Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er deres tanker rundt Valentine's Day? Kommer dere til å kjøpe noe til deres kjære?

Kjenner jeg har litt delte meninger om den dagen. Det er jo koselig å gi og få blomster eller hva det måtte være. Men jeg synes det er enda mer koslig å få blomster på en onsdag enn på valentine's day, som er dagen hvor alle "må" gi en opperksomhet.

Jeg fikk en søt grønnplante formet som et hjerte for to år siden.. Den var kjempesøt :love: (Om jeg fikk noe i fjor husker jeg ikke, heh). I år kommer vi ikke til å bry oss om den dagen. Vi bruker heller de hundrelappene på god mat og snop og koser oss hjemme :D Jeg skal ikke nekte mannfolket i å kjøpe en blomst, men jeg blir ikke skuffet hvis han ikke legger noe energi i det :)

 

Jeg vet det er mange jenter som presser typene til å kjøpe blomster og gi et kort. "det er valentines på lørdag..hinhint!!!!". Det synes jeg ikke noe om. Det skal kjøpes fordi man har lyst, ikke fordi man må.

Noen butikker gjør det stort på denne kjøpepressdagen :p

 

Jeg jobber på lørdag, og kjenner jeg meg selv rett får mannfolket en myk gave derifra :p

 

 

 

b-real:

Så koos :love:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt glad i dagen, for meg er det litt for mye kjøpepress, kjærligheten kan man jo feire hver eneste dag. Samtidig må jeg si at det er litt mer stas nå å ha kjæreste på dagen, enn i fjor da jeg var singel. Men nei, jeg forventer ingenting på dagen, min kjære og jeg skal på restaurant og spise god middag, men utover det kommer vi ikke til å gi hverandre dager (vi velger heller å feire andre dager).

Lenke til kommentar

Syns det var litt tragisk når lillesøster var her forrige uke og var helt hysterisk for hun ikke fant valentine-gaven hun så etter til typen sin på Svalbard. Han gir henne smykker og slikt til 2000+ siden han tjener veldig bra, og da mååå liksom hun toppe det igjen på valentine..har vel glemt litt av poenget da?

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes det er stor stas å gi gaver, spesielt fordi jeg legger sjela mi i dem. Og for meg hadde det vært litt krise om jeg skulle gitt han en gave og jeg ikke fant den igjen, fordi det betyr noe for meg, det er en grunn til at jeg gir akkurat den gaven. Om det er på valentindagen eller en annen dag spiller ingen rolle for meg. MEN, å ferie valentindagen bare for gavenes skyld er jeg enig i blir litt feil.

Lenke til kommentar

Bytex:

Da skjønner hun ikke heelt poenget med den dagen, hvis hun vil toppe det med masse gaver og stæsj.

 

Prisen på en slik dag spiller NULL rolle for min del hvertfall. Dessuten er det vel bedre å gi et selvskrevet kort enn en dyr gave?

Kjæresten min har fått mange klissete kjærlighetsbrev og kort. Det betyr mer for han enn blomster som dør. Kortene varer evig :)

 

Nå kom jeg på at jeg gav kjæresten en stor lodden bamse på vår første valentine sammen. Det var egentlig en julebamse på tilbud, men jeg tok av den genseren med stjerner og juletrær :p

 

Det er også litt vanskelig å la være å gi på en slik dag, hvis man ofte er på shopping eller trasker rundt i bygatene, dagene før valentine. Det er skilt og bamser overalt. Du blir LITT fristet til å kjøpe en liiten ting ;) Jeg blir det hvertfall. Selv om jeg egentlig synes valentine's day er en unødvendig dag!

Lurer på hva vi kommer til å adoptere neste? Hannuka? Eller et stort Rio karneval? :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har verdens beste kjæreste. Ble sendt ut på skattejakt tidligere i dag som resulterte i at jeg fikk en kjærlighet på pinne med

"Roses are #FF0000

Violets are #ooooff

Amd all my base are belongs to you! <3"

Neste steg var da blomsterbutikken der jeg fikk en nydelig bukett med roser og kinobilletter. Mat hadde hun også laget <3

Så koslig, skulle ønske jeg var like flink til å planlegge/ordne slikt til typen. Han fortjener det ^^

 

Hva er deres tanker rundt Valentine's Day? Kommer dere til å kjøpe noe til deres kjære?

Ser ikke på Valentinsdagen som noe spesiell, så forventer ikke, og kommer heller ikke til å gi noe dyrt og flott til kjæresten, og virker som vi har ganske likt syn på saken.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg liker tanken bak valentines day. Men å feire den med dyre greier er ike helt det jeg ser for meg. Men vi kommer til å småfeire litt i år, vi slår sammen 8 måneder som par, 6 måneder som samboere og 4000 sider siden vi gjorde det offisielt at vi var ett par i dnfk og feirer det på lørdag, siden begge har fri på søndag. Blir koselig, fancy middag og vin og kos og kjærlighet, lzm. ^^

Lenke til kommentar
Jeg for min del bor ikke i USA,så jeg kommer nok ikke til å feire dagen.

 

Jeg for min del bor i USA, men kommer ikke til å feire dagen siden min kjære fortsatt er hjemme i Norge.

Men siden butikkene her bugner over av hjerter og rosa, så klare jeg ikke å la være å sende kort da, jeg skal innrømme det ;)

Lenke til kommentar
Jeg for min del bor ikke i USA,så jeg kommer nok ikke til å feire dagen.
Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire jul

Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire påske

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire farsdag

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire morsdag

 

Dårlig grunn

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg heller ikke rå kraftig om valentines, men jeg har varslet typen om at jeg har tenkt å lage god mat (biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker og bernaisesaus) , kjøpe snop, og leie en klissete film.

 

Jeg tror ikke typen min får noen gave fra meg, og jeg forventer ikke å få noe av han. Har sagt fra at jeg ikke synes det er viktig :)

 

I fjor hadde jeg spya på valentinsdagen, og han kom hjem fra jobb med kjempefine blomster til meg, men jeg hadde ikke energi til å kutte de før jeg satte de i vann, og de døde i rekordfart :(

Lenke til kommentar
Jeg for min del bor ikke i USA,så jeg kommer nok ikke til å feire dagen.
Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire jul

Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire påske

Dårlig grunn

 

Nei, man burde nok ikke feire/markere religiøse hendelser hvis man ikke er bosatt i Israel. Du har rett.

 

Dikt.

 

Fin annledning til å vise at man beundrer noen uten at det blir ubehageligheter i etterkant.

 

Et dikt er en veldig dårlig idé. Enten blir det nettopp ubehagelig, eller så slipper du unna med å være needy.

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg for min del bor ikke i USA,så jeg kommer nok ikke til å feire dagen.
Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire jul

Jeg for min del bor ikke i Israel, så jeg kommer ikke til å feire påske

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire farsdag

Jeg for min del bor ikke i USA, så jeg kommer ikke til å feire morsdag

 

Dårlig grunn

Bortsett fra den øverste til en viss grad, av familie-årsaker, følger jeg det du sier. Samt at jeg skipper valentines, halloween og thanksgiving.

Det er rett og slett ikke naturlige høytider for meg. Jul derimot har jeg vokst opp med, så jeg er med familie på julaften. Utover det, feirer jeg ikke religiøse og/eller oppdiktede kommersielle "høytider".

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...