Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev på meldingen på facebook at dette var lavmål, og at jeg blir trist og lei meg av dette..

For uansett om han "ditcher" meg, så har jeg rett til å få svar. Jeg var jo bekymret for at noe var galt! Fikk jo ikke tak i ham. Bekymret meg masse, og så får jeg vite at han bare.. ikke svarer rett og slett..

Jeg gidder ikke sende mer melding, im done.

Det er så urettferdig at snille folk "alltid" blir utsatt for idioter. Og han som virkelig virket som en super fyr...

Har bare egentlig lyst til å hyle og grine av hele greia... !

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Jeg skrev på meldingen på facebook at dette var lavmål, og at jeg blir trist og lei meg av dette..

For uansett om han "ditcher" meg, så har jeg rett til å få svar. Jeg var jo bekymret for at noe var galt! Fikk jo ikke tak i ham. Bekymret meg masse, og så får jeg vite at han bare.. ikke svarer rett og slett..

Jeg gidder ikke sende mer melding, im done.

Det er så urettferdig at snille folk "alltid" blir utsatt for idioter. Og han som virkelig virket som en super fyr...

Har bare egentlig lyst til å hyle og grine av hele greia... !

La du merke til "Ta vare på XXXX mens jeg er borte"? Tipper fyren sitter inne jeg. Kjørt i fylla eller noe.

Edit: Eller fått segjobboffshore, da har en heller ikke lov å ha med seg mobil.

Kan jo og være at han jobber for forsvaret og nå befinnre seg i Afghanistan.

Du kan nok tro jeg driver helvete med deg her, men verden er for rar til at jeg gidder det. Det overlater jeg til verden forøvrig.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
La du merke til "Ta vare på XXXX mens jeg er borte"? Tipper fyren sitter inne jeg. Kjørt i fylla eller noe.

Edit: Eller fått segjobboffshore, da har en heller ikke lov å ha med seg mobil.

Kan jo og være at han jobber for forsvaret og nå befinnre seg i Afghanistan.

Du kan nok tro jeg driver helvete med deg her, men verden er for rar til at jeg gidder det. Det overlater jeg til verden forøvrig.

Tror du skumleste teksten hennes for fort. Statusen hans var oppdatert på Facebook midt oppi det hele.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Han er i starten på befalskolen. OG statusen var oppdatert i dag.. Altså, jeg har ikke kjent han så lenge at jeg føler jeg gidder "stalke" han. Derfor ringer jeg ikke fra en annen mobil. Det er bare kjipt at han avsluttet dette på en så kjip måte, og jeg kan ikke se noen som helst grunn hvorfor. I allefall ikke etter det han har sagt og gjort før...

Snille jenter ender alltid opp med slemme gutter.. æsj

Lenke til kommentar
Han er i starten på befalskolen. OG statusen var oppdatert i dag.. Altså, jeg har ikke kjent han så lenge at jeg føler jeg gidder "stalke" han. Derfor ringer jeg ikke fra en annen mobil. Det er bare kjipt at han avsluttet dette på en så kjip måte, og jeg kan ikke se noen som helst grunn hvorfor. I allefall ikke etter det han har sagt og gjort før...

Han er borte!!! Forsvaret har sendt han ut på et eller annet!!! At han tilfeldigvis kom over en PC og fikk sjekka Andleteboka i en brenning er en bonus. Han sa jo til venninna de at han kom til å være vekke!!!

Han er borte!!! Forsvaret har sendt han ut på et eller annet!!! At han tilfeldigvis kom over en PC og fikk sjekka Andleteboka i en brenning er en bonus. Han sa jo til venninna de at han kom til å være vekke!!!

Edit: Snille jenter er forøvrig en myte...

Lenke til kommentar

Jepp. Det er helt korrekt. Når fyren vet at han ikke har snakka med Lise på lenge, OG har fått masse meldinger, og ALLIKEVEL ikke svarer på faceboook NÅR han er innom, ja, da er det ikke noe mer og si. Det finnes ikke noe god forklaring på det der.

Føler med deg, Lise.

entertainment_sv_20071206_Angry_German_Kid.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...