Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Driver og flører litt med ei jente for tiden og nå som valentine nærmer seg såå tenkte jeg å sende henne et lite brev i posten. Noen som har noen forslag til hva denne konvolutten kan inneholde? Har tenkt ut noe, men vil bare høre hva folk synes.

Er forresten ikke sikker på om denne flørtingen kommer noen vei, så trenger ikke å være noe biggie, bare noe som kan fortelle henne at hun er søt :blush:

Synes det er søtt gjort. Et lite dikt eller noe i den duren kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amen to that, valentinsgave uten at dere driver eller har noe på gang er stoooor skrekk for jenta, og ho velger minste motstands vei ut, nemlig trekke seg vekk fra deg. Hvis du absolutt vil gjøre noe, gjør noe sprøtt, men søtt. :)

Good luck anyway, mate!

Jeg vil tro det er rimelig individuelt fra jente til jente. Ingen jenter er like. Jeg ville ihvertfall ikke blitt skremt, bare syntes det var søtt. ;)

Lenke til kommentar

Gjett om jeg fikk en stor overraskelse av forloveden min i går! :D

I går kunne han overrekke meg en gave (eller fire faktisk) anledning 6 mndsdagen vår, samt valentindagen (som vi ikke får feiret), og fordi jeg var så snill (sa han). Jeg fikk en rosa Nintendo DS Lite, samt to spill og en veske å ha den i. Fantastisk! *Hoppe*

Lenke til kommentar
Amen to that, valentinsgave uten at dere driver eller har noe på gang er stoooor skrekk for jenta, og ho velger minste motstands vei ut, nemlig trekke seg vekk fra deg. Hvis du absolutt vil gjøre noe, gjør noe sprøtt, men søtt. :)

Good luck anyway, mate!

Jeg vil tro det er rimelig individuelt fra jente til jente. Ingen jenter er like. Jeg ville ihvertfall ikke blitt skremt, bare syntes det var søtt. ;)

No offence..

Men det virker ikke som noe kan skremme deg, siden du forlovet deg etter mnd :whistle:

Lenke til kommentar
No offence..

Men det virker ikke som noe kan skremme deg, siden du forlovet deg etter mnd :whistle:

Det er vel noe av det minst skremmende jeg kan tenke meg om det er den rette. ;) Flere ting som skremmer meg mer for å si det slik.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg husker godt hvordan livet før kjæresten var...

Triste triste livet :ph34r:

På byen flere ganger i uka for å treffe nye folk og forhåpentligvis møte en koselig gutt. For ikke å snakke om date med en gutt som virka koselig da vi møttes på byen, men som viser seg å være en rar fyr man ikke har noe til felles med.

Og ikke minst guttevennene, som ofte trodde jeg var interessert i de, og som ble potte sure når de oppdaget at jeg bare ville være kompis

Tror jenter ennå at guttevennene ikke har lyst på dem?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det noe alle vet?? Jeg visste det ikke!? Kan man ikke BARE være venner med en gutt?

Joda. Det er bare guttene som nekter å innse at ikke alle er ute etter et ligg. :roll:

Homofile gutter telles ikke som gutter når det kommer til den teorien, eller ...?

Ellers finnes det jo diverse gutter med kjæreste, osv., som sannsynligvis ikke er ute etter å komme i buksa på jentevennene sine.

Lenke til kommentar
Det at det finnes gutter som vil ha jenter som bare "venner" er ei myte! slike gutter finst ikke.. med noen veldig veeldig få unntak

Bullshit. På seg selv later man som man kjenner andre, tydeligvis.

Jeg har en haug jentevenner jeg ikke har lyst på, inkludert exer. Det samme har kameratene mine.

Snakk for deg sjøl, ikke dytt det snevre menneskesynet på resten av oss menn.

Lenke til kommentar

Jeg har/hadde maange guttevenner og ingen av de prøvde å komme i buksa på meg. Det har vel vært noen blikk og klemmer i fylla, men ikke stort mer.

De hadde sikkert takket ja hvis jeg hadde prøvd meg(mannfolk er noen enkle dyr sånn sett), men jeg har aldri vært plaget med overivrige guttevenner. Tullprat.

En annen teori :hmm:

Kanskje jeg bare er helvettes stygg og lukter vondt :confused:

Lenke til kommentar

Der motbeviste du virkelig teorien, Right. At gutter med kjæreste (de som holder seg på matta, altså) og homofile ikke er interesserte går jo nettopp under den teorien du prøver å argumentere mot.

Nå må altså jenta være atttraktiv for gutten for at det skal fungere, men ellers tror jeg det vil stemme ganske greit. Ikke nødvendigvis kjærlighetsforhold, blir vel først og fremst det seksuelle det er snakk om her.

Hadde ei god venninne som jeg snakka og hang sammen med en del. Jeg tror hun ble interessert i meg, men jeg sa jeg ikke så på henne på den måten. Likevel hadde jeg perioder hvor jeg hadde seksuelle fantasier om henne og godt kunne sagt ja til litt action, mens jeg andre ganger ikke brydde meg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...