Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Takker for svar alle sammen. Får se om jeg ikke får snakket med henne snart. Om jeg føler settingen er rett så hiver jeg ut en eller annen invitasjon :) Face to face er vel det som funker best? Håper bare ikke at jeg har tolket henne feil og er langt ute på vidda..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ trygvan: Som sagt tidligere, om jeg ikke tar initiativet så tror jeg nok neppe at hun gjør det. (dessverre må jeg vel si) Er nok jeg som må være "jaktern" her ser det ut som.. :) For å si det sånn, jeg ville nok angre mye om jeg bare lot det fare uten å prøve.

Det er ikke å bare la det fare jeg snakker om (selv om å innta en slik holdning kanskje kunne vært sunt for deg), det er å gjøre det på en litt annen måte. Hvis du tar det face-to-face er fallhøyden stor og du har masse nerver og det kan være litt ekkelt for både deg og henne. Jeg tror regel nr 1 må være at både du og hun skal ha det kjekt. Ikke gå rett for mål, men prøve å henge sammen og gjøre henne vant med å ha deg rundt. I en slik tilnærming bør du satse på å få henne til å se deg slik du ønsker at hun skal, men det å skape et image hos henne er ikke viktigere enn at dere har det gøy.

Anyway, bare min oppfatning. Jeg har prøvd face to face og har mer troa på hint.

Uansett: Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Det er ikke å bare la det fare jeg snakker om (selv om å innta en slik holdning kanskje kunne vært sunt for deg), det er å gjøre det på en litt annen måte. Hvis du tar det face-to-face er fallhøyden stor og du har masse nerver og det kan være litt ekkelt for både deg og henne. Jeg tror regel nr 1 må være at både du og hun skal ha det kjekt. Ikke gå rett for mål, men prøve å henge sammen og gjøre henne vant med å ha deg rundt. I en slik tilnærming bør du satse på å få henne til å se deg slik du ønsker at hun skal, men det å skape et image hos henne er ikke viktigere enn at dere har det gøy.

Anyway, bare min oppfatning. Jeg har prøvd face to face og har mer troa på hint.

Uansett: Lykke til! :)

Jeg har prøvd det en gang før (å la det fare) Synes ikke det føltes så "sunt" ut jeg.. :p

Det kan nok være et god ide. Vi har det jo gøy så ser ingen grunn til at det ikke kan fortsette nei :) Henger jo en del sammen med henne, men vil jo liksom prøve å gå til neste nivå snart så jeg ikke bare blir i vennefella.

@ Ballus: Har vel på en måte prøvd det litt ubevisst. Hun tar kontakt, men, etter min mening, ikke noe steg som virker å gå over vennegrensen. Jeg føler det i alle fall som at hun vil at jeg skal være den som tar initiativ, selv om hun ikke virker å være den som er mest sjenert. Er vel ikke så unormalt, noen liker jo at man viser at man faktisk er villig til å prøve. Siden hun har sagt ja to ganger før (på invitasjoner) og vi har hatt det veldig koselig da, bør det vel være et godt tegn til at hun kanskje er sjenert\vil at jeg skal ta initiativet :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Allesammen: Hva ville dere gjort/satt pris på som gave til 1årsdagen for forholdet deres. Her vil jeg ha alt dere kommer på.

Spør for en venn, han er gutt ja.

Vet egentlig ikke, men gå ut på et koslig sted med kjæresten og bare hatt det fint sammen, som gave hadde jeg satt pris på noe personlig og noe av litt mer betydning enn en "vanlig" gave. Trenger ikke nødvendigvis være et dritdyrt smykke til flere tusen..

Lenke til kommentar
Allesammen: Hva ville dere gjort/satt pris på som gave til 1årsdagen for forholdet deres. Her vil jeg ha alt dere kommer på.

Spør for en venn, han er gutt ja.

En koselig/søt/romantisk gave, gjerne noe internt. Samt planlegge en helaften, lage mat eller ta henne med ut og spise, og film/massasje/sadosex whatever knocks your boots som avslutning :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Glemte å skrive noe i sted: Istedet for å gå på fancy restaurant kan kompisen din lage mat til dama? Noe han vet hun er veldig glad i? Jeg hadde blitt kjempeglad om typen mekka flott middag med lys og god drikke osv. (Er som oftest han som står for matlaging til vanlig, men han er så flink :p )

Lenke til kommentar

En god middag med levende lys må være en fin gave å få!

Det er ikke nødvendig å dra på fancy resturant.

Jeg har iallefall begynt å lage noe godt hjemme istedet for å gå ut når venninnene mine har lyst å dra på resturant. Istedet for at jeg bruker 250 kroner på middag og ei cola, og hun bruker det samme, kan jeg bruke 250 kroner på å kjøpe inn akkurat den samme maten og tilberede den på akkurat samme måte, og hun sparer pengene sine , og vi har en trivelig kveld med god mat og kanskje en film etterpå.

Mine venninner har iallefall satt stor pris på det.

Å spise ute er forferdelig dyrt til tider, og det er ikke alltid maten smaker slik du gjerne vil at den skal smake heller.

Lenke til kommentar
*stikker hodet inn i tråden*

Jeg har en venninne i klassen som jeg liker veldig godt. Vi snakker mye sammen og etter en del "oppmanning" hadde jeg endelig bedt henne på en tur på byen. (hun var sent ute med julegaver og jeg er god på julegavehandling :p) Etterhvert ble det vi bedre kjent og hun begynte også å fortelle mer om seg ol. og en del tulleting som hun ikke ikke så mange vet :) Koselig det, men da tenkte jeg enten så liker hun meg eller så er jeg offisielt i "vennefella". Jeg valgte da å be henne på kino i forrige uke. Jeg føler det som at vi ikke er gode venner så jeg vil tro at hun vet er jeg nok liker henne mer enn som en venn når jeg ba henne ut på kino (alene). Hun sa ja :) Det var koselig og jeg fikk gitt et lite avskjedskyss på kinnet. Likevel har jeg noen motvirkende faktorer som drar meg i tvil, som at det som regel er jeg som tar initiativ til alt og det virker som om jeg ikke "gjør noe" skjer ingenting. Jeg vil ikke være slitsom (om hun ikke liker meg på samme måte), men vil heller ikke bare la det være uten å vite. Hva skal jeg gjøre? :\ Gode ideer ønskes :) På en side virker hun liksom uinteressert, mens på den andre siden ganske motsatt. Jenter er vanskelige greier altså! :blush: (eller så er jeg bare dum kanskje :()

Ikke be henne med på kino

Ikke spør hva hun synes om deg

Ikke si at du er interessert i henne

Berør henne

Smil til henne

Flørt mye

Vis selvtillitt

Om du ikke har selvtillitt, lat som

Vær den du vil være

Aldri nøl

Det er dem beste tipsa jeg kan gi sånn på sparket til en som allerede har et mål for øyet, dermed har du ikke tid til å sette deg inn i dyp teori som c&f osv

Det er ikke noe morro når dama begynner å lese gjennom alt man har skrevet på forumet :p

*slette i vei*

Kjenner meg igjen der :blush:
Lenke til kommentar

Tullpreik. Hu får godta meg eller hit the highway. Og det jeg har skrevet er også deler av meg. Liker hu ikke meg så er det ingen grunn til at vi skal være sammen. Det er min mening hvertfall.

Skal ikke være nødvendig med slike "nødslettinger".

Lenke til kommentar
Tullpreik. Hu får godta meg eller hit the highway. Og det jeg har skrevet er også deler av meg. Liker hu ikke meg så er det ingen grunn til at vi skal være sammen. Det er min mening hvertfall.

Skal ikke være nødvendig med slike "nødslettinger".

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å sitte å søke opp hva kjæresten har skrevet/gjort tidligere. Jeg har aldri følt behovet for å vite alt om fortiden til kjæresten min. Alle har hatt et liv før man traff hverandre.

Søker man opp infoen, så må man bare takle å lese/høre det også. :)

Lenke til kommentar

Ingen av mine tidligere kjærester har snoket rundt på diskusjon.no og lest inleggene mine. Ikke det at det hadde gjort så mye sånn sett, men synes kanskje det er litt frekt å gro inleggene mine fordi de skal finne ut om meg. Da kan de heller spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...