Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DA hadde jeg (og trolig de aller fleste) blitt forbanna og ikke minst lei meg.

En ting er å ha guttevenner, men å ligge over? Niks. Ikke i helvette om jeg hadde godtatt det -og det bør ikke du heller!

Har du konfrontert henne med det? Hva sier hun selv?

Hun har hatt visse problemer i forhold før der hun følte hun ble innestengt. Derfor prøver jeg å være mest mulig snill.

Jeg vil ikke at hun skal gå fra meg fordi hun føler seg innestengt. Hun er utrolig nydelig og grei, det er bare at hun ser litt lett på meg. Tydeligvis.

Det er forbanna sårende, men jeg takler ikke slike konfrontasjoner igjen. Har hatt nok av dem,

Lenke til kommentar

En ting er å ha guttevenner, men å ligge over? Niks. Ikke i helvette om jeg hadde godtatt det -og det bør ikke du heller!

Hun har hatt visse problemer i forhold før der hun følte hun ble innestengt. Derfor prøver jeg å være mest mulig snill.

Jeg vil ikke at hun skal gå fra meg fordi hun føler seg innestengt. Hun er utrolig nydelig og grei, det er bare at hun ser litt lett på meg. Tydeligvis.

Det er forbanna sårende, men jeg takler ikke slike konfrontasjoner igjen. Har hatt nok av dem,

Føler du at hun respekterer deg og tar hensyn til dine meninger? En av grunnene til at jeg gjorde det slutt med eksen, selv om det var ganske komplekst.

Hun kan ikke gi faen i dine oppfatninger, og så skal du sitte der og være redd for at hun gjør det slutt hvis du tar det opp.

Lenke til kommentar

Føler du at hun respekterer deg og tar hensyn til dine meninger? En av grunnene til at jeg gjorde det slutt med eksen, selv om det var ganske komplekst.

Hun kan ikke gi faen i dine oppfatninger, og så skal du sitte der og være redd for at hun gjør det slutt hvis du tar det opp.

Vel, hun pleier å gjøre det. Og jeg valgte å stole på henne, da selvom jeg visste at personen hun skulle til har null respekt for at hun ikke er singel. Så er vel bare min feil uansett.

Lenke til kommentar
Ok,her er saka. Siste dagene har jeg vært ute med ei frøcken, vi har hadd det moro, sett film,kyss,klapp og klemt. Had fun rett og slett. Og nå får jeg viber fra henne at hun ønsker mer en bare det vi allerede har(som teknisk sett kun kan beskrives som vennskap.)

Problemet er(og jeg viste ikke om dette før nå nettopp) at hun er i et forhold.

Hun har desidert prøvd å *forført* meg,som ledet til kyssing(nothing more,i promis)

og ja, jeg har fått smaken av henne nå. Så nå sitter jeg og er usikker what to do next.

Det er jo hun som er\kan bli utro,ikke jeg. Siden jeg ikke kjenner fyr'n(sannysnligvis) så er the bro code ikke iaffekt heller.

Drit i hu. Du sier jo selv at det er hu som er/kan bli utro.

Om en jente er utro med noen for å være sammen med deg vil du aldri føle deg sikker på at hu ikke kommer til å være utro mot deg igjen.

Lenke til kommentar

Vel, hun pleier å gjøre det. Og jeg valgte å stole på henne, da selvom jeg visste at personen hun skulle til har null respekt for at hun ikke er singel. Så er vel bare min feil uansett.

Du får ikke være for hard mot deg selv. Er lett å la seg overkjøre, men ikke sunt i lengden og maktforholdet blir veldig skjevt.

Vi får krysse fingrene for at hun holder seg på matta. Du burde uansett snakke med henne om det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde hvertfall aldri funnet på å sove over hos en jente jeg har hatt et seksuellt forhold med før, om jeg hadde hatt dame. Jeg hadde forstått såpass at hun ikke ville likt det, og det skjønner jeg. Enten skjønner ikke damen din det, eller så bryr hun seg ikke om det. Og at du ikke tør ta det opp i frykt for å bli dumpet er bare fælt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal hun sove der?

Fordi det var et stykke å gå tror jeg. I tillegg til at det ble ganske sent.. -.-"

Det handler om planlegging. For hun vet vel hva du synes om overnatting hos andre gutter, ikke sant?

Jepp, hun vet. Men som sagt er det min egen feil. Jeg valgte å stole på henne

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Problemet er når hun damen finner seg en ny etter danielzu, og kjører samme opplegget igjen, altså flørter, roter med andre, for så å dumpe danielzu og gå rett inn i et nytt forhold.

Det vil ikke skje,siden jeg ikke ønsker et forhold at this time.

Lenke til kommentar
Fordi det var et stykke å gå tror jeg. I tillegg til at det ble ganske sent.. -.-"

Hadde kjæresten min sett på film alene hos en gutt hun hadde hatt seg med tidligere, og overnatta fordi det "var for langt å gå" hadde jeg blitt VELDIG mistenksom

Og jeg er ikke av den sjalue typen heller

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Hadde kjæresten min sett på film alene hos en gutt hun hadde hatt seg med tidligere, og overnatta fordi det "var for langt å gå" hadde jeg blitt VELDIG mistenksom

Og jeg er ikke av den sjalue typen heller

Jeg er ikke av den mer sjalu typen jeg heller. Og jeg er veldig mistenksom.

Jeg klarte ikke sove i natt pga dette. Fordi jeg ikke vet hva hun gjør. Hun sier jeg skal stole på henne, men det er litt vanskelig da det er en hun har hatt et seksuelt forhold med tidligere og fordi han er ganske manipulerende. =(

Lenke til kommentar
..hun hadde vel ikke gidda å si til deg at hun er med ham, dersom hun var redd det kunne bli pulings?

De færreste sier fra om utroskap på forhånd, liksom. Og de fleste svøper det i lag på lag med løgn.

Det er fortsatt et tillittsbrudd. Og hva man ser på som utroskap spørs på øyet som ser.

Jeg hadde personlig aldri godtatt at kjæresten overnattet med ei annen jente på den måten der.

Lenke til kommentar

Tro meg, jeg merker det. Jeg har faktisk mulighet til å klare å lese en person hvis jeg konsentrerer meg skikkelig.

Uansett, hvis jeg ser henne i dag, har jeg mest lyst til å overse henne.

Hrmf.. Hvorfor skal jentene alltid være utro mot meg ?><

Man kan ikke være snill gutt lenger tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...