Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg for min del bor ikke i USA,så jeg kommer nok ikke til å feire dagen.
Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire jul

Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire påske

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire farsdag

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire morsdag

 

Dårlig grunn

Dårlig sammenligning.

Si meg,feirer du thanksgiving også?

Lenke til kommentar

Jenta jeg skrev om tidligere kommer hit på lørdag, og jeg tenkte å gjøre noe smågreier. Hva synes folket om denne ideen?

 

Jeg bor på en ganske øde plass, med en del åkere rundt huset. Vi har også en snøskuter her som jeg kan bruke. Jeg tenkte å gjøre klart et sted inntil en skog, ta med masse pledd og sånn, tenne bål og grille pølse, marshmallows, drikke kakao og slike ting. Bare for å gjøre noe utenom det vanlige.

 

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Gjest Forvirra..

hei, jeg er sykt forvirra nå. Det er ei jente som jeg har holdt litt på med, eller jeg føler det ihvertfall sånn. Hu har kjæreste, men det er hu som snakker/flørter med meg. Jeg er sikker på at jeg er mere med Jenta enn hu er med kjæresten sinn. Skal jeg ut å gå på ski f,eks så blir hu ganske lett med, vi sitter vedsiden av hverandre på bussen der hu tar på meg hele tia :) Ho sender mange sms-er til meg, ho satt å viste meg noen heftige bilder av seg selv:).

 

Jeg kan nesten skrive en bok om dette her, vi snakker omtrent sammen 24/7 og vi er sammen i helgene OSV. Men det som er litt rart er at den ene dagen så står navnet til kjæresten i nicket, og den andre dagen ikke.

 

Tror dere at jeg har litt store forhåpninger eller kan det kanskje bli noe?

Lenke til kommentar

Det første jeg får opp er varsellys som blinker. Hu er i et forhold og er mer med deg enn kjæresten. Du håper på det skal utvikle seg til noe mer.

Da blir det store spørsmålet: Hva om det faktisk gjør det da? Hvordan skal du noen gang kunne stole på at hu ikke gjør det samme? Bare at da er det deg som sitter der som kjæresten som har skjegget i postkassa.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Godt poeng, har tenkt på dette før. Men ble litt usikker nå. Men hva om de er lei hverander? de har jo vært sammen ganske lenge. Og jeg kommer ikke til å dra den så veldig langt imens hu er sammen med fyren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...