Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NTNU here i come!

 

selvfølgelig ikke, men si at dama di gjorde det med en fyr hun tidligere har hatt følelser for og som du oppfattet som trussel og ikke stolte på. enhver jente som virker elsker gutten sin hadde gitt opp det vennskapet på flekken! forholdet handler jo om å inngå komprimisser.

Så enig.

Lenke til kommentar
selvfølgelig ikke, men si at dama di gjorde det med en fyr hun tidligere har hatt følelser for og som du oppfattet som trussel og ikke stolte på. enhver jente som virker elsker gutten sin hadde gitt opp det vennskapet på flekken! forholdet handler jo om å inngå komprimisser.

Øh, la oss si disse to er kjempegode venner. Skal hun gi opp en så god venn fordi kjæresten ikke tåler det? Det er det dummeste jeg har lest på lenge. Hadde kjæresten min bedt meg velge mellom vedkommende og en god venn, hadde det ikke vært vennen jeg hadde valgt bort.

 

Hadde han elsket dama si, hadde han ikke stilt et sånt ultimatum. ;)

Lenke til kommentar
Å herregud. Jeg håper virkelig ikke jeg får meg en kjæreste som gjør noe så utrolig dustete, bare fordi jeg har venner.
U need me (og omvendt) :wee:

 

selvfølgelig ikke, men si at dama di gjorde det med en fyr hun tidligere har hatt følelser for og som du oppfattet som trussel og ikke stolte på. enhver jente som virker elsker gutten sin hadde gitt opp det vennskapet på flekken! forholdet handler jo om å inngå komprimisser.

Tillit er tillit. Ingen grunn til å gjøre den selektiv uten konkrete årsaker.

Hadde du bedt meg dumpe en venninne eller venn, hadde du fått en finger og kroken på døra.

Endret av toth
Lenke til kommentar
De beste jentene er i Trondheim. La oss alle takke NTNU for dette.

Nå må ikke du skryte på deg noe da. De fleste jentene i Trondheim er jo fine, men de er også veldig "made", eller made-babe som vi kaller det. Dessuten er gutteutvalget rævva på byen i trondheim, og da må man dra andre steder.

 

Bare veldig synd at det er få steder som har like bra uteliv som trondheim. Crash, Vista, Downtown, Ricks.. mens her i Bergen har vi... metro. Eller en sjelden gang Feliz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Omg.. møtte en råkjekk fyr på valentines. For en fin kveld det ble :)

Jeg må ærlig talt si at jeg synes Bergen har bra utvalg av gutter..

Merkelig, kan bare huske å ha sett idioter :p Men så er jeg heldigvis ikke på leting heller da, har den fantastiske østlendingen min :love:

Lenke til kommentar
Såvidt jeg kan se har ikke S0ppel nevnt noe om at dama overnatter engang.

 

Nei, de overnatter ikke.. Jaja, har bestemt meg for å bare stole på damen.. Er egentlig helt sikker på at eg kan stole på hun. Hun var vært igjennom så mye utroskap mot seg før at hun aldri ville gjort noe mot meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...