Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var det for en grunn da?

Vel, jeg har syntes de har vært veldig søte jenter, mens mine venner ikke har likt dem i det hele tatt. Turte rett og slett ikke å starte forhold, på grunn av mine venner, og hva de hadde kommet til å sagt.

 

I suck.

Lenke til kommentar
Hva var det for en grunn da?

Vel, jeg har syntes de har vært veldig søte jenter, mens mine venner ikke har likt dem i det hele tatt. Turte rett og slett ikke å starte forhold, på grunn av mine venner, og hva de hadde kommet til å sagt.

 

I suck.

 

Ser ut som at du selv er bevisst på hvor feil det blir, og da må du bare gjøre et helhjertet forsøk på å glemme disse jentene.

 

Hvis de da er tapt for evig. Nå får du våge å være sammen med de jentene du faller for.

Lenke til kommentar
Ser ut som at du selv er bevisst på hvor feil det blir, og da må du bare gjøre et helhjertet forsøk på å glemme disse jentene.

Hvis de da er tapt for evig. Nå får du våge å være sammen med de jentene du faller for.

Jepp. Følte bare for å "få det ut", på en måte.

Akkurat nå er jeg i en trang posisjon. Er ikke forelsket i noen, men er veldig ensom likevel. Har ikke vært spesielt ensom i lengre tid, men bare den siste tiden. Håper det bare er en "fase".

Lenke til kommentar
Hva har vært grunnen for at kompisene dine ikke har likt dem da? Kanskje om du er typen som faller lett for noen, og har falt for feil jenter, da kan det være vanskelig å se hvordan de virkelig er. Eller så er det kompisene dine.

Det går primært på utseendet. Selv har jeg har som sagt ikke hatt noe mot utseendet deres.

Lenke til kommentar
Hva har vært grunnen for at kompisene dine ikke har likt dem da? Kanskje om du er typen som faller lett for noen, og har falt for feil jenter, da kan det være vanskelig å se hvordan de virkelig er. Eller så er det kompisene dine.

Det går primært på utseendet. Selv har jeg har som sagt ikke hatt noe mot utseendet deres.

Da har du kun deg selv å skylde på. Evt. burde du skaffe deg nye venner. Det er noe som heter respekt for andre, og det utviser ikke mye modenhet å dumpe folk fordi de er "stygge", "tykke", eller lignende.

Lenke til kommentar
Da har du kun deg selv å skylde på. Evt. burde du skaffe deg nye venner. Det er noe som heter respekt for andre, og det utviser ikke mye modenhet å dumpe folk fordi de er "stygge", "tykke", eller lignende.

Jeg er så enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hva var det for en grunn da?

Vel, jeg har syntes de har vært veldig søte jenter, mens mine venner ikke har likt dem i det hele tatt. Turte rett og slett ikke å starte forhold, på grunn av mine venner, og hva de hadde kommet til å sagt.

 

I suck.

Dersom vennene dine ikke kan godta den du er sammen med/liker får de bare ha det så godt. Da er de ikke gode venner i mine øyne. Det er tross alt du som skal leve med personen og ikke de.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke kjøpt noe som helst til samboeren min til imorra, ikke ett kort en gang.. Og samme har ikke han gjort til meg. Og det gjør meg faktisk glad :lol:

Valentines day er noe pes ;)

Synes det er koslig, jeg. Trenger ikke nødvendigvis gjøre noe stort ut av det (jeg gjør ikke det i år heller), men det er en fin anledning til gi noen en oppmerksomhet. Et aldri så lite kort kan bety mye for mange. Klart, en kan gjøre det på en hvilken som helst dag, men vantinsdagen uskyldiggjør det; ingen falske forhåpninger, ingen forvirrende forviklinger.

Lenke til kommentar
Kjøpt noen gaver til kjæresten min nå, tror dere hun blir fornøyd?

 

-Cute bamse

-Selvskrevet kort

-Øredobber

-Rose

 

Og i morgen har jeg huset alene, så da skal jeg (vi) lage taco og se på film. Håper det blir vellykket, siden dette er første gangen jeg har kjæreste på valentines day :)

 

for 12 år siden var jeg litt på datern med ei berte på denne tiden. ilpoet av den tiden gav jeg henne roser og bamse. det ble ikke noe av og for halvannet års tid siden tok hun kontakt på facebook. viste seg at hun i mellomtiden hadde giftet seg med en fyr hun ble kjent med omtrent samtidig som meg. anyway, fant da ut at hun hadde tørket rosene hun en gang fikk og bamsen hadde gått videre til datteren hennes. jeg hadde vcel strengt tatt forventet hun hadde kastet begge deler for lenge siden men den gang ei. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...