annen gutt så hadde jeg nok stusset litt på det ved første blikk, men hvis hun bare satt der og begge holdt hendene sine for seg selv hadde jeg neppe lagd noen sak ut av det. Kommer kanskje litt an på hvordan hun sitter også, hadde hun hatt ræva godt plantet midt i skrittet på fyren så hadde jeg reagert og i mitt tilfelle satt hun bare på lårene. I mitt tilfelle så satt vi begge i samme retning til en viss grad, hun satt kanskje mer på skrå og pratet med sidemannen siden jeg ikke ga henne så mye oppmerksomhet. Uansett, poenget blir som jeg nevnte litt oppi her, hun satt bare på fanget mitt som om jeg var en stol. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tror den største grunnen til at forhold som har vart en god stund blir avsluttet er rett og slett fordi partene blir lei av hverandre. det er ikke utroskap og anna slags drama, men man har rett og slett ikke de følelsene som skal til. og selv om man er hyperforelsket de første månene eller de første årene, så har man jo ingen garanti for at følelsene blir der for alltid. mange sier "etterhvert går forelskelse over til kjærlighet", men jeg tror ærlig talt at vi i 2009 er alt for egoistiske til å være i et forhold der det ikke er gnister og sommerfugler. jeg vet at jeg er det.Enig for en gangs skyld. Kommer mye av at folk flest er dårlige kjærester og ikke ofrer litt for at man skal ha det gøy sammen. Så når forelskelsen går over, går følelsen av verdens beste over til å bli en "kjedlig venn" Nope, har ingen planer om å rote meg bort i ei dame som bor 2134873289384732987 mil unna. Hun kommer neppe tilbake til Europa for å si det sånn Ikke jeg heller. Er veldig fornøyd med å ha ho 4km unna. Kunne ikke tenke meg å ha dame mer enn 10-15km unna, ikke sånn jeg ser det idag ihvertfall En venn av kjæresten min som jeg var ute med i helgen ble litt småirritert pga at det satt en jente på fanget mitt, det var visstnok veldig dumt gjort av meg. Hverken hun eller kjæresten min kjenner henne, og jeg kjenner henne sånn passe. Bordet vi satt med hadde ikke nok plasser til alle så hun satt seg på fanget mitt og det var i grunn alt som skjedde, hun satt på fanget mitt. Selv så ser jeg ikke det helt store i akkurat det, men i følge vennen til kjæresten min så var det feil. Synspunkter? Haha, folk er latterlig sjalue og blåser opp sånne situasjoner. Du har ikke gjort noe galt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Han kjente jo dama, er da vel ikke noe problem at han hadde henne på fanget da. Jeg hadde ihvertfall ikke reagert på noen måte. Er det fullt, så må man stable i høyden Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fremmede jenter på min types fang er uaktuellt ja. Ikke har han noen jentevenninner heller, så da er vel jenter generelt på typen min sitt fang uaktuellt. Jeg selv har ikke for vane å plassere ræva mi på fanget til andre gutter heller Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det helt ok at dama di sitter på fanget til en kar? Selvsagt! Hva i all verden betyr fangsitting? Jeg har sittet på fanget til far og mor, kamerat og venninne. Det er da fullstendig uskyldig i mine øyne. Sitter man skrevs over med ansiktene mot hverandre av annen grunn enn spøk, begynner det å bli tvilsomt. Men å sitte vanlig "sidelengs" fordi det ikke er plass ved bordet? Come on, får være måte på hva man skal dikte opp drama av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) "Så lenge han ikke rævpula deg", hadde jeg sagt om sånt til dama i så fall ... det at hu hadde sitti på fanget til en på ei full fest der jeg ikke hadde vært... men nå vet jeg at det mest sannsynligvis ikke er noen reell situasjon lell. Endret 18. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 for meg så handler det ikke om at jeg blir sjalu og usikker, men jeg er en jente selv og jeg vet hvordan de fleste jenter tenker. sjansene er, hvis du lar henne sitte på fange ditt så kan hun innbile seg at det er noe mer enn det. jenter tror alt er flørting, og gutter aner ikke halvparten av tiden at de flørter. ikke at alle er like, så spar meg for den diskusjonen. men jeg har snakket om akkurat dette med både gutte og jentevennene mine, og vi er enige Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om jenter mener at å sitte på fanget er flørting, og alltid legger noe mer i det, så er visst mine venninner litt mer flørtete enn jeg (og de) innbilte seg. Må si meg enig med toth. Fangsitting, helt vanlig sidelengs betyr da vel ingenting. oO Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om en gutt sitter overskrevs på ei jente da? Blir det også feil? Nei, fysj. Jeg er glad jeg ikke har kjæreste. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Forrige gang sa dama klart ifra, han fortsatte, jeg sto i andre siden av rommet og så litt på før hun kom bort til meg og en kompis av meg tok en alvorsprat med duden. Skal innrømme det stramma litt i nevene, men det løste seg på en bra måte. glad jenta mi reagerer istedenfor å sitte der og late som ingenting som mange andre Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde fått vondt langt inni marken dersom ei dama hadde sittet på fanget til typen min, og han hadde strøket på henne.. får vondt bare av tanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg stort om noen hadde brukt typen min som "stol" om han derimot hadde begynt å kose på henne hadde det vært noe annet tror jeg. Han synes nok ikke det gjør noe om jeg sitter på andres fang heller... Ser ikke helt problemet så lenge det er som sitteplass. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Om en gutt sitter overskrevs på ei jente da? Blir det også feil? Aller mest blir det bare seende fryktelig rart ut Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Stryking og tafsing er da noe helt annet. Det har ingenting å automatisk gjøre med fangsitting. Å sitte på fang i seg selv er fullstendig uskyldig. Blant mine kamerater og damene våre spiller det ingen rolle hvems fang man sitter på, man setter seg der man har lyst. Jeg sier det igjen, får være måte på hva man skal lage drama av. prada8: jeg vil nå påstå det er omtrent motsatt, med hensyn til hvem som legger for mye i ting og oppfatter uskyldige ting som flørt. Hvor mange tråder er det ikke her inne hvor gutter spør ca "hun klemmer meg når vi treffes, liker hun meg?" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Then I jizz in my pants Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 :!: Hehehehehe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva om fyren stryker dama di over ryggen, holder henne på rumpa osv? Da hadde ikke han sittet på den stolen lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå