Turtlis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde sendt han en meget sur sms om hva jeg synes om denne barnlige oppførselen! Idiot. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette er barnslig gjort. Jeg hadde blitt både sur og irritert på fyren. Fortsett å prøv å ta kontakt med ham. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg skrev på meldingen på facebook at dette var lavmål, og at jeg blir trist og lei meg av dette.. For uansett om han "ditcher" meg, så har jeg rett til å få svar. Jeg var jo bekymret for at noe var galt! Fikk jo ikke tak i ham. Bekymret meg masse, og så får jeg vite at han bare.. ikke svarer rett og slett.. Jeg gidder ikke sende mer melding, im done. Det er så urettferdig at snille folk "alltid" blir utsatt for idioter. Og han som virkelig virket som en super fyr... Har bare egentlig lyst til å hyle og grine av hele greia... ! Endret 28. januar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg skrev på meldingen på facebook at dette var lavmål, og at jeg blir trist og lei meg av dette.. For uansett om han "ditcher" meg, så har jeg rett til å få svar. Jeg var jo bekymret for at noe var galt! Fikk jo ikke tak i ham. Bekymret meg masse, og så får jeg vite at han bare.. ikke svarer rett og slett.. Jeg gidder ikke sende mer melding, im done. Det er så urettferdig at snille folk "alltid" blir utsatt for idioter. Og han som virkelig virket som en super fyr... Har bare egentlig lyst til å hyle og grine av hele greia... ! La du merke til "Ta vare på XXXX mens jeg er borte"? Tipper fyren sitter inne jeg. Kjørt i fylla eller noe. Edit: Eller fått segjobboffshore, da har en heller ikke lov å ha med seg mobil. Kan jo og være at han jobber for forsvaret og nå befinnre seg i Afghanistan. Du kan nok tro jeg driver helvete med deg her, men verden er for rar til at jeg gidder det. Det overlater jeg til verden forøvrig. Endret 28. januar 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prøv å ring han fra en venn sin mobil eller noe, slik at han ikke ser at det er du som ringer. Hvis han ikke tar telefonen da ville jeg glemt han, og heller latt han ta kontakt igjen hvis han ville. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) La du merke til "Ta vare på XXXX mens jeg er borte"? Tipper fyren sitter inne jeg. Kjørt i fylla eller noe. Edit: Eller fått segjobboffshore, da har en heller ikke lov å ha med seg mobil. Kan jo og være at han jobber for forsvaret og nå befinnre seg i Afghanistan. Du kan nok tro jeg driver helvete med deg her, men verden er for rar til at jeg gidder det. Det overlater jeg til verden forøvrig. Tror du skumleste teksten hennes for fort. Statusen hans var oppdatert på Facebook midt oppi det hele. Endret 28. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han er i starten på befalskolen. OG statusen var oppdatert i dag.. Altså, jeg har ikke kjent han så lenge at jeg føler jeg gidder "stalke" han. Derfor ringer jeg ikke fra en annen mobil. Det er bare kjipt at han avsluttet dette på en så kjip måte, og jeg kan ikke se noen som helst grunn hvorfor. I allefall ikke etter det han har sagt og gjort før... Snille jenter ender alltid opp med slemme gutter.. æsj Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han er i starten på befalskolen. OG statusen var oppdatert i dag.. Altså, jeg har ikke kjent han så lenge at jeg føler jeg gidder "stalke" han. Derfor ringer jeg ikke fra en annen mobil. Det er bare kjipt at han avsluttet dette på en så kjip måte, og jeg kan ikke se noen som helst grunn hvorfor. I allefall ikke etter det han har sagt og gjort før... Snille jenter ender alltid opp med slemme gutter.. æsj Han er borte!!! Forsvaret har sendt han ut på et eller annet!!! At han tilfeldigvis kom over en PC og fikk sjekka Andleteboka i en brenning er en bonus. Han sa jo til venninna de at han kom til å være vekke!!! Han er i starten på befalskolen. OG statusen var oppdatert i dag.. Altså, jeg har ikke kjent han så lenge at jeg føler jeg gidder "stalke" han. Derfor ringer jeg ikke fra en annen mobil. Det er bare kjipt at han avsluttet dette på en så kjip måte, og jeg kan ikke se noen som helst grunn hvorfor. I allefall ikke etter det han har sagt og gjort før... Snille jenter ender alltid opp med slemme gutter.. æsj Han er borte!!! Forsvaret har sendt han ut på et eller annet!!! At han tilfeldigvis kom over en PC og fikk sjekka Andleteboka i en brenning er en bonus. Han sa jo til venninna de at han kom til å være vekke!!! Edit: Snille jenter er forøvrig en myte... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Det var da fælt til roping, Brutal Mann. Endret 28. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Først må han jo komme inn da! Det er opptak til befalskolen.. Kompisen hans ringte meg i stad faktisk, og sa det samme som meg.. At dette er veeeeldig rart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er dårlig gjort, og samtidig rart. Hvis han har en logisk forklaring på dette, synes jeg du fortsatt bør kjefte på han (hvis han kommer tilbake) -- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 *snip* synes han oppfører seg som en idiot. hadde noen oppført seg slik mot meg hadde jeg kuttet kontakt med vedkommende. du fortjener bedre enn dette. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det kan vel hende at de har blitt fratatt mobilen, om han er i helvetesuka? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ja, men... ååå.. Det er ikke lett Edit: Jo, men hvorfor er han på facebook både i går og i dag uten å svare på meldingen jeg sendte der da? .. Endret 28. januar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En vanlig oppegående person ville svart på facebook-meldingene når han er innom. Det burde vært grunnen til at han var innom, i det hele tatt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 En vanlig oppegående person ville svart på facebook-meldingene når han er innom. er man genuint interisert i noen er det meldingene fra den personen som besvares først. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jepp. Det er helt korrekt. Når fyren vet at han ikke har snakka med Lise på lenge, OG har fått masse meldinger, og ALLIKEVEL ikke svarer på faceboook NÅR han er innom, ja, da er det ikke noe mer og si. Det finnes ikke noe god forklaring på det der. Føler med deg, Lise. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævlig digg dag.. Film med damen, og hun ronket meg mens vi så på.. Første gangen eg har blitt ronket av andre enn meg selv, og det var syyyyyykt digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå