Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Der motbeviste du virkelig teorien, Right. At gutter med kjæreste (de som holder seg på matta, altså) og homofile ikke er interesserte går jo nettopp under den teorien du prøver å argumentere mot.

Nå må altså jenta være atttraktiv for gutten for at det skal fungere, men ellers tror jeg det vil stemme ganske greit. Ikke nødvendigvis kjærlighetsforhold, blir vel først og fremst det seksuelle det er snakk om her.

Hadde ei god venninne som jeg snakka og hang sammen med en del. Jeg tror hun ble interessert i meg, men jeg sa jeg ikke så på henne på den måten. Likevel hadde jeg perioder hvor jeg hadde seksuelle fantasier om henne og godt kunne sagt ja til litt action, mens jeg andre ganger ikke brydde meg.

Okei, det var EI jente. Hva med resten? Se på det toth skriver, han er gutt. Som jente kan jeg liksom ikke bare ture ut med hvordan gutter tenker om jentevennene sine, men i og med at toth tydeligvis ikke støtter teorien, så må det finnes flere også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, det var EI jente.

Poenget med historien var at jeg i utgangspunktet ikke var interessert, men som heterokjønnet vennskap og det faktum at hun egentlig var litt søt gjorde at jeg ikke klarte å unngå å tenke seksuelt om henne innimellom.

Hva med resten?

Har en del søte venninner, så om de hadde bydd seg fram en kveld kan det fort hende at jeg hadde slått til på mange av dem. Det er likevel ikke sånn at jeg sitter og venter på tidspunktet til at de som er opptatte skal slå opp med typen sin, og jeg da slår til. Vennskapet er med andre ord ikke 100% platonisk som med guttevennene mine, og det irriterer meg litt, for jeg synes det gjør det hele litt slitsomt til tider.

Lenke til kommentar

Det finnes alltid unntak...

Men sålenge du ser kjørbar ut så tror jeg de fleste guttevennene dine ville dyppet dåsa de på det sekundet du ba om det.

Jenter er vel mer redde for å ødlegge et vennskap med sex, enn det gutter er.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor.

Jeg har som skrevet over aldri vært plaget med guttevenner med ståpikk rundt meg. Jeg har sikkert klina med noen, men det har vi ledd av i ettertid. Det er fordi jeg har hatt mine grenser og klare regler. Følger de ikke reglene, kan de gå seg en tur. Så kjekk som jeg er, vil folk være venn med meg og drar den ikke lenger enn et nuss for syv år siden.

De jentene som blir litt løse i strikken ute på byen etter ei øl blir ikke respektert nok, og derfor vil guttene/guttevennene prøve å få seg et kjapt ligg.

Guttene ser fort hvem som er et lett bytte, og ikke. Går du med miniskjørt ute på byen og gnikker deg inntil folk, blir du ledd av, og pult!

Spiller du på sex, får du sex.

Buhu, kompisen min har lyst på meg. Vel, kle deg, kjerring!

Du har også de som knuller på alle kompisene sine, slik at det oppstår krangler og uvennskap mellom gutta.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Du trenger ikke poste bilder for at jeg skal tro på deg om det var det du mente, det holder med å si det som du gjorde nå. At du ikke er interessert i eksene dine er forresten ikke det beste eksempelet (av åpenbare grunner), og de har du jo i tillegg vært bortpå allerede.

Edit: Man kan godt ha viljestyrke til å si nei pga. andre faktorer, men det endrer ikke på at tankene er der.

Edit: Innhold, leifer.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Du trenger ikke poste bilder for at jeg skal tro på deg om det var det du mente, det holder med å si det som du gjorde nå. At du ikke er interessert i eksene dine er forresten ikke det beste eksempelet (av åpenbare grunner), og de har du jo i tillegg vært bortpå allerede.

Edit: Man kan godt ha viljestyrke til å si nei pga. andre faktorer, men det endrer ikke på at tankene er der.

Sitter heller ikke med det problemet, og bestevennene mine er bare jenter...sinnsykt praktisk av årsaker kjent for noen...de er mye enklere å snakke med.

Men, begynner å merke jeg at jeg ønsker meg kjæreste, men jeg har ikke tid....bare i februrar veksler jeg mellom 3 jobber, for å spare ekstra penger til noe jeg vil ha...og kjenner jeg meg selv, så blir det vel ikke noe fest før i mars *håpe hun jeg la merke til sist joiner denne gangen*

Lenke til kommentar

Idet man møter nye mennesker vurderer man dem seksuelt og forholdsmessig, den er jeg med på. Det gjelder begge kjønn.

Så jeg kan ikke si at jeg har venninner jeg aldri har vurdert seksuelt. Men at jeg har noen jeg ikke har vurdert slik etter første fasen? Absolutt.

At du ikke er interessert i eksene dine er forresten ikke det beste eksempelet (av åpenbare grunner)

Tja, er de så åpenbare da? Jeg har ekser som gjerne får overnatte og.. Da vet man jo hva man får :p

Lenke til kommentar
snip.

Sitter heller ikke med det problemet, og bestevennene mine er bare jenter...sinnsykt praktisk av årsaker kjent for noen...de er mye enklere å snakke med.

"Det problemet"? Skjønner ikke hvilken av setningene mine du refererer til.

Men, begynner å merke jeg at jeg ønsker meg kjæreste, men jeg har ikke tid....bare i februrar veksler jeg mellom 3 jobber, for å spare ekstra penger til noe jeg vil ha...og kjenner jeg meg selv, så blir det vel ikke noe fest før i mars *håpe hun jeg la merke til sist joiner denne gangen*

Du vil ha denne tingen mer enn en kjæreste, og i tillegg jobbe flere skift for den. Nå ble jeg nysgjerrig, hva er dette?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest tekoppen

I høst forelsket jeg meg i en veninne, og i jula kom vi svært nær hverandre. Det var ikke mye tvil om at hun hadde følelser for meg, noe hun også sa hun hadde, men hun valgte å være med typen sin. Dette er en fyr hun har vært sammen med i et år, og de har i denne perioden vært sammen 5 ganger (avstandsforhold, ene har reist til den andre totalt 5 ganger).

Så hvem er denne fyren hun er sammen med?

• Han er 24-25 år og bor hjemme hos mor og far
  • Han sa opp jobben i høst fordi han ikke gidder jobbe, og har siden det ikke gjort noe annet enn å sikre seg dagpenger fra NAV. Han har visstnok selv sagt at han ikke vil ha noen jobb.
  • Han sover til langt på dag og er ute hele natta med kompiser
  • Han var i lengre tid (jeg vet ikke hvordan det er nå, jeg spør ikke om ham) rimelig overlegen. Ringte ikke til henne, var ofte opptatt når hun ringte, sendte bare en sms på nyttårsaften o.l.
  • Har ikke vært på besøk siden oktober. Dette på tross av at han, som sagt, ikke har noe å gjøre på.
    ]*] Mora til dama misliker denne fyren sterkt. Da han var på besøk i oktober hadde han en morgen bestilt flybillett hjem mens hun sov, han ville nemlig hjem fordi det var så kjipt å være der når hennes mor var så sur på ham. Dette på tross av at hun bor for seg selv 5 mil fra mora!

Kan noen vennligst forklare meg hva en jente ser i en gutt som dette? Jenta det er snakk om er en smart og oppegående jente som skal begynne på sivilingeniørstudie til høsten, og allerede nå (går 3. klasse vgs) jobber hun mer enn denne fyren gjør. Med andre ord: hun ser for seg et helt annet liv enn typen gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...