Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tekoppen

Det var hun selv som klaget over det jeg listet opp. Jeg personlig kunne aldri ha vært sammen med noen som har et syn på fremtiden som er så forskjellig fra mitt, og jeg ville heller aldri latt meg blitt behandlet på samme måte som hun blir. Derfor klarer jeg ikke forstå hvorfor hun er sammen med ham. At man kan bli forelsket i noen som ikke deler ditt "livssyn" forstår jeg, men når de er så forskjellige klarer jeg ikke forstå hvordan hun kan se for seg en fremtid sammen med ham. Så ja, jeg prøver vel egentlig å rettferdiggjøre at hun liker ham ja.

Jeg er nok på vei videre, og sitter ikke og håper på at hun skal slå opp med ham. Dessverre er man ikke i like godt humør alle dager, så det hender man dagdrømmer om hva som kunne skjedd hvis hun hadde valgt annerledes (eller rett som jeg vil omtale det som, både objektivt og subjektivt :) )

Lenke til kommentar
Det er så fint å bo sammen med sin kjære :love: . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt.

Føne b-real? Kreftbarnet? :!:

Han hadde hår han! Helt til jeg lekte meg litt med barbermaskina =/. Så måtte han barbere det enda kortere fordi det så helt jævlig ut.

Jeg hater forresten ingen av eksene mine. Misliker muligens, men hat er et sterkt ord. ^^

Endret av Venom
Lenke til kommentar
Det er så fint å bo sammen med sin kjære :love: . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt.

...

Han hadde hår han! Helt til jeg lekte meg litt med barbermaskina =/. Så måtte han barbere det enda kortere fordi det så helt jævlig ut.

Jeg hater forresten ingen av eksene mine. Misliker muligens, men hat er et sterkt ord. ^^

Så søt du er da :wub:

Når det gjelder håret så er det da min feil pus som...eh...no offence, stolte på deg og at du var flink til å klippe :wee:

Jeg er litt skremt, jeg skal vist ha en pre-valentinesday på Onsdagen og jeg er skremt på hva hun finner på :(

Lenke til kommentar

...

Så søt du er da :wub:

Når det gjelder håret så er det da min feil pus som...eh...no offence, stolte på deg og at du var flink til å klippe :wee:

Jeg er litt skremt, jeg skal vist ha en pre-valentinesday på Onsdagen og jeg er skremt på hva hun finner på :(

Bare ta med en kondom, and it can't go wrong :thumbs:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Har du god husk, eller har du vært og søkt nå? :p Hehe.
Tja, noen ting klistrer seg til hjernen :p

Valentines dagen har samme status som kumøkk i min bok. Vi bor ikke i amerika dere.
Gi deg a, det er koslig :)

Driver og flører litt med ei jente for tiden og nå som valentine nærmer seg såå tenkte jeg å sende henne et lite brev i posten. Noen som har noen forslag til hva denne konvolutten kan inneholde? Har tenkt ut noe, men vil bare høre hva folk synes.

Er forresten ikke sikker på om denne flørtingen kommer noen vei, så trenger ikke å være noe biggie, bare noe som kan fortelle henne at hun er søt :blush:

Synes det er søtt gjort. Et lite dikt eller noe i den duren kanskje?
Dikt? Noes! Lukter needy lang vei =)
Lenke til kommentar

Tviler vel på at noen her blir skuffet hvis de ikke får en dyr gave til 6-måneders-dagen, eller lignende. Noen har dog kjærester som har lyst, og liker, å kjøpe dyre gaver i ny og ne, og da ser jeg ikke problemet.

Da er man bare heldig at man har en slik kjæreste. :)

Lenke til kommentar
Noen har dog kjærester som har lyst, og liker, å kjøpe dyre gaver i ny og ne, og da ser jeg ikke problemet.

Da er problemet trolig at kjæresten ikke føler seg god nok, så han må kjøpe dyre ting til kjæresten sin for å holde henne på plass. Men hvis det er et par som har god økonomi, og derfor kjøper begge to dyre gaver til hverandre i ny og ne, så skal jeg ikke kritisere det.

Derimot tror jeg at det er veldig få gutter som tilfeldigvis velger å kjøpe gaver f.eks. en nintendo wii (for å bruke eksemplet ovenfor) på alle slike dager KUN fordi han har lyst til å gi noe.

Selv har jeg opplevd å få gave på slike dager kun fordi dama ville gi meg noe, uten at jeg ga noe tilbake, så jeg vet at det eksisterer. Men i tilfellet ovenfor virket det mer som at jenta forventet masse gaver. (Selv om posten hennes trolig ikke var særriøst ment, noe kommentaren min heller ikke var)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...