Snublefot Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sikker fordi jeg er jente. En gang spurte en fyr om jeg ville ha barn med han. 9470897[/snapback] Har hatt et par som sier jeg ligner på datteren, for deretter flørte. Når ble det et sjekketriks liksom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hot damn. Sikkert gøy å føle seg attraktiv på jobb. 9470931[/snapback] Ikke når jobben innebærer mye bæring, saging, måling og regning. Som på Maxbo, da er det mer slit enn morro. 9472944[/snapback] Jeg syntes det stort sett er veldig koselig, jeg. Selvom det friker meg litt ut når eldre menn skal prøve seg uten å skjønne at det er uaktuelt. Hadde en amerikaner innom rett etter jeg hadde fått jobben som møtte meg med "hellooo gorgeous!" og spurte hvorfor jeg rødma sånn. Han skjønte ikke at jeg ikke var vandt til at folk kalte meg nydelig. Så han aldri igjen, men jeg glemmer han ikke. Sånt lyser opp hverdagen. Gjør det litt enklere å leve singellivet. Snublefot: Wææh. Endret 11. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hva skjedde? Og, ringte du henne? ^^ feiget ut så det turte jeg ikke. på den tiden bodde jeg hos mutters og fatters og det var før mobiler var vanlig så hun ringte tilbake (hjem) en gang jeg var hos en kompis. fikk navnet henne og sånn men ringte som sagt aldri tilbake... i mellomtiden har jeg jobbet 3 år hos Norsk Gallup så nå koster det meg ingenting å ringe damer jeg er interisert i lenger. er vel derfor jeg ringte en programleder i en kanal jeg hører mye på. det ble ikke noe av men jeg fikk iallefall ringt. tidlig i sommer satte jeg igang "Prosjekt offentlig flørting". det var egentlig mest for min egen del for ikke å feige ut når det gjelder å sjekke fremmede damer i butikken, bussen og lignende. har latt et par slike muligheter å fra meg opp igjennom tiden og det har irritert meg. prosjektet går kort og godt ut på at jeg ser meg ut en søte jenter på trikk, buss eller tilsvarende og prøver å få flørtende blikkkontakt mellom meg og henne. etter litt "trening" så går dette relativt ofte. det hjelper også på selvtillitten å få slike flørtende blikk. en annen ting jeg har gått litt inn for er av og til å starte en samtale med en "tilfeldig" søt jente på trikk/buss eller lignende. jeg har feiget ut her når det kommer til å spørre om telefonnummer da vi som regel snakker kort sammen men dette kommer seg nok med tiden. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hehe, heldig du som bor i en større by. Hadde jeg prøvd meg på noe sånt her, hadde hele bygda fått vite det Men veldgi enig i det du sier. Flørting er noe man kan trene seg på hele dagen:) Dette med blikkontakt er veldig spennende, og har prøvd litt på det selv. Bare fange blikket til ukjente på forskjellige steder. Er artig å se reaksjoner folk gir. Noen titter sjenert rett ned i bakken, andre flytter blikket bestemt og "overser" deg, og noen svarer meget positivt ved å holde blikket og gi et frekkt smil Det å starte samtaler med tilfeldige jenter har jeg enda ikke prøvd. Er kanskje litt sjenert, pluss at jeg er ganske reservert ovenfor helt ukjente folk. Redd for å si noe dumt, og da er det bedre å holde kjeft;) Men jeg har brukt litt magi for å få kontakt med jenter da:) Det er ikke en anbefalt metote, men funker noen ganger, ofte når man minst venter det. Man lirer av seg et par fete triks, og plutselig er det noen jenter som er overdrevent interisert i deg resten av kvelden. Problemet er at man får en følelse av at de er mer interisert i å bli kjent med magien enn å bli kjent med deg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Det å starte samtaler med tilfeldige jenter har jeg enda ikke prøvd. Er kanskje litt sjenert, pluss at jeg er ganske reservert ovenfor helt ukjente folk. Redd for å si noe dumt, og da er det bedre å holde kjeft hvis du sier noe "feil" til en ukjent person så er det ikke verre enn at dere går hvert til deres. sier du noe feil til en du kjenner kan dette få alvorlige konsekvenser. (dette litt avhengig av hva du sier til hvem). Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Et veldig godt poeng Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) litt skummelt å spørre ei dame om hun liker meg.. fordi.. da vet kanskje hele bydga det etterpå ^^. rykter sprer seg fort her ja.. Endret 12. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 litt skummelt å spørre ei dame om hun liker meg.. fordi.. da vet kanskje hele bydga det etterpå ^^. til en viss grad kan du bruke øynene og resten av kropps-språket for å se om ei jente/gutt liker deg.. det blir litt generaliserende men det gir iallefall en indikasjon. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det å starte samtaler med tilfeldige jenter har jeg enda ikke prøvd. Er kanskje litt sjenert, pluss at jeg er ganske reservert ovenfor helt ukjente folk. Redd for å si noe dumt, og da er det bedre å holde kjeft;) Føler det samme selv. Tok en tur til G-Sport i går for å se på fotballsko og fikk hjelp av en skikkelig søt jente, men greide ikke å føre samtalen over til noe annet enn skoene. Hun er mørk hudet med rød-brunt hår, litt lavere enn meg og litt fyldige former. Skoene likte jeg faktisk, så tenker å kjøpe dem i dag og håper på å samle nok guts til å invitere henne ut som takk for hjelpen. Er vel ikke så ofte kunder gjør slikt, så håper det vil gå bra. I verste fall avviser hun meg eller sier hun har type. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Føler det samme selv. Tok en tur til G-Sport i går for å se på fotballsko og fikk hjelp av en skikkelig søt jente, men greide ikke å føre samtalen over til noe annet enn skoene. Hun er mørk hudet med rød-brunt hår, litt lavere enn meg og litt fyldige former. Skoene likte jeg faktisk, så tenker å kjøpe dem i dag og håper på å samle nok guts til å invitere henne ut som takk for hjelpen. Er vel ikke så ofte kunder gjør slikt, så håper det vil gå bra. I verste fall avviser hun meg eller sier hun har type. det tok Aidskake tok opp på forrige side og det er ikke umulig at hun har fått tilsbvarende tilbud før. men som det heter: hvis du ikke prøver kommer du ingen vei. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Åh ja, sorry, så ikke den. Jo fullt mulig det, men sjansene er likevel 50/50. Hvis ikke ho plutselig blir usikker da, man vet aldri med jenter Men tror neppe hun kaller meg pervo og kaster meg ut. hehe Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har ikke lenger denne tråden på "Mine innlegg"! Det sier vel det meste om mitt kjærlighetsliv for tiden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har ikke lenger denne tråden på "Mine innlegg"! Det sier vel det meste om mitt kjærlighetsliv for tiden. den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, særlig for søte jenter. det sier iallefall de som har greie på det. dette er versjon 2 av Kjærlighetstråden så det kan vær enoe av grunnen. Endret 12. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det å starte samtaler med tilfeldige jenter har jeg enda ikke prøvd. Er kanskje litt sjenert, pluss at jeg er ganske reservert ovenfor helt ukjente folk. Redd for å si noe dumt, og da er det bedre å holde kjeft;) 9476894[/snapback] Samme her. Føler uansett hva som detter ut av kjeften min er idioti. Må lære meg å holde en skikkelig samtale. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Samme her. Føler uansett hva som detter ut av kjeften min er idioti. Må lære meg å holde en skikkelig samtale. øvelse gjør mester. vi må alle starte et sted. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har ikke lenger denne tråden på "Mine innlegg"! Det sier vel det meste om mitt kjærlighetsliv for tiden. 9478155[/snapback] Nåh. Du har da meg. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heh, kex her.. sitter på skolen så kan ikke logge inn på konto.. cookies... satt litt ilage hun idag.. kows det..øyekontakt med hun hele tiden.. når vi sitter på pultene i arbeids plan timen.. ^^, there must be somethng Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bah, jeg er i villrede.. Var meningen og besøke ei jeg har pratet med på nett i drammen(mjøndalen) siden jeg allikevel skulle over til tønsberg og hente en bil. Nå viser det seg at denne bilen er solgt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Planen var at jeg skulle kjøre over med buss neste helg( 1.5 uke fra nå) og hente bil, og kjøre innom mjøndalen på vei tilbake. Føler jeg er litt desperat siden vi bare har kjent hverandre i ca 1.5 uke. (dog, er det hun som sier hun bare må! møte meg...) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, særlig for søte jenter. det sier iallefall de som har greie på det. dette er versjon 2 av Kjærlighetstråden så det kan vær enoe av grunnen. 9478202[/snapback] He he.. Den som lever får se. Selv ser jeg for meg et liv som singel. *Opptimist* Nåh. Du har da meg. 9478351[/snapback] Sant nok. Hvordan kunne jeg glemme. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) He he.. Den som lever får se. Selv ser jeg for meg et liv som singel. *Opptimist* Du kan komme i kaffeslabberas hos meg og de 20 kattene mine i såfall. 9478506[/snapback] Ta toget? Endret 12. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå