DJ_Dark Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Livet er kjipt.Vet dere det? 9468521[/snapback] Nei, jeg kan umulig forstå det nå. Livet er herlig, selv om jeg ikke får sett dama på 6 dager, men helgen var helt fantastisk! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Livet er kjipt.Vet dere det? 9468521[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 *Cut, cut* Gjør dere noe for å aktivt forbedre det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hyggelige fremmede på bussen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Livet er kjipt.Vet dere det? 9468521[/snapback] Jepp. Gjør dere noe for å aktivt forbedre det? 9469014[/snapback] Prøver litt hver dag, og lykkes litt hver dag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Haha, skaff dere jobb i butikk. Da flyr tilbudene. Syntes det er ganske ålreit å være singel. Man har absolut mer frihet, og kan fly litt rundt om man ønsker det. Tror uansett ikke at jeg har tid til en kjæreste akkurat for øyeblikket. Litt for mange baller i lufta. Så ikke depp så jævlig, sånt kommer med tiden. Selvom jeg tar meg selv i å sitte å vente på at han kommer tilbake. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Haha, skaff dere jobb i butikk. Da flyr tilbudene. eller i radio. Jeg prøvde meg på en slik tidligere i sommer og hun får vist tilbud så det holder. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Haha, skaff dere jobb i butikk. Da flyr tilbudene. 9470509[/snapback] Nei? Eller kanskje det bare er jeg som ikke er sexy nok i min blå Narvesen-uniform. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sikker fordi jeg er jente. En gang spurte en fyr om jeg ville ha barn med han. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hot damn. Sikkert gøy å føle seg attraktiv på jobb. (Eventuelt ubehagelig å få slike bemerkninger. Man vet aldri hva dere synes.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Eller kanskje det bare er jeg som ikke er sexy nok i min blå Narvesen-uniform. fortell meg hvor du jobber så kan jeg stikke innom og komme med noen bemerkninger om hvor mye jeg har lyst på deg. Sikker fordi jeg er jente. er nok heller fordi han synes var så hawt. Endret 11. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sikker fordi jeg er jente. En gang spurte en fyr om jeg ville ha barn med han. 9470897[/snapback] hahaha, det har jeg og opplevd. det er mange sprø mennesker der ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hot damn. Sikkert gøy å føle seg attraktiv på jobb. 9470931[/snapback] Ikke når jobben innebærer mye bæring, saging, måling og regning. Som på Maxbo, da er det mer slit enn morro. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Servitør er også et særs bra yrke til det formålet. Jungeltelegrafen sier at jente jeg kjenner (og liker) har ting på gang(de er ikke sammen) med en gutt med et ganske dårlig rykte. Har gått i klasse med han i 7 år og vært litt med han på fritiden etter det, så jeg skjønner hvorfor han har fått et sånt rykte.(har ikke lyst å si så masse om det, men det inneholder mindre jenter og alkohol) Alle som har fått vite om at de har noe på gang har enten ikke trodd på det eller klikka og sagt at jeg er nødt til å si noe til ho, og det er akkurat det jeg har tenkt litt på. Ho er den kuleste jenta jeg kjenner og jeg har ikke lyst at ho skal bli såra av en fyr som bare vil ha ett ligg. Tror nok jeg hadde gjort noe med det uansett om det var noen jeg likte eller ikke.. Det er vel kanskje litt dumt å spørre om ho har lyst å finne på noe en dag, rett etter en sånn eventuell samtale Har dere "Do'es and dont's" ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Haha, skaff dere jobb i butikk. Da flyr tilbudene.eller i radio. Eller som telefonselger. Faktisk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sjekket opp en telefonselger en gang, men glemte å spørre om nummeret. Jeg som hadde dratt samtalen inn på studiene hennes og alt :-/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Sjekket opp en telefonselger en gang, men glemte å spørre om nummeret. Jeg som hadde dratt samtalen inn på studiene hennes og alt :-/ 9476227[/snapback] gjorde noe av det samme en gang men det var med ei hos Telenor kundeservice. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hva skjedde? Og, ringte du henne? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sjekket opp en telefonselger en gang, men glemte å spørre om nummeret. Jeg som hadde dratt samtalen inn på studiene hennes og alt :-/ 9476227[/snapback] Hvordan gjør dere det? Gief tips og info, må prøves en gang! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hun solgte meg helseforsikring, så spurte jeg om hun var en sadist og hva favorittsmerten hennes var. Etter at det var ledd av - så spurte jeg om studiene hennes. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå