Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, skaff dere jobb i butikk. Da flyr tilbudene.

Syntes det er ganske ålreit å være singel. Man har absolut mer frihet, og kan fly litt rundt om man ønsker det. Tror uansett ikke at jeg har tid til en kjæreste akkurat for øyeblikket. Litt for mange baller i lufta. Så ikke depp så jævlig, sånt kommer med tiden.

Selvom jeg tar meg selv i å sitte å vente på at han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Eller kanskje det bare er jeg som ikke er sexy nok i min blå Narvesen-uniform. :(

fortell meg hvor du jobber så kan jeg stikke innom og komme med noen bemerkninger om hvor mye jeg har lyst på deg.

:p

Sikker fordi jeg er jente.

er nok heller fordi han synes var så hawt.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hot damn. Sikkert gøy å føle seg attraktiv på jobb. :)

9470931[/snapback]

Ikke når jobben innebærer mye bæring, saging, måling og regning. Som på Maxbo, da er det mer slit enn morro. :p

Lenke til kommentar

Servitør er også et særs bra yrke til det formålet. ;)

Jungeltelegrafen sier at jente jeg kjenner (og liker) har ting på gang(de er ikke sammen) med en gutt med et ganske dårlig rykte. Har gått i klasse med han i 7 år og vært litt med han på fritiden etter det, så jeg skjønner hvorfor han har fått et sånt rykte.(har ikke lyst å si så masse om det, men det inneholder mindre jenter og alkohol) Alle som har fått vite om at de har noe på gang har enten ikke trodd på det eller klikka og sagt at jeg er nødt til å si noe til ho, og det er akkurat det jeg har tenkt litt på.

Ho er den kuleste jenta jeg kjenner og jeg har ikke lyst at ho skal bli såra av en fyr som bare vil ha ett ligg.

Tror nok jeg hadde gjort noe med det uansett om det var noen jeg likte eller ikke..

Det er vel kanskje litt dumt å spørre om ho har lyst å finne på noe en dag, rett etter en sånn eventuell samtale :D

Har dere "Do'es and dont's" ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Sjekket opp en telefonselger en gang, men glemte å spørre om nummeret. Jeg som hadde dratt samtalen inn på studiene hennes og alt :-/

9476227[/snapback]

Hvordan gjør dere det? Gief tips og info, må prøves en gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...