Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes da det var riktig gjort å si til kjæresten at hun hadde funnet en ny og at det ble slutt. Istedenfor å drive med begge til han finner det ut selv

går man på byen for å finne seg noen nye har man i mine øyne allerede bestemt seg for at den du er i forhold med ikke er bra nok lengere. Da er det Game over i mine øyne for forholdet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg VURDERTE ikke utroskap over flere uker liksom. Satt ikke hjemme å tenkte at nå skal jeg ut på byen for å være utro ;) Det bare skjedde. Nå var typen min en stor tosk som tok meg for gitt -og det har han selv sagt i ettertid. Han angrer på at han var en stor kuk som drev meg bort. Hadde alt vært supert, hadde jeg ikke utvekslet så mye som et telefonummer (haha, nå gav jeg faktisk bort nummeret mitt i romjula til en fyr, men det er en annen sak :!: bekjent av typen vel og merke..oki det hørtes enda værre ut? lol.).

Jeg flyttet ut rimelig kjapt til pappa, som nylig hadde flyttet noen hundre meter unna. Var ute innen en mnd liksom, så jeg dro det ikke ut såå lenge ;) Men ja, jeg var utro. Og jeg oppsøkte han. Jeg prøver ikke å unnskylde det jeg har gjort, fordi det er noe av det styggeste du kan gjøre mot en person.

Når jeg var kommet meg ut av forholdet måtte jeg ligge lavt. trusler om nakenbilder og at han skulle komme på besøk med "walther" var ikke til å spøke med! psyko.

Mamma og typen ringte politiet flere ganger, men de tok det ikke så seriøst. Sjokk :roll: De prøve å komme i kontakt med han da, men han lata som han ikke var hjemme og nektet på at politiet hadde prøvd å få tak i han..

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Vi ble "venner" etterhvert og han beklaget trusler ++. Jeg ba han om å ta lærdom i det, og oppføre seg som en voksen mann. Gjorde han det? Neh. Jeg snakket med hun han ble sammen med etter meg, og hun fikk de samme tomme truslene som meg da det ble slutt ;) Noen blir aldri voksne. Hun var også i kontakt med politiet.. Kjedelig for han hvis politiet "googler" han da, og ser at han har flere slike "saker" på seg ;) Han stiller ikke så sterk hvis det oppstår en lignende situasjon en gang til og det blir rettsak ut av det :p

Vi er fortsatt venner. Han som er mest ivrig etter å prate og klemme hvis vi møtes på byen :roll:

Kunne ha skrevet hundre sider om driten jeg har igjennomgått, men siden dette er kjærlighetstråden og ikke ekstråden, stopper jeg her :)

Jeg er hvertfall i dag sammen med verdens beste, samme hvor forbanna han kan gjøre meg til tider :D

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*
Jeg foreslår at du tar deg en prat med henne. Hun må velge: deg eller typen.

Ikke dra det ut i ukesvis. Det kommer bare til å såre deg hvis det viser seg at hun bare har lekt med deg og dine følelser.

Takk for hjelpen :) skal samle sammen motet å snakke med ho ei dag. Får å få en oppklaring i saken.

Lenke til kommentar
trusler om nakenbilder

enda en grunn til aldri å la seg fotografere (eller ta bilder av seg selv) i Eva eller Adam sine drakter. Det er "altid" noe av det første som blir brukt mot deg ved et brudd.

Eller så får man bare drite i om bildene kommer på avveie. Er jo ikke verdens undergang. En smule flaut kanskje, men ingen krise.

Lenke til kommentar

Krise er det vel ikke, men ekstremt flaut! Det har vært folk her i byen som har fått bildene sine på avveie, og alle snakket om det. Det roet seg etterhvert, men du verden så vondt h*n må ha hatt det. Folk kommer inn på jobben kun for å se hvem denne personen bak nakenbildene er. De ler og peker. Huff.

Haha, jeg må si jeg ble veldig veldig skuffet da jeg kom hjem fra handel i dag.

Det lå ti roser i en fin bukett utenfor døra mi. Wee, hvem er det fra?? Har jeg en hemmelig beundrer? Jeg bøyde meg ned og så på lappen. Blæ, de var til naboen, de var bare plassert ved feil dør :thumbdown:

Men jeg hadde draget på vei ut fra butikken, da. Jeg tok en godt voksen fyr på fersken i å se på rumpa mi :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...