Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nemlig, derfor gjør man som meg. Lever i sølibat i 10-12 år. Har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på skole i 1998 ellernoe.

Tenker aldri på det egentlig, så det plager meg ikke noe særlig. Og jeg "puler ikke rundt" heller.

Alt styret med kjæreste passer liksom aldri inn i min livsstil. Jobber 3-skift, ofte i helger, og er veldig datanerdete ellers. Hvor skal ei dame passe inn? Vet ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tro meg, jeg merker det. Jeg har faktisk mulighet til å klare å lese en person hvis jeg konsentrerer meg skikkelig.

Uansett, hvis jeg ser henne i dag, har jeg mest lyst til å overse henne.

Hrmf.. Hvorfor skal jentene alltid være utro mot meg ?><

Man kan ikke være snill gutt lenger tydeligvis.

Jeg håper du har sagt ifra om at slik oppførsel er uakseptabelt. Og det er som alle de andre sier, jeg hadde heller ikke latt kjæresten min overnattet hos en hun hadde hatt et seksuellt forhold med. Og hvis hun ikke hadde forstått hvorfor det ikke hadde vært akseptabelt, da hadde det vært en god nok grunn til å slå opp, for meg ihvertfall.

Dersom du har fortalt henne at du ikke aksepterer noe sånnt, så håper jeg virkelig hun klarer å ihvertfall diske opp en saftig unnskyldning. Og dere burde kanskje sette dere ned og snakke litt sammen. Om hvor dine grenser går, og hennes.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Nemlig, derfor gjør man som meg. Lever i sølibat i 10-12 år. Har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på skole i 1998 ellernoe.

Tenker aldri på det egentlig, så det plager meg ikke noe særlig. Og jeg "puler ikke rundt" heller.

Alt styret med kjæreste passer liksom aldri inn i min livsstil. Jobber 3-skift, ofte i helger, og er veldig datanerdete ellers. Hvor skal ei dame passe inn? Vet ikke.

Nå er det endel av oss som faktisk foretrekker ekte pupp og en liten sprettrumpe å sove inntil fremfor redtube.. ;)

Lenke til kommentar

Huff. Jeg er usikker på hvor jeg har ei veninne av meg. Hun er helt fantastisk, gal og morsom. I høst gikk vi ofte tur, og pratet om alt og ingenting. Siden hun ikke har hatt det enkelt i det siste halvåret har jeg ikke gjort noe aktivt for å finne ut hvor vi står, og nå for noen dager siden fikk jeg ei tekstmelding fra henne. Hun vil ha en pause. Greit. Men er det normalt å be om en pause om man bare er gode venner?

Alle rundt oss tror det er noe på gang, jeg vet virkelig ikke. Jeg vet bare at hun er helt utrolig. Hvem andre enn oss to kan finne på å spontant dra på en totimers fjelltur i regn og mørke en høstkveld? For en stund siden maste hun veldig om å ha meg med til India på tur. Gjentatte ganger har hun halvt seriøst prøvd å få meg innom på ett par glass vin.

Uansett. Hun er for fantastisk. Dette er ett storproblem, jeg skulle jo gjerne ha funnet meg noen. Men det frister ikke, jeg har enda til gode å møte noen som kan måle seg med henne. Ikke engang jenter med "perfekt" utseende frister.

Hvordan skal jeg klare å glemme henne og gå videre? Joda, jeg vil gjerne beholde henne som venn, men sånn som det er nå er det kjipt. Det var så mye lettere når hun hadde type.

Lenke til kommentar

-------------------------------------

Etter at den forrige kjærlighets-tråden ble stengt er det dags med en ny versjon. Den forrige tråden ble stengt på grunn av krangling i flere runder mellom de samme personene. Diskusjoner eller samtaler som er off topic vil bli redigert/slettet/flyttet.

Ellers er jeg tilhenger av lovene i Kardemomme by. Vær snille og greie med hverandre så går det så fint atte.

Og DER var fleshlightdiskusjonen delt, og vi frisker litt opp på emnet vi tross alt skulle diskutere her.. Jeg quoter min kjære "kollega" her..

For de som fremdeles ønsker å diskutere fleshlight, kan tråden finnes her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068902

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Tro meg, jeg merker det. Jeg har faktisk mulighet til å klare å lese en person hvis jeg konsentrerer meg skikkelig.

Uansett, hvis jeg ser henne i dag, har jeg mest lyst til å overse henne.

Hrmf.. Hvorfor skal jentene alltid være utro mot meg ?><

Man kan ikke være snill gutt lenger tydeligvis.

Du skal _aldri_ være snill gutt! Det er det teiteste du kan finne på.

Lenke til kommentar

På kne under pulten din :cool:

Lenke til kommentar

Nja, er relativt støvete der, tror ikke hun ville bo under der.

Hver gang jeg har engasjert meg i sånne internet relationships, har det endt i hjertesmerte og bare elendighet, så det er jeg helt ferdig med.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...