Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det vil si til det blir slutt og dere hater hverandre Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er så fint å bo sammen med sin kjære . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt. ..og vaske håret til hverandre Lenke til kommentar
Gjest tekoppen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det var hun selv som klaget over det jeg listet opp. Jeg personlig kunne aldri ha vært sammen med noen som har et syn på fremtiden som er så forskjellig fra mitt, og jeg ville heller aldri latt meg blitt behandlet på samme måte som hun blir. Derfor klarer jeg ikke forstå hvorfor hun er sammen med ham. At man kan bli forelsket i noen som ikke deler ditt "livssyn" forstår jeg, men når de er så forskjellige klarer jeg ikke forstå hvordan hun kan se for seg en fremtid sammen med ham. Så ja, jeg prøver vel egentlig å rettferdiggjøre at hun liker ham ja. Jeg er nok på vei videre, og sitter ikke og håper på at hun skal slå opp med ham. Dessverre er man ikke i like godt humør alle dager, så det hender man dagdrømmer om hva som kunne skjedd hvis hun hadde valgt annerledes (eller rett som jeg vil omtale det som, både objektivt og subjektivt ) Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er så fint å bo sammen med sin kjære . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt. Føne b-real? Kreftbarnet? :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er så fint å bo sammen med sin kjære . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt. Føne b-real? Kreftbarnet? :!: Han hadde hår han! Helt til jeg lekte meg litt med barbermaskina =/. Så måtte han barbere det enda kortere fordi det så helt jævlig ut. Jeg hater forresten ingen av eksene mine. Misliker muligens, men hat er et sterkt ord. ^^ Endret 8. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Etter det jeg har fått med meg rundt omkring så er det ikke mange som har noe særlig dårlig forhold til hverandre etter at det blir slutt. Er vel bare hvis en eller begge er skikkelig barnslige at det blir rævva etterpå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Spørs vel også på hvorfor det blei slutt, vil jeg påstå (: Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, var egentlig det jeg tenkte på når jeg nevnte "barnslige" ;p Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mine to siste forhold har endt helt vanelig, men det er tida etterpå de jentene begynner å si stygge ting om meg og ljuger om meg til folk men de kan dra dit peppern gror Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oh, akkurat 8 måneder siden vi ble offesielt ett par, og 6 måneder siden vi ble samboere. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er så fint å bo sammen med sin kjære . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt.... Han hadde hår han! Helt til jeg lekte meg litt med barbermaskina =/. Så måtte han barbere det enda kortere fordi det så helt jævlig ut. Jeg hater forresten ingen av eksene mine. Misliker muligens, men hat er et sterkt ord. ^^ Så søt du er da :wub: Når det gjelder håret så er det da min feil pus som...eh...no offence, stolte på deg og at du var flink til å klippe Jeg er litt skremt, jeg skal vist ha en pre-valentinesday på Onsdagen og jeg er skremt på hva hun finner på Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er så fint å bo sammen med sin kjære . Å dusje sammen, fønet håret til hverandre, spise sammen, våkne om morgenen og kunne se inn i øynene til det mest fantastiske mennesket du har møtt.... Han hadde hår han! Helt til jeg lekte meg litt med barbermaskina =/. Så måtte han barbere det enda kortere fordi det så helt jævlig ut. Jeg hater forresten ingen av eksene mine. Misliker muligens, men hat er et sterkt ord. ^^ Så søt du er da :wub: Når det gjelder håret så er det da min feil pus som...eh...no offence, stolte på deg og at du var flink til å klippe Jeg er litt skremt, jeg skal vist ha en pre-valentinesday på Onsdagen og jeg er skremt på hva hun finner på Bare ta med en kondom, and it can't go wrong Endret 8. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har du god husk, eller har du vært og søkt nå? Hehe.Tja, noen ting klistrer seg til hjernen Valentines dagen har samme status som kumøkk i min bok. Vi bor ikke i amerika dere.Gi deg a, det er koslig Driver og flører litt med ei jente for tiden og nå som valentine nærmer seg såå tenkte jeg å sende henne et lite brev i posten. Noen som har noen forslag til hva denne konvolutten kan inneholde? Har tenkt ut noe, men vil bare høre hva folk synes. Er forresten ikke sikker på om denne flørtingen kommer noen vei, så trenger ikke å være noe biggie, bare noe som kan fortelle henne at hun er søt Synes det er søtt gjort. Et lite dikt eller noe i den duren kanskje?Dikt? Noes! Lukter needy lang vei =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har hatt en fantastisk helg hos kjæresten Men savner han kjempemasse nå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 6 mnd i dag. Yay. Grattis med fine 6'mnds-gaver! Heldig for deg er det bare 2 mnd til dere har "forlovet i 6'mnd-dag" også, da får du ønske deg en nintendo wii Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes synd på kjærestene deres hvis de må kjøpe (dyre) 6 måneders gaver til dere. Lenke til kommentar
Right Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tviler vel på at noen her blir skuffet hvis de ikke får en dyr gave til 6-måneders-dagen, eller lignende. Noen har dog kjærester som har lyst, og liker, å kjøpe dyre gaver i ny og ne, og da ser jeg ikke problemet. Da er man bare heldig at man har en slik kjæreste. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen har dog kjærester som har lyst, og liker, å kjøpe dyre gaver i ny og ne, og da ser jeg ikke problemet. Da er problemet trolig at kjæresten ikke føler seg god nok, så han må kjøpe dyre ting til kjæresten sin for å holde henne på plass. Men hvis det er et par som har god økonomi, og derfor kjøper begge to dyre gaver til hverandre i ny og ne, så skal jeg ikke kritisere det. Derimot tror jeg at det er veldig få gutter som tilfeldigvis velger å kjøpe gaver f.eks. en nintendo wii (for å bruke eksemplet ovenfor) på alle slike dager KUN fordi han har lyst til å gi noe. Selv har jeg opplevd å få gave på slike dager kun fordi dama ville gi meg noe, uten at jeg ga noe tilbake, så jeg vet at det eksisterer. Men i tilfellet ovenfor virket det mer som at jenta forventet masse gaver. (Selv om posten hennes trolig ikke var særriøst ment, noe kommentaren min heller ikke var) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes synd på kjærestene deres hvis de må kjøpe (dyre) 6 måneders gaver til dere. Jeg får aldri gaver fra kjæresten min utenom bursdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå