Gal_ape Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gjorde det slutt med dama i dag, jeg. :\ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Ikke rart du banket opp kompisen din hvis idag var første gang du fikk kjeppen knodd. Seksuellt frustrert? Hvor lenge har du vært sammen med damen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Ahaha! Fantastisk! Lise: herregud, du må bare blåse i han. Ikke kast bort mer tid på å irritere deg, når han tydeligvis ikke er bra nok for deg uansett. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg How old u are? Hørtes godt ut Never gonna happen me BTW Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Hvilken film så dere på? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Okei, here I go.. Akkurat det samme skjedde med meg noen uker siden også. Skjønner ikke hvordan noen kan gi so f**n i noen etter de skrev mangen meldinger som inneholder:"glad i deg, tenker på deg osv." Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Snille jenter ender alltid opp med slemme gutter.. æsjSnille jenter er snillere mot segselv og blir ukritiskeDog vet jeg om ei snill jente som har finni seg en snill gutt som behandler henne bra. Nemmelig jenta mi Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Haha, first time er noe for segselv. Regner med at hele vennegjengen visste det 5 minutter etter dama stakk? Endret 29. januar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ok,her er saka. Siste dagene har jeg vært ute med ei frøcken, vi har hadd det moro, sett film,kyss,klapp og klemt. Had fun rett og slett. Og nå får jeg viber fra henne at hun ønsker mer en bare det vi allerede har(som teknisk sett kun kan beskrives som vennskap.) Problemet er(og jeg viste ikke om dette før nå nettopp) at hun er i et forhold. Hun har desidert prøvd å *forført* meg,som ledet til kyssing(nothing more,i promis) og ja, jeg har fått smaken av henne nå. Så nå sitter jeg og er usikker what to do next. Det er jo hun som er\kan bli utro,ikke jeg. Siden jeg ikke kjenner fyr'n(sannysnligvis) så er the bro code ikke iaffekt heller. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Tilbake til kjæresten, jippi. Jeg dro jo egentlig hjem i forigårs, hadde jobb tirsdag og greier (vi bor et godt stykke fra hverandre), men på kvelden bestemte jeg meg for å reise tilbake. Pokker heller, why not? Jeg har fri fra studiene akkurat nå, og skal ikke jobbe på en uke, og det er ikke ofte jeg får denne sjansen. Uansett, kjæresten min ble svært fornøyd, og jeg også. Driter i om jeg måtte reise 10 timer, kjæresten min betyr mest. Endret 29. januar 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) --- Endret 8. mars 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Nei, det er ikke så greit, vanligvis har ikke jeg kunnet gjøre det, så jeg klarte ikke å motstå å reise. Dessuten leser jeg nesten bedre her enn hjemme, rett og slett fordi han bor nærmere universitetet, og derfor har jeg fått arbeidet mye mer med notatskriving og lesing enn til vanlig. Jeg sitter nemlig på lesesalen, mens han er på forelesning. Fungerer veldig bra. Eneste som er kjipt, er at pendlinga koster en del penger, men jeg skal ikke klage på det, kjæresten min betyr faktisk mer. Er bare glad jeg har den lille deltidsjobben jeg har sånn sett, ellers hadde vi ikke kunnet se hverandre så mye som vi har gjort i det siste, siden jeg reiser mest til han (han har egen hybel, jeg har ikke det). Endret 29. januar 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) --- Endret 8. mars 2010 av kimaasen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Joa, sant det forsåvidt, enig i det, er jo derfor jeg tok denne spontanturen også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) @ Danielzu: Hun gjør det slutt med kjæresten sin, og blir din. Danielzu: 1 Ukjent stakkars mann: 0 Endret 29. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Problemet er når hun damen finner seg en ny etter danielzu, og kjører samme opplegget igjen, altså flørter, roter med andre, for så å dumpe danielzu og gå rett inn i et nytt forhold. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Ikke rart du banket opp kompisen din hvis idag var første gang du fikk kjeppen knodd. Seksuellt frustrert? Hvor lenge har du vært sammen med damen? Hehe... Har datet i noen uker no.. Begynner å bli veldig glad i henne ja How old u are? Hørtes godt ut Never gonna happen me BTW: Er 16 år.. Hvilken film så dere? Det fikk eg ikke med meg, hehe Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Problemet er når hun damen finner seg en ny etter danielzu, og kjører samme opplegget igjen, altså flørter, roter med andre, for så å dumpe danielzu og gå rett inn i et nytt forhold. Behøver ikke nødvendigvis være sånn. Selv om det er godt mulig. Men det er bare en risk han må velge om han vil ta. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, absolutt ikke. Noen ganger er man kanskje bare nødt til å legge kynismen til side og gi den det gjelder en sjanse. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ok, nå er jeg passelig grinete. Jeg har ingen problemer med at kjæresten min har guttevenner, men når hun drar til han for å se en film og tydeligvis ender med å sove over blir jeg grinete. Iogmed at dette er en person hun har hatt et seksuelt forhold til før. Jeg har blitt skuffet på dette punktet før og det er like før det svartner helt for meg. Som regel har jeg tatt ut denne aggresjonen på trær og andre ikke levende ting og har hatt hovne hender som er fulle av sår etter banking av trær for det meste. Jeg har bl.a knekt en dør av rent sinne. Og denne personen hun nå er hos, har veldig lite å gå på før jeg kommer til å gå på han. (Han har for øvrig liten respekt for at hun er sammen med noen) Jeg er veldig glad i kjæresten min, men dette gjør det bare litt vanskeligere for meg da jeg, som sagt, har blitt skuffet før. Utroskap av den mer seriøse graden i tillegg til flørting rundt omkring. Noen som har noen råd om hva jeg skal gjøre.? Jeg er som sagt veldig glad i kjæresten min. Endret 29. januar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 DA hadde jeg (og trolig de aller fleste) blitt forbanna og ikke minst lei meg. En ting er å ha guttevenner, men å ligge over? Niks. Ikke i helvette om jeg hadde godtatt det -og det bør ikke du heller! Har du konfrontert henne med det? Hva sier hun selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå