Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
tror det er mange av oss som har vært der. er en av grunnen til å vær elitt obs på hva en skriver på internett. ;)

Det er ingenting kritisk jeg har skrevet, er bare litt småskummelt å vite at hun leser det jeg har skrevet her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke be henne med på kino

Ikke spør hva hun synes om deg

Ikke si at du er interessert i henne

Berør henne

Smil til henne

Flørt mye

Vis selvtillitt

Om du ikke har selvtillitt, lat som

Vær den du vil være

Aldri nøl

Mange sier:

Si at du liker henne osv, mens mange andre sier (som du) "nei nei, for all del ikke gjør det". Blir meget forvirret av de forskjellige svarene =)

Ellers er det jo fine tips, takker :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Nok en gang er jeg helt enig med Brutal_mann.

Om kjæresten min plutselig hadde begynt å slette innleggene sine fordi jeg har lest dem så hadde jeg begynt å lure på hva han holdt skjult for meg :p Om du føler at det er ting hun ikke bør se.. vel.. det var ditt valg å skrive det på et offentlig forum :p Og jeg tror ikke hun blir noe mindre nysgjerrig av at du gir inntrykk av å skjule noe :p

Jeg ville heller hatt en som brutal_mann enn en tøffelhelt, tror jeg ^^

Endret av paaskehare
Lenke til kommentar

Kjæresten min er borte hele uka , og jeg savna han omtrent før han hadde dratt :blush:

Gleeeder meg til han kommer hjem, men da må vi mest sannsynlig bo frahverandre siden "vi" pusser opp badet i en tid fremover, og det ikke er muligheter for dusj og toalett hjemme hos oss :whistle:

Da kan vi dra på date :!:

Lenke til kommentar
Yvonne, har det vært slutt, eller har dere vært lenge borte fra hverandre? :)

Neida, hehe, heldigvis ikke. :) Vi bor i hver vår by forstår du, han på sørlandet, jeg her på østlandet. Uten å gå for mye i detaljer så er det studiene som forhindrer oss å flytte sammen. Det er det heldigvis slutt på i juni. ;)

Yvonne, har det vært slutt, eller har dere vært lenge borte fra hverandre? :)

Avstandsforhold, om jeg ikke husker helt hakkande gale :)

Stemmer det. :)

Lenke til kommentar

Been there :) Er ikke noe bedre enn når man møtes igjen etter å ha vært lenge fra hverandre, og det er lettere å holde ut når man vet at det snart er slutt på å bo så langt fra hverandre :) Avstandsforhold er slitsomt og krevende, men det er absolutt verdt det om man klarer å holde ut :D

Lenke til kommentar

Ja, absolutt. Vi har nå klart det i godt over et halvt år, så dette klarer vi. ;) Bare trist når man må reise, spesielt fordi man føler seg som samboere når man først får være sammen, da jeg pleier å reise til ham over en god stund av gangen.

Det jeg savner mest er de hverdagslige tingene, som f. eks å kunne ta følge til universitetet, sitte på lesesalen og vite at han venter på meg når han er ferdig med forelesning. Eller sitte ved siden av hverandre i lesesalen. Sånne ting savner jeg, for det er så godt å bare rundt ham. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Mange sier:

Si at du liker henne osv, mens mange andre sier (som du) "nei nei, for all del ikke gjør det". Blir meget forvirret av de forskjellige svarene =)

Ellers er det jo fine tips, takker :)

Aldri gjør det. Det kan man heller gjøre etter man har gjort alt det andre om vet at hun er interessert i deg. Hadde du blitt smelta om ei du ikke så sånn på kom til deg og sa at hun likte deg? Det legger bare et jævla press og dem som blir likt om å ikke såre deg, noe som ofte fører til at dem trekker seg unna. Dog kan det det gå bra om hun allerede liker deg, men da hadde hun nok hengt på om du ikke hadde sagt det også. Og når hun vet du liker henne så har ho en slags "trygghet" i at du gjør det og bare slapper av. Da legger du deg lavere enn henne og gir henne kontrollen, ikke bra. Det er mye morsommere å komme inn i et forhold du har kjempet godt for enn at noen kommer hoppende opp i fanget ditt og sier "vil du har meg?". Et fremkjempet forhold vil gjøre at kjemperene holder bedre på hverandre. Man binder seg til ting man har kjempet for om det så er mennesker eller troféer, og jo mer jenta kjemper for deg jo mer stolt vil hun være av å ha vunnet deg. Likevel er det veldig vanskelig å oppnå den rollen når du allerede er forelsket og ikke vet om hun har samme følelsene

Lenke til kommentar

Okei, here I go..

Ble kjent med en fyr rett før jul, fant tonen med en gang. Dro hjem i jula og han ringte hver dag, pluss sendte masse meldinger. Da jeg kom hjem møttes vi og alt var kjempebra. Han hadde det travelt etter jul fordi han skulle flytte i slutten av januar. Derfor fikk jeg ikke sett han mye, og det sa han unnskyld for. Han sendte ofte melding der det stod "tenker på deg" og "glad i deg".

Jeg er veldig kresen på gutter og han er den første jeg har likt etter jeg gjorde det slutt med x-en for et år siden. Derfor fikk jeg masse gode følelser i meg og selv om jeg visste han skulle bort, hadde det nok gått likevel.

Og så til problemet!

Han sendte melding på torsdag (kl 1400) og spurte om jeg hadde det gøy på onsdag (da var jeg ute, og jeg fikk også masse meldinger av ham da). Så spurte jeg om hva han gjorde i går. Fikk ikke svar. Så sender jeg melding kl fire og spør om når jeg kan treffe han før han drar (skulle egentlig møtes på onsdag, uten å utfolde mer, han kunne ikke). Ikke svar. Jeg vet at han av og til bruker lang tid på å svare, fordi han er opptatt hele tiden.

Han var ute den torsdagen med vennene sine, og min venninde møtte ham. Hun sa at han hadde gitt henne en god klem og sagt "ta godt vare på Lise mens jeg er borte".

Men JEG har fortsatt ikke fått noe svar. Ringte på fredag, leeenge men ingen tok den. Sendte flere meldinger utover helgen, ingen svar. Veeeldig uvant. Jeg blir fort bekymret. Han skulle dra den lørdagen, og da jeg ikke hadde hørt noe sendte jeg Facemelding til kompisen han skulle møte på fredag, bare for å se om han "levde". Og det hadde han.

Nå er det ONSDAG og snart 1 uke siden jeg har hørt noe. Jeg har ringt 4 ganger, sendt 5 meldinger men ingen svar..

Jeg sendte også en melding på facebook som jeg heller ikke har fått svar på..

OG I DAG hadde han vært på facebook fordi statusen var oppdattert! HVA ER DET SOM SKJER DA? Helvete heller..

OG det verste er at jeg har virkelig ikke gjort noe galt, han har ikke sagt hade, alle vennene syns dette er MEGET merkelig fordi han er veldig omtenksom.

Vet dere ikke kan svare meg men hallo. Noen som kan si hvorfor gutter gjør sånn?

Hvorfor si at han er glad i meg og tenker på meg, og så plutselig drar uten å si noe som helst?

Føler meg skikkelig trampet på....

Lenke til kommentar

Fyren har rett og slett driti seg ut. Du slutter ikke å svare på telefon/sms/facebook, selv om du flytter. Total uakseptabel oppførsel, som det skal en ganske bra unnskyldning til for å ro seg ut av etter min mening.

Du har nå to muligheter:

1. Fortsette å prøve å få tak i ham

2. Vente på at han skal ta kontakt.

Jeg skal ikke prøve å fortelle deg hva som er det beste alternativet, det må du nesten finne ut av selv.

Håper du får tak i ham, om ikke annet så bare for å fortelle ham hva slags drittsekk han har oppført seg som.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...