Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det fantastisk fint med samboeren min for tiden :). Vi har vært sammen to år til tirsdag, da blir det ut å spise og bare kose oss masse sammen :love:.

Føler også vi har funnet en perfekt mellomting mellom å være for mye/lite sammen. I love it, I LOVE HIM :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Vanskelig20's
Jeg har det fantastisk fint med samboeren min for tiden :). Vi har vært sammen to år til tirsdag, da blir det ut å spise og bare kose oss masse sammen :love:.

Føler også vi har funnet en perfekt mellomting mellom å være for mye/lite sammen. I love it, I LOVE HIM :blush:

Når jeg hører hvor lenge folk har vært sammen går det opp for meg hvor vanskelig det egenltig kan være. Man må jo åpne seg helt opp for den andre og tillate at man har uenigheter seg imellom. Jeg er jo på det første stadiet; dating...

I starten vil man jo gjøre et godt inntrykk og ettervhert kommer man jo til et punkt hvor ting ikke alltid er like lett. Jeg hater det, men jeg elsker det.... Det er så vanskelig! Bra at du har funnet en mellomting på å bruke tid sammen. Dette punktet kan være kritisk, kan det ikke? Livet kan være vanskelig! Jeg bekymrer meg for mye :(

Lenke til kommentar

Når jeg hører hvor lenge folk har vært sammen går det opp for meg hvor vanskelig det egenltig kan være. Man må jo åpne seg helt opp for den andre og tillate at man har uenigheter seg imellom. Jeg er jo på det første stadiet; dating...

I starten vil man jo gjøre et godt inntrykk og ettervhert kommer man jo til et punkt hvor ting ikke alltid er like lett. Jeg hater det, men jeg elsker det.... Det er så vanskelig! Bra at du har funnet en mellomting på å bruke tid sammen. Dette punktet kan være kritisk, kan det ikke? Livet kan være vanskelig! Jeg bekymrer meg for mye :(

Vi har vært gjennom ganske mye sammen, så veien har ikke alltid vært enkel. Men det gjelder å gi 100%, og å vite at den andre også gir 100%. Og når det oppstår uenigheter må man pukke under innimellom (når det gjelder småting) og heller finne en løsning som fungerer på begge når det gjelder store ting. Men tror det hjelper en del at samboeren min og meg har like verdier, lik smak og vektlegger ting likt. Kommer lang med det :)

Lenke til kommentar

Jeg og min kjære har nå vært sammen i 2 år :love:

For en liten stund siden sa jeg til han at vi snart har vært sammen i 2 år, og da sa han "det kjennes ikke slik ut".

Det er sant, tiden har gått ufattelig raskt. Vi flyttet sammen etter bare ett halvt år, og forlovet oss etter ett og ett halvt år, men selv om vi har gått litt raskt frem har det hele tiden føltes riktig.

Nå gleder jeg meg til neste steg :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke så veldig mange forhold som holder sammen kjempelenge på den tiden. Jeg for min del har passert 1 & 1/2 år med madammen, og det tikker og går mot 2 år :D Har det egentlig veldig fint for tiden. Litt mer tid til hverandre enn tidligere og sånn. Begynner å planlegge litt ferie mot sommern og sånn.

Det er nesten sånn som Snublefot sier, hvordan var livet egentlig før man traff kjæresten? Nesten så man glemmer det :p

Lenke til kommentar

Jeg husker godt hvordan livet før kjæresten var...

Triste triste livet :ph34r:

På byen flere ganger i uka for å treffe nye folk og forhåpentligvis møte en koselig gutt. For ikke å snakke om date med en gutt som virka koselig da vi møttes på byen, men som viser seg å være en rar fyr man ikke har noe til felles med.

Og ikke minst guttevennene, som ofte trodde jeg var interessert i de, og som ble potte sure når de oppdaget at jeg bare ville være kompis

Lenke til kommentar
Er vel ikke så veldig mange forhold som holder sammen kjempelenge på den tiden. Jeg for min del har passert 1 & 1/2 år med madammen, og det tikker og går mot 2 år :D

Lies! Det var slutt, så du må regne utifra da dere ble sammen igjen :p

Har du god husk, eller har du vært og søkt nå? :p Hehe.

Lenke til kommentar
Traff han når jeg var 16. Nå fyller jeg snart 20. Hvor mange holder sammen igjennom de årene? Det kan ikke være mange med tanke på alle forandringene som skjer på de årene. Tiden går fort gitt.

Det er sant. Broren min og kjæresten har vært sammen siden de var 15 og 16 år. Nå er de 20 og 21 år. Det hadde ikke vært meg for å si det sånn. :!:

Lenke til kommentar

Driver og flører litt med ei jente for tiden og nå som valentine nærmer seg såå tenkte jeg å sende henne et lite brev i posten. Noen som har noen forslag til hva denne konvolutten kan inneholde? Har tenkt ut noe, men vil bare høre hva folk synes.

Er forresten ikke sikker på om denne flørtingen kommer noen vei, så trenger ikke å være noe biggie, bare noe som kan fortelle henne at hun er søt :blush:

Lenke til kommentar
Driver og flører litt med ei jente for tiden og nå som valentine nærmer seg såå tenkte jeg å sende henne et lite brev i posten. Noen som har noen forslag til hva denne konvolutten kan inneholde? Har tenkt ut noe, men vil bare høre hva folk synes.

Er forresten ikke sikker på om denne flørtingen kommer noen vei, så trenger ikke å være noe biggie, bare noe som kan fortelle henne at hun er søt :blush:

Clone%20a%20Willy%20Kit.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...