Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

for 12 år siden var jeg litt på datern med ei berte på denne tiden. ilpoet av den tiden gav jeg henne roser og bamse. det ble ikke noe av og for halvannet års tid siden tok hun kontakt på facebook. viste seg at hun i mellomtiden hadde giftet seg med en fyr hun ble kjent med omtrent samtidig som meg. anyway, fant da ut at hun hadde tørket rosene hun en gang fikk og bamsen hadde gått videre til datteren hennes. jeg hadde vcel strengt tatt forventet hun hadde kastet begge deler for lenge siden men den gang ei. :dontgetit:

 

Sprøtt om jenta leker med en bamse som en gammel flamme har gitt til moren. Mannens datter, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpt noen gaver til kjæresten min nå, tror dere hun blir fornøyd?

 

-Cute bamse

-Selvskrevet kort

-Øredobber

-Rose

 

Og i morgen har jeg huset alene, så da skal jeg (vi) lage taco og se på film. Håper det blir vellykket, siden dette er første gangen jeg har kjæreste på valentines day :)

 

for 12 år siden var jeg litt på datern med ei berte på denne tiden. ilpoet av den tiden gav jeg henne roser og bamse. det ble ikke noe av og for halvannet års tid siden tok hun kontakt på facebook. viste seg at hun i mellomtiden hadde giftet seg med en fyr hun ble kjent med omtrent samtidig som meg. anyway, fant da ut at hun hadde tørket rosene hun en gang fikk og bamsen hadde gått videre til datteren hennes. jeg hadde vcel strengt tatt forventet hun hadde kastet begge deler for lenge siden men den gang ei. :dontgetit:

Ang. bamsen er det vel veldig få bamseglade jenter som faktisk kaster en bamse, med mindre det er noe vondt knyttet til den.

Bamser jeg har gitt til exer vet jeg de har i senga enda, og jeg har ikke kastet noe som helst jeg har fått av jenter. Noe har blitt pakket vekk rett etter brudd for å ikke ha det i trynet, men blir tatt frem igjen. Flere grunner:

-litt respektløst å kaste gaver

-gode minner, selv om kanskje ikke bruddet var godt, syns jeg ikke det er vanskelig å minnes de gode tingene senere

-Veldig artig å finne igjen etter mange år, som "vil du bli sammen med meg"-brev fra 5 klasse. :)

 

Sprøtt om jenta leker med en bamse som en gammel flamme har gitt til moren. Mannens datter, ikke sant?

Hvor den kom fra opprinnelig syns jeg er ganske ubetydelig og bagatellmessig. Liker datteren den ser jeg ingen grunn til at hun ikke skal ha den. For henne er bamsen en bamse, ikke en gave til mor fra ex.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Har vært sammen med damen en god stund no, og stoler helt på hun, men allikevel blir jeg litt småsur når hun besøker en kompis av hun. Jeg kjenner han også godt, og vet at han er litt player. For cirka to år siden var de sammen, og etter de slo opp har de forsatt vært gode venner. Hun er stadig borte hos han, og når eg spør ka de gjorde på så sier hun bare: "Nei, vi lå bare på sengen og snakket sammen.. " Hun har fortalt før at de ofte sloss og sånn i sengen, og når en annen kompis av meg skulle på besøk til han fyren, og damen min var der, så lå de liksom oppi hverandre og koste.. Men dette var før jeg ble sammen med hun då! Bestekompisen min har og sagt til meg at eg bør passe bedre på at damen ikke gjør noe kødd med han exen, og han har tatt det opp med henne. Da ble hun dritsur, både på han og på meg :O Så folkens, tror dere jeg kan stole på henne? Hun har selv spurt om jeg har problemer med at de er så mye sammen, og da har jeg bare sagt at jeg stoler på hun og sånn, men er ikke helt sikker..

 

Så er jeg bare naiv eller burde jeg snakke med hun?

 

Sorry for rotete innlegg :p

Lenke til kommentar

fortalte ei hvordan jeg følte for et par måneder siden. fikk ikke det samma tilbake så den var litt bommert :p

 

men man går jo videre i livet, så har blitt interessert i ei anna, men aner egnetlig ikke nå hvordan hu føler. har det moro sammen, og kan prate om ganske mye. har ferie nå da, så ser jo ikke hu på ei uke.

 

ye :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det gjør forsåvidt ikke jeg heller, men om han absolutt skal ha et alternativ er jo strengt tatt stevnemøte et fint forslag, i mine øyne. Mer koselig, på en måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...