Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ahh...Takket være mitt forhold har Danielzu en så funky avatar ^^, Jeg stortrives i forholdet, var hos henne igår fra fire til halv ti, timene gikk så alt for fort Men satser på å få sove over hos henne til helga ^^, Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei jeg trenger hjelp, det er en jente som jeg liker veldig godt vi er venner og noen ganger nesten mer. Sånn som det er at hun en dag kan flørte med meg og gi meg klemmer o sånn neste dag er det helt forskjelig da prater vi bare litt sammen Virker det ut som hun liker meg? For jeg vet jo ikke helt hva Jeg skal gjøre:/ bør jeg si hva jeg føler eller noe annen jeg Bør gjøre? Vil ikke gjøre noe dumt :/ sier takk for alle råd Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har en som er sånn, bare at eg ikke liker hun og vi vet begge at vi bare er venner. Høres ut som hun også bare vil være venn. Kom deg videre før du blir dypt såret. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei jeg trenger hjelp, det er en jente som jeg liker veldig godtvi er venner og noen ganger nesten mer. Sånn som det er at hun en dag kan flørte med meg og gi meg klemmer o sånn neste dag er det helt forskjelig da prater vi bare litt sammen Virker det ut som hun liker meg? For jeg vet jo ikke helt hva Jeg skal gjøre:/ bør jeg si hva jeg føler eller noe annen jeg Bør gjøre? Vil ikke gjøre noe dumt :/ sier takk for alle råd Dere er bare venner og kommer bare til å være det uansett hvor hardt du prøver å innbille deg noe annet. Ikke si hva du føler, men gi opp før følelsene tar alt for hardt tak i deg Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hyggelig å få telefon fra en kjæreste klokka tolv om natta som har husket at vi har vært kjærester i 4 måneder i dag! *smelt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har vært sammen med min i 5 mnd i dag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Officially 1mnd, 1uke, 1dag Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Snart 4000 sider i DNFK her ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Straks 6 mnd her. 7 her. Måtte sjekke facebook. Tiden flyr! Endret 5. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Over 3 år... "Why so serious? lets put a smile on that face!" Ja, jeg vet replikken er litt oppbrukt, men jeg synes den fortsatt er genial Endret 5. februar 2009 av JiGGe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 3 uker og 1 dag. Ikke skryte tall, men tror det varer en stund ^^, Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) yvonne2: Jeg må bare spørre, dere har vært sammen i 6 måneder og er forlovet? Endret 5. februar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 yvonne2: Jeg må bare spørre, dere har vært sammen i 6 måneder og er forlovet? Jepp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Over 3 år... "Why so serious? lets put a smile on that face!" Tiden går fort når man har det gøy. She is probably the One. yvonne2: Fra hvor lenge dere var sammen ble dere forlovet og har det alltid vært langdistanse forhold? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ta et enkelt søk i tråden, det har vært lengre diskusjoner om yvonne2, forlovelse osv. Ikke så lenge siden forrige engang. Edit: Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12585732 Endret 5. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Vil gjerne lese Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes disse trådene er for lange... Vanskelig å sette seg inn i en sammenheng. Man burde ha en begrensning på hvor mange sider som er vits å ha. Jeg synes det er interessant å lese, men tungvint å sette seg inn i det her og å finne hvor siste "samtale" begynte... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) yvonne2: Fra hvor lenge dere var sammen ble dere forlovet og har det alltid vært langdistanse forhold? Det tok 2 mnd fra vi ble sammen til vi ble forlovet. Ja, omtrent, men jeg har vært på besøk hos han ofte, og gjerne lenge av gangen (da har vi fungert som samboere). Endret 5. februar 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, håper for all del at dere ikke sover på hvert deres sted når dere er på besøk hos hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå