Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Godt poeng, har tenkt på dette før. Men ble litt usikker nå. Men hva om de er lei hverander? de har jo vært sammen ganske lenge. Og jeg kommer ikke til å dra den så veldig langt imens hu er sammen med fyren.

 

Hun er nok lei han i hvert fall, men hun er ikke noe å satse på hvis du vil ha et seriøst forhold med ei jente du kan stole på.

 

Helt fantastisk at mennesker ikke skjønner at det er idioti å få seg en kjæreste som var utro med deg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel på en måte vært i denne jentas situasjon. Var sammen med en kjip fyr, og forelsket meg i en annen. Jenta MÅ på død og liv ikke være en tøs som leker med gutter. Det kan faktisk være at hun liker deg.

Jeg foreslår at du tar deg en prat med henne. Hun må velge: deg eller typen.

Ikke dra det ut i ukesvis. Det kommer bare til å såre deg hvis det viser seg at hun bare har lekt med deg og dine følelser.

 

Hilsen ei utro bitch som har det fantastisk og er forlovet sammen med han jeg møtte :)

Lenke til kommentar

Hepp! Bare et lite lyspunkt som kan være til hjelp til alle som har det litt tøft på kjærlighetsfronten; I august skrev jeg i denne tråden og bitchet over 7 års forholdet mitt som var over, og alt var jævlig. Så aldri muligheten for at jeg kom til å finne kjærligheten igjen.

 

Vel, det har skjedd; har blitt forelsket i en sykt søt og hyggelig jente, som ser ut som hun liker meg også :D Har tatt noen måneskinnsturer, hatt filmkvelder og fikk verdens søteste bursdagspresang av henne. Nå går for det meste tiden i å tenke på henne og vente på at det skal tikke inn en SMS fra henne hvor hun vil finne på noe ;) Stå på folkens, det finnes håp! :D

Lenke til kommentar
Jeg har vel på en måte vært i denne jentas situasjon. Var sammen med en kjip fyr, og forelsket meg i en annen. Jenta MÅ på død og liv ikke være en tøs som leker med gutter. Det kan faktisk være at hun liker deg.

Jeg foreslår at du tar deg en prat med henne. Hun må velge: deg eller typen.

Ikke dra det ut i ukesvis. Det kommer bare til å såre deg hvis det viser seg at hun bare har lekt med deg og dine følelser.

 

Hilsen ei utro bitch som har det fantastisk og er forlovet sammen med han jeg møtte :)

Siden jeg er litt redd jeg snart kommer i samme selskap må jeg nesten spørre. Hvorfor gikk du ikke i fra han kjipe fyren så fort du visste han var det?

Lenke til kommentar
Siden jeg er litt redd jeg snart kommer i samme selskap må jeg nesten spørre. Hvorfor gikk du ikke i fra han kjipe fyren så fort du visste han var det?

Hehe, si det? :p

Jeg ble der av vane, tjene ikke så mye at jeg kunne bo for meg selv, pluss at pappa solgte huset og leide mindre leilighet så jeg hadde ikke muligheten til å flytte hjem.

Fant min kjære ute på byen en lørdagskveld og det sa pang :) Jeg hadde ingen planer om å finne meg en annen eller være utro. Eksen ble jo psyko da han oppdaget at jeg hadde vært på fløtern og ville forlate han for en annen fyr! Greit nok å bli "gal" og lei seg, men når du kommer med trusler som gjør at min mor ringer politiet, har du gått LITT over streken :roll:

Min nåværende samboer var det sparket i ræva jeg måtte ha for å komme meg ut :)

 

Jeg tror min kjære er litt nervøs for at jeg kommer til å gjøre det sammen med han, men det skjer ikke :) Jeg har det bra her jeg er og har aldri hatt det så bra :D

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Det turlis beskriver er helt vanlig.

 

Man blir i forholdet man er i av gammel vane, fordi man er redd for å bli alene, fordi man ikke har råd til å være alene osv.osv.

 

Mange trenger et spark i ræva for å komme seg ut av et forhold som ikke fungerer. Om det sparket er at man selv forelsker seg i en annen, eller at partneren er utro eller gjør noe annet utilgivelig er ett fett. Saken er at det er vanskelig å gå ut av et langvarig samboerforhold bare fordi. Dvs uten noen annen grunn at det ikke fungerer

 

Turtlis : Inni h*****, er typen min exen din? Grådig? Helt vanlig lønn ! :lol:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

For å si det sånn: vi har en aldri så liten fortid sammen :whistle:

 

VRÆL. Jeg hater grådige folk. Den typen kjæreste som MÅ ha tilbake femtilappen du lånte for ei uke siden for å kjøpe kattmat. Nå tenker jeg på de som er nærmere 30 år, ikke en fjortis som vil ha tilbake pengene for å kjøpe seg snus ;)

 

Hehe, leiligheten vi leide var kjip og det var ikke akkurat den som gjorde at jeg ble boende. Heia sovealkove uten vindu :roll:

Jeg trengte rett og slett et spark i ræva :D Og det sparket likte jeg!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Haha.Liten by? :lol:

 

50 kroner er litt drøyt ja. Jeg og typen har spleisa på mye i det siste, og da er det snakk om tusenlapper som den ene er skyldig den andre. Siden vi ikke har felles økonomi og begge har like store utgifter til felles-skapet så passer jeg på å betale tilbake (og bli betalt tilbake). Men dersom typen hadde lagt ut for 2 liter melk kommer han ikke og maser for å si det slik :p

Lenke til kommentar
Eksen ble jo psyko da han oppdaget at jeg hadde vært på fløtern og ville forlate han for en annen fyr! Greit nok å bli "gal" og lei seg, men når du kommer med trusler som gjør at min mor ringer politiet, har du gått LITT over streken

 

joda, selfølgelig er det eksen sin skyld at du i det hele tatt dro på byen og møtte din nye flamme. idiotisk menneske som i det hele tatt ikke likte at du var utro :roll:

Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på å bli lei seg og sint, og å bli phsyko og komme med trusler da ilpostino...

 

joda, det er helt klart det men for min del koker det ned til hvordan en gjør det. mistrives en såpass i et forhold at en vurderer utroskap bør en ta en vurdering på om en ikke bør komme seg ut av forholdet fortest mulig.

 

en har forskjellig måter å takle ting på og som Turtlis sier så må en av og til få seg et spark i stumpen. Slik jeg ser det handler det like mye om respekt for den en bor sammen med og har hatt et følelsesbasert forhold til x antall måneder eller år. uansett om en er utro, dumper noen eller annet er det en prat en må igjennom uansett - og den blir verre dess lenger en venter med å komme seg ut av forholdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...