Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok ok, tydelig at det er bare jeg som er utålmodig på slike ting, får vel si selv at jeg gleder meg til at dama kommer hjem fra helgetur i fjellet, bussen kommer vel rundt kl18.00.

Men lite spørsmål, er ikke det selv men fått med meg at du er det. Altså forlovet, titulerer du han som kjæreste eller forlovede, tenker selv når jeg blir forlove vil jeg kalle henne min forlovede istedenfor kjæreste for å forhøye det litt på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener. Hva gjør du/dere?

Lenke til kommentar
Men lite spørsmål, er ikke det selv men fått med meg at du er det. Altså forlovet, titulerer du han som kjæreste eller forlovede, tenker selv når jeg blir forlove vil jeg kalle henne min forlovede istedenfor kjæreste for å forhøye det litt på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener. Hva gjør du/dere?

Som oftest "titulerer" jeg ham som "min kjære". Noen ganger virker det best å si "min forlovede", andre ganger "min kjæreste". Hadde vi vært samboere hadde nok "samboeren min" også vært naturlig.

Lenke til kommentar
Nemlig, derfor gjør man som meg. Lever i sølibat i 10-12 år. Har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på skole i 1998 ellernoe.

Tenker aldri på det egentlig, så det plager meg ikke noe særlig. Og jeg "puler ikke rundt" heller.

Alt styret med kjæreste passer liksom aldri inn i min livsstil. Jobber 3-skift, ofte i helger, og er veldig datanerdete ellers. Hvor skal ei dame passe inn? Vet ikke.

På kne under pulten din :cool:

Haha, den likte jeg.

Lenke til kommentar

Hva er sjansen for at jeg møter ei som er SÅ lik meg? Skremmende lik.

Men samtidig så unik, og... ja.

Men hvorfor.. HVORFOR AVSTANDEN

Dette kan være the chance of my life, og så er jeg redd for at fremtidsplanene føcker det opp helt. Har jo bare pratet sammen en kort tid, men... jeg føler det kiler i magen allerede.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
Men lite spørsmål, er ikke det selv men fått med meg at du er det. Altså forlovet, titulerer du han som kjæreste eller forlovede

Jeg synes det høres "teit ut" å si "forloveden min" i en setning når jeg skal snakke om typen.

Jeg sier som regel "typen min" når jeg snakker med folk jeg kjenner. Og så bruker jeg ofte "samboeren min" når jeg snakker med folk jeg ikke kjenner så godt, og eventuellt når jeg skriver på forum.

Lenke til kommentar

Jeg sier samboeren eller mannfolket. Føler jeg har gått forbi perioden hvor jeg kaller han "kjæresten min". Forloveden er litt klissete å si.

Hehe, min kjære har draget. Han ble bedt ut på cafè av ei enslig gammel dame i dag. Hun syns han var så kjekk.. Han kunne ha med meg også, da :blush:

Jeg sa det til han. Gjør det! Hun har et fint hus. En runde i senga så er hun stiv og han arver. Neida..den var stygg.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Dette kan være the chance of my life, og så er jeg redd for at fremtidsplanene føcker det opp helt. Har jo bare pratet sammen en kort tid, men... jeg føler det kiler i magen allerede.

Jeg ble for en stund siden kjent med en jente som jeg snakker utrolig bra med. Hun forstår humoren min bedre enn noen andre, og spøker tilbake på samme måte, noe som er veldig gøy. Problemet er bare at jeg har ikke "romantiske" følelser for henne, og diverse andre problemer:P Kjedelig når det er slik.

Lenke til kommentar

Jeg ble for en stund siden kjent med en jente som jeg snakker utrolig bra med. Hun forstår humoren min bedre enn noen andre, og spøker tilbake på samme måte, noe som er veldig gøy. Problemet er bare at jeg har ikke "romantiske" følelser for henne, og diverse andre problemer:P Kjedelig når det er slik.

Vært borti begge.

Med hun ene var det begge deler, avstand(dog var hun klar for å flytte ned) og manglende følelser. Til tross for at vi klikket så bra som det bare er mulig. På humor, humør, døgnrytme, sengekos, livssyn.. Alt var/er match. Bortsett fra følelsene.

Lenke til kommentar

Eg er så sinnsykt glad akkurat nå. Etter at det ble slutt med eksen min(1 år og et par måneder sia) trodde eg ikkje at eg kunne forelske meg igjen, og eg var bare deppa hele tiden. Men for et par måneder siden slapp dette taket og nå er jeg forelsket på nytt :D Vet ikke om det er gjensidig eller ei, og om det kommer til å bli noe ut av det, men det betyr ikke så mye akkurat nå, fordi jeg bare er så glad for at jeg er blitt forelsket igjen :love: Håper så klart at det blir noe, da hadde jeg blitt den lykkeligste personen ever :)

Lenke til kommentar
Gjest --Gutt15--123

Hei! Det her er kanskje ett dumt spørsmål, men jeg er en gutt på 15 år som aldri har hatt en kjærste, jeg er veldig forelsket i en Jente. Å jeg er nesten helt sikker på at hun syntes det samma til meg. Men det jeg lurer på er når jeg lissom skal bli sammen er det mest normalt og kysse hu eller spørre hu? Jeg har hørt at jeg bare burde spørre hu. Som kjærsten til en jeg skjenner da, var at jeg burde kysse hu, men jeg kan vente med det men ikke vente alt for lenge fordi da blir hun bare lei. Hva er deres mening? Takker:D

Lenke til kommentar
Gjest --Gutt15--123

Hva mente du go for the glory? (Jeg skjønte at du ikke mente glory hole) men mener du at jeg burde kysse hun heller spørre hu?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Glory=kyss.

Ikke ødlegg stemminga med å spørre om det, ta en risk, mye bedre.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest --Gutt15--123

Ok, skal prøve på det! Jeg kan ikke tro hun aviser meg. Da hadde jeg blitt så lei meg....Men hadde blitt så mye gladere viss hun kysse tilbake, så jeg skal kysse hun neste gang vi møtes håper jeg. Takk for hjelpen:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...