Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg har fått masse med kjæresten min. Bikkja må være den beste gaven :D Han(mannfolket, ikke hunden) fikk boxere og tshirts sist for noen dager siden. Vi gir ofte slikt småtteri.

Men vi kjøper ikke dyre gaver på en hverdag. Og har vel aldri feiret måneder eller årsdag på noe vis :hmm: Vi bruker hellet pengene på noe fornuftig(et møbel feks) framfor å kjøpe gaver på vår 2.5 årsdag :!:

Han får alltid noe fint på datoen vi forlovet oss da, men det er vel mest fordi han har bursdag samme dag :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og kjæresten kjøpte ny sofa, nytt sofabord, nye spisestuestoler, ny skjenk, ny oppvaskmaskin og 2 nye lamper forrige mnd da . Det er jo en stor gave at han gidder å bli med å spleise på slikt, selv om det er til begge to, og vi begge betaler akkurat like mye på det :)

 

Vi kommer ikke til å feire 2 år og 1 mnd dag i Mars for å si det slik :lol:

 

Jeg kjøper ikke boxere til typen fordi han har så ufattelig mange. Dessuten tjener han litt bedre enn meg, og kan kjøpe undertøyet sitt selv. Han setter mer pris på at jeg kjøper noe snasent undertøy til meg selv han :ph34r:

Lenke til kommentar

Heh, typen tjener mye mer enn meg, og kan helt sikkert kjøpe klær selv. Det er jo ikke det som er poenget ;)

Her i huset er det ikke så nøye med hvilket undertøy som er på kroppen min. Det blir uansett revet av og kastet veggimellom :evil: Men med min undertøysfetisj så kjøper jeg meg ofte ei "punnert" eller tre :new_woot:

Jeg elsker undertøy, derfor passer slik prat utmerket inn i kjærlighetstråden.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Føler meg nesten på etterskudd når jeg ser at folk på min egen alder er forlovet og bor sammen med forloveden og slikt, mens jeg ennå tøser rundt :p Men har uansett ingen hast med å bli voksen :D

 

Man er ganske tidlig ute om man forlover seg som 22-åring. Jeg er eldre enn deg og stresser ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Dikt? Noes! Lukter needy lang vei =)

Needy faktisk?

 

 

Grattis med fine 6'mnds-gaver!

 

Heldig for deg er det bare 2 mnd til dere har "forlovet i 6'mnd-dag" også, da får du ønske deg en nintendo wii :w00t:

Takk for det, men nei, dette var på en måte gaver for 6 mndsdagen, valentindagen og forlovelsen i ett.

 

Synes synd på kjærestene deres hvis de må kjøpe (dyre) 6 måneders gaver til dere.

Nå forventet jeg overhodet ikke å få en gave, det er ikke vanlig kost for å si det slik. Jeg ble kjempeoverraska, og veldig glad selvsagt. Uansett, jeg hadde blitt fornøyd med et lite postkort for å si det slik, men når jeg nå engang fikk en så flott gave, så fikk jeg lyst til å skryte litt av den også. Dette er jeg ikke vant med. ;)

 

 

Tviler vel på at noen her blir skuffet hvis de ikke får en dyr gave til 6-måneders-dagen, eller lignende. Noen har dog kjærester som har lyst, og liker, å kjøpe dyre gaver i ny og ne, og da ser jeg ikke problemet.

Da er man bare heldig at man har en slik kjæreste. :)

Ja, nettopp. Og vel, det har vel kanskje noe med at jeg kjøpte en veldig dyr julegave til ham, uten at jeg forventet noe til en tilsvarende pris. Ingen av oss har spesielt god råd, så det er sjelden kost, og kommer nok også til å forbli det. Det er vel også derfor det er så stor stas for oss begge, for han var meget stolt av gaven han ga meg, og jeg skjønner det godt. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Føler meg nesten på etterskudd når jeg ser at folk på min egen alder er forlovet og bor sammen med forloveden og slikt, mens jeg ennå tøser rundt :p Men har uansett ingen hast med å bli voksen :D

Hvor gammel er du?

Mange på min alder har et eller flere barn, så der henger jeg litt etter :p

 

Nyt tiden hvor du kan hore rundt og gi faen :D

Lenke til kommentar

Nå har jo jentene muligheten til å effektivt hore rundt fra tidlig i tenårene og få rast fra seg, mens guttene som ikke hadde utviklet skikkelig selvtillit eller var populær gjerne får draget en del senere.

 

Trøster jeg meg med ihvertfall. Den ene delen av meg begynner å bli verpesjuk allerede, fordi jeg ikke vil være avhengig av gåstol når det fremtidige barnet vokser opp, mens den andre delen bare har lyst til å ta livet med ro så lenge som mulig.

 

Stakan er vel 22, blir 23 dette året, om jeg ikke tar helt feil?

 

Edit: traff faktisk!

 

Edit#2: Statistikk viser at kvinner med høyere utdanning gjerne får barn flere år senere enn dem uten, så statistisk sett vil det være nok av kvinner du kan oppleve prima gravida med om du jakter på dem.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Føler meg nesten på etterskudd når jeg ser at folk på min egen alder er forlovet og bor sammen med forloveden og slikt, mens jeg ennå tøser rundt :p Men har uansett ingen hast med å bli voksen :D

 

Man er ganske tidlig ute om man forlover seg som 22-åring. Jeg er eldre enn deg og stresser ikke i det hele tatt.

 

Når man har vært sammen i 1,5 år og bodd sammen i ett år synes jeg ikke det er tidlig å forlove seg selv om man "bare" er 22 år :)

 

Som turtlis sier, det er veldig mange på vår alder som har barn. Ingen av mine venninner , men mange bekjente. Satser på at det snart er min tur og :ph34r:

Lenke til kommentar
Føler meg nesten på etterskudd når jeg ser at folk på min egen alder er forlovet og bor sammen med forloveden og slikt, mens jeg ennå tøser rundt :p Men har uansett ingen hast med å bli voksen :D

 

Man er ganske tidlig ute om man forlover seg som 22-åring. Jeg er eldre enn deg og stresser ikke i det hele tatt.

 

Når man har vært sammen i 1,5 år og bodd sammen i ett år synes jeg ikke det er tidlig å forlove seg selv om man "bare" er 22 år :)

 

Som turtlis sier, det er veldig mange på vår alder som har barn. Ingen av mine venninner , men mange bekjente. Satser på at det snart er min tur og :ph34r:

 

Har ikke sagt noe om at det er for tidlig. Jeg er bare et par år eldre enn han og kjenner ikke noe hastverk ;)

Lenke til kommentar

Noen mener man ikke bør forlove seg dersom det ikke er satt bryllupsdato innen ett år, og andre forlover seg etter en mnd sammen, med null planer om brullyp med det første.

Akkurat det med å forlove seg tidlig eller sent har jeg aldri brydd meg særlig om. Folk får gjøre akkurat hva de vil, så lenge det kjennes rett :)

Jeg har flere venner som har forlovet seg opp igjennom årene. Og jeg har alltid hatt rett på hvem som varer og ikke, halvparten er nemlig ikke sammen den dag i dag :p

 

Jeg har funnet datoen min :w00t: 11.11.11

Lenke til kommentar

Man bør vel kanskje ha bodd litt sammen iallefall, slik at man vet om man kan fungere sammen i hverdagen.

 

Jeg var idiot og forlovet meg som 16'åring med en gutt jeg hadde vært sammen med i 2,5 mnd :roll: Jeg skjemtes faktisk, og syntes det hele var rimelig pinlig. Han fridde ved å si "vil du være kjæresten min for alltid" etter en krangel. "Selvfølgelig" var svaret fra meg (hva skal man si? "nei, jeg hadde tenkt ett par uker til". Så ble han så glad og snakket om å kjøpe ring og at det var så fantastisk at vi var forlovet. Jeg skjønte svært lite.

 

Mora mi LO og himla med øynene. Syntes vel jeg var dum og søt sikkert.

 

Vi skal gifte oss, men har ikke satt dato enda. Får jeg baby i 2010 gidder jeg ikke gifte meg uka etterpå for å si det slik :blush:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Vår forlovelse fikk en teit start. Ringene kom for sent, og det kom feil.

Hurra, ringene er her. Liten skriveleif kanskje? Mannen min heter da ikke Sigurd?:p

Endelig kom ringene, IGJEN, trodde vi! Da kom det to herreringer. Gikk mange uker uten ringer. Vi har forlovet oss, vi. Men hvor er ringene da? Ehm...de har vi ikke? :rofl:

Jeg holdt på å klikke på gullsmedfolket. Vi fikk de på halv pris, og sparte mange tusen.

 

Og en ting jeg ikke skjønner helt.

Prisen på ringene. Hvorfor kjøpe de billigeste? Skal man ikke forlove seg og ha ringene livet ut? :roll:

Ei venninne kjøpte seg ringer til knappe to tusen(tusen kr stk), og hun ble sur på meg da jeg kommenterte prisen. Ringene våre var ikke superdyre, men de var langt ifra det billigste alternativet.

Går man på sosialen så skjønner jeg at det er knapt med penger. Men se bort ifra det.

 

 

Hehe, de fleste vil vel være fit og hot når de skal inn i en kjole. Ikke bleikfeit med ferske røde strekkmerker opp til ørene :p Kviser og melkspreng. Fantastisk!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...