Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nøyaktig sånn det var for meg og.

Til opplysning, jeg er singel nå.

Hva skjedde da?

Hun likte ikke at jeg ikke synes noe om at hun var hos han karen. Altså, jeg har ikke noe problem med det at hun har guttevenner,men jeg blir ganske nervøs av at hun plutselig overnatter. Jeg klarte ikke helt å stole 100% på henne og det var det største problemet. Og det tar jeg selvkritikk for, men det burde være forståelig at jeg begynner å tvile da hun overnatter sammen med en annen kar. =/

Lenke til kommentar

Æsj. Om jeg hadde hatt ei kjerring som hadde gode guttevenner, hadde jeg gitt totalt faen. Jeg hadde klikka mongo om noen hadde kommet bort til meg og blit sur fordi jeg hadde lekt, kødda og moret meg med en veninne. Selv man er kjæresten, eier man ikke personen.

Lenke til kommentar

Hva skjedde da?

Hun likte ikke at jeg ikke synes noe om at hun var hos han karen. Altså, jeg har ikke noe problem med det at hun har guttevenner,men jeg blir ganske nervøs av at hun plutselig overnatter. Jeg klarte ikke helt å stole 100% på henne og det var det største problemet. Og det tar jeg selvkritikk for, men det burde være forståelig at jeg begynner å tvile da hun overnatter sammen med en annen kar. =/

Jeg forstår at du ble nervøs. Såvidt jeg husker opplevde du ganske grov utroskap med eksen din, og hele settingen rundt overnattingen til din nåværende kjæreste virket veldig spesiell. Forøvrig også situasjonen ellers.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Hva skjedde da?

Jeg forstår at du ble nervøs. Såvidt jeg husker opplevde du ganske grov utroskap med eksen din, og hele settingen rundt overnattingen til din nåværende kjæreste virket veldig spesiell. Forøvrig også situasjonen ellers.

Med eksen opplevde jeg ting man ikke skal oppleve i et parforhold.

Krenkende og sårende. Og en skikkelig knekk i en selvtillit som egentlig ikke finnes.

Ihvertfall fint lite.

Min "nåværende" kjæreste og jeg er forresten ikke lenger sammen.

Lenke til kommentar
Har vært sammen med damen en god stund no, og stoler helt på hun, men allikevel blir jeg litt småsur når hun besøker en kompis av hun. Jeg kjenner han også godt, og vet at han er litt player. For cirka to år siden var de sammen, og etter de slo opp har de forsatt vært gode venner. Hun er stadig borte hos han, og når eg spør ka de gjorde på så sier hun bare: "Nei, vi lå bare på sengen og snakket sammen.. " Hun har fortalt før at de ofte sloss og sånn i sengen, og når en annen kompis av meg skulle på besøk til han fyren, og damen min var der, så lå de liksom oppi hverandre og koste.. Men dette var før jeg ble sammen med hun då! Bestekompisen min har og sagt til meg at eg bør passe bedre på at damen ikke gjør noe kødd med han exen, og han har tatt det opp med henne. Da ble hun dritsur, både på han og på meg :O Så folkens, tror dere jeg kan stole på henne? Hun har selv spurt om jeg har problemer med at de er så mye sammen, og da har jeg bare sagt at jeg stoler på hun og sånn, men er ikke helt sikker..

Så er jeg bare naiv eller burde jeg snakke med hun?

Sorry for rotete innlegg :p

Et faktum er jo at utroskap er noe man holder hemmelig. Så det at hun faktisk forteller deg dette gir deg heller mer grunn til å stole på henne enn mindre. Men om du kan stole på henne helt generelt er jo umulig for oss å si. Forrige dama mi hadde mange guttevenner, som hun bl.a. var på telttur med. Det gjør jeg ingenting av, stoler man på noen så stoler man på dem. Er på en måte et valg man tar, og jeg velger å alltid stole på folk 100% inntil eventuelt det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Men så er det dette med følelser, da. Man kan lett si at man stoler på folk, men det er ikke noe man bare kan "bestemme" seg for, og så slappe av uten å tenke og bekymre seg for ditt eller datt.

Man velger på den andre siden hva man skal gjøre med det. Om man prøver å la være å tenke på det, eller om man fyrer opp under usikkerheten ved å spinne på teorier om hva som kanskje skjer, eller prøve å finne opp "bevis" for at han eller hun er utro og ikek til å stole på.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om siste eksen min var utro eller ikke. Men akkurat nå driter jeg i det av den grunn av at hun overnattet hos en person hun har hatt et seksuelt forhold med. Så da trakk jeg mine egne slutninger. Om hun var utro eller ikke spiller ingen rolle, det er bare tanken på at hun faktisk kan ha vært. Det er mer ødeleggende. For det sitter i bakhodet og er noe du aldri kommer til å få et skikkelig svar på.

Å prøve å skape bevis er forkastelig og minst like uetisk som å være utro etter min mening.

Lenke til kommentar
Prøve å finne bevis?? Ærlig talt..

Snakker om den tradisjonelle paranoiaen i stilen "skjulte hun ikke skjermen på mobilen da hun fikk melding i går?", og lignende. Flust av slikt på kvinneguiden, så jeg regner med det er skummelt utbredt.

Lenke til kommentar

Snakker om den tradisjonelle paranoiaen i stilen "skjulte hun ikke skjermen på mobilen da hun fikk melding i går?", og lignende. Flust av slikt på kvinneguiden, så jeg regner med det er skummelt utbredt.

Kvinneguiden kommer med så mye dritt at det er umulig å ta tingene seriøst.. -.-"

Lenke til kommentar

Kvinneguiden kommer med så mye dritt at det er umulig å ta tingene seriøst.. -.-"

:!: Det har du rett i.

Lenke til kommentar
Æsj. Om jeg hadde hatt ei kjerring som hadde gode guttevenner, hadde jeg gitt totalt faen. Jeg hadde klikka mongo om noen hadde kommet bort til meg og blit sur fordi jeg hadde lekt, kødda og moret meg med en veninne. Selv man er kjæresten, eier man ikke personen.

selvfølgelig ikke, men si at dama di gjorde det med en fyr hun tidligere har hatt følelser for og som du oppfattet som trussel og ikke stolte på. enhver jente som virker elsker gutten sin hadde gitt opp det vennskapet på flekken! forholdet handler jo om å inngå komprimisser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...