paaskehare Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 *snip* This is very odd :-/ Maybe she just needs some space, but it's very hard to tell. It'll all be guesswork till you get a hint about what's she's been up to. I can understand that you're feeling frustrated and possibly hurt atm, but I guess there's nothing else you can do but to hang in there. This sounds like a crappy situation to be in, but I hope it'll work out for the best Lenke til kommentar
Gjest Klink Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 .. Is this a long-distance relationship? How often do you normally(before dec. 28th) see eachother and/or talk by phone/sms/FBook?From my point of view, it's totally unacceptable not to contact you or respond for nearly a month. I can't think of a single reason that would be sufficent to explain it. Regardless of the reason, she should tell you what that reason is, tell you she needs time or w/e. Not saying anything at all doesn't solve anything at all, a grown person should know that.. Can you think of any reason at all yourself? Is she mentally unstable, or are you(so she'd have a reason to be afraid)? No offence, just trying to cover the aspects. No, no long distance relationship. We live about 30 minutes from each other in Bergen where I study. We used to text a lot, but her phone broke after christmas( I saw it, so it`s no excuse), and she is moderate using the internet. Maybe once or twice a week to check facebook and e-mails. I had to take a long shot, but I know she had some problems with her family, and finding a new appartment. I offered to help her, but nothing came out of it, simply b/c of that incident. I do not recall that she`s mentally unstable at all. She`s pretty indepented and grown up, so I can not think of any reason at all other than she cehated or something like that. But as I posted before, she`s not the person that f****s around or is "easy" if you catch my drift. I have always been good to her, but at the same time "the man" in the relationship, so I don`t think she`s gone sick of me. Quite a strange situation. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hmm.. You are indeed in a strange situation. I can't explain why she is like this, but in my honest opinion there's no excuse in the world to not respond to your BF in a month. I would be furious. Do you know any of her friends? If so, try to contact one of those to see if they know what's happeing with her. Endret 23. januar 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
Gjest Klink Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I know her roommate, and we have a common friend.But isn`t it kinda creepy to contact her roomie, to question her out?Well it`s only 2 days til sunday... hope it works out. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) I think I'd go for 1 of 2 options if I were you: 1: Send an sms with copies on FB and whatever else she uses; "Contact me within 12 hours if you're still interested in having anything to do with me. If not, have a nice life, and fuck you.". 2: Go to her place when you have the chance, and just stay(sit in your car or w/e) until she's home. Then confront her. Either way, let her know that her behaviour is absolutely unacceptable, and you're not forgiving her in a while (unless the reason is really, really really good) edit: about the roomie, I think you're inn your full right to contact her, just to confirm that your GF is alive and OK, and say "please tell her to contact me today, or she can go to hell." Endret 23. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest Klink Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I thought of both options, and they sound to me pretty good. It`s a shame tho. We fitted together pretty good. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I know her roommate, and we have a common friend.But isn`t it kinda creepy to contact her roomie, to question her out?Well it`s only 2 days til sunday... hope it works out. It's totally OK. You're only checking in to see if something has happened to her. It's not creepy, it's caring. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Id call her roommate and just ask if she`s seen her lately or if she`s been away alot, if its the last you can just send her a message saying its pretty much over. Nearly a month is unexeptable, even a week would be more then enough to make me break up. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 *stikker hodet inn i tråden* Jeg har en venninne i klassen som jeg liker veldig godt. Vi snakker mye sammen og etter en del "oppmanning" hadde jeg endelig bedt henne på en tur på byen. (hun var sent ute med julegaver og jeg er god på julegavehandling ) Etterhvert ble det vi bedre kjent og hun begynte også å fortelle mer om seg ol. og en del tulleting som hun ikke ikke så mange vet Koselig det, men da tenkte jeg enten så liker hun meg eller så er jeg offisielt i "vennefella". Jeg valgte da å be henne på kino i forrige uke. Jeg føler det som at vi ikke er så gode venner så jeg vil tro at hun vet er jeg nok liker henne mer enn som en venn når jeg ba henne ut på kino (alene). Hun sa ja Det var koselig og jeg fikk gitt et lite avskjedskyss på kinnet. Likevel har jeg noen motvirkende faktorer som drar meg i tvil, som at det som regel er jeg som tar initiativ til alt og det virker som om jeg ikke "gjør noe" skjer ingenting. Jeg vil ikke være slitsom (om hun ikke liker meg på samme måte), men vil heller ikke bare la det være uten å vite. Hva skal jeg gjøre? :\ Gode ideer ønskes På en side virker hun liksom uinteressert, mens på den andre siden ganske motsatt. Jenter er vanskelige greier altså! (eller så er jeg bare dum kanskje ) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hadde jeg vært deg så hadde jeg spørt om hun er interesser i noe mer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 *stikker hodet inn i tråden* Jeg har en venninne i klassen som jeg liker veldig godt. Vi snakker mye sammen og etter en del "oppmanning" hadde jeg endelig bedt henne på en tur på byen. (hun var sent ute med julegaver og jeg er god på julegavehandling ) Etterhvert ble det vi bedre kjent og hun begynte også å fortelle mer om seg ol. og en del tulleting som hun ikke ikke så mange vet Koselig det, men da tenkte jeg enten så liker hun meg eller så er jeg offisielt i "vennefella". Jeg valgte da å be henne på kino i forrige uke. Jeg føler det som at vi ikke er så gode venner så jeg vil tro at hun vet er jeg nok liker henne mer enn som en venn når jeg ba henne ut på kino (alene). Hun sa ja Det var koselig og jeg fikk gitt et lite avskjedskyss på kinnet. Likevel har jeg noen motvirkende faktorer som drar meg i tvil, som at det som regel er jeg som tar initiativ til alt og det virker som om jeg ikke "gjør noe" skjer ingenting. Jeg vil ikke være slitsom (om hun ikke liker meg på samme måte), men vil heller ikke bare la det være uten å vite. Hva skal jeg gjøre? :\ Gode ideer ønskes På en side virker hun liksom uinteressert, mens på den andre siden ganske motsatt. Jenter er vanskelige greier altså! (eller så er jeg bare dum kanskje ) Filmkveld hos deg, snike en arm rundt henne og la henne bli vant til den, og gå for kysset Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Filmkveld hos deg, snike en arm rundt henne og la henne bli vant til den, og gå for kysset Det er jo akkurat dette han har gjort. Kino og kyss. Han må finne ut om ho liker han for real. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Takk for svar dere! @ Cyp: Så direkte? Joda, har tenkt på det, men er usikker på om ikke det kan slå gal vei også.. Føler liksom det er bedre å si det med kroppspråk ol. enn med ord. Vil liksom ikke at hun skal føle seg "presset" heller om jeg skulle si det rett fram. Var bare min første tanke @ Toth: Joda, film hjemme er jo litt mer "intimt" enn kino Kanskje overaske henne med film og snop en dag jeg vet hun er hjemme eller noe sånt. Endret 23. januar 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 @ Cyp: Så direkte? Joda, har tenkt på det, men er usikker på om ikke det kan slå gal vei også.. Føler liksom det er bedre å si det med kroppspråk ol. enn med ord. Vil liksom ikke at hun skal føle seg "presset" heller om jeg skulle si det rett fram. Var bare min første tanke Jeg skjønner. Det er kanskje ikke lurt å si det så direkte, nei.. Nå vet du bedre enn meg hvordan jenta er, så det er ikke lett. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg er hvertfall ikke den til å gi råd, men alle tanker kan jo komme til nytte.. Jeg har lest litt om at det lønner seg å være "cocky and funny", litt arrogant, du må få henne til å bli tiltrukket til deg, heller enn å "jakte" på henne. Det er teorien, men så er det jo ikke bare et spill heller da, liker man i alle fall å tro. Som sagt er ikke jeg den til å gi råd, men jeg synes det høres veldig bra ut hvis du føler at du kan invitere henne på film og snop, eller gjøre noe sånt hos henne. Men det kan du bare hvis du føler at du kan det. Et bilde som i alle fall jeg forstår godt: Hvis du er ute og løper en 10km, så kan det godt hende du løper den bedre om du løper saktere. Det er fordi du med et sakte tempo holder kroppen "ren" og derved ligger i en flytsone hele tiden som strengt tatt er den mest effektive, noe som synes på sluttresultatet. Det er kanskje litt sånn i forsøkene på å bygge et forhold også? Altså, ikke gå fortere fram enn du er komfortabel med?? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg skjønner. Det er kanskje ikke lurt å si det så direkte, nei.. Nå vet du bedre enn meg hvordan jenta er, så det er ikke lett. Joda, men om det ville gi et bra eller dårlig resultat har jeg ikke peiling på. Var bare "guts'en" min. Riktig, det er ikke lett nei.. @ trygvan: Som sagt tidligere, om jeg ikke tar initiativet så tror jeg nok neppe at hun gjør det. (dessverre må jeg vel si) Er nok jeg som må være "jaktern" her ser det ut som.. For å si det sånn, jeg ville nok angre mye om jeg bare lot det fare uten å prøve. Endret 23. januar 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Filmkveld hos deg, snike en arm rundt henne og la henne bli vant til den, og gå for kysset Det er jo akkurat dette han har gjort. Kino og kyss. Han må finne ut om ho liker han for real. Nei, det er ikke det han har gjort. Han har fått et avskjedsnuss på kinnet, ikke prøvd å kysse henne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Filmkveld hos deg, snike en arm rundt henne og la henne bli vant til den, og gå for kysset Det er jo akkurat dette han har gjort. Kino og kyss. Han må finne ut om ho liker han for real. Nei, det er ikke det han har gjort. Han har fått et avskjedsnuss på kinnet, ikke prøvd å kysse henne. Sant nok, men det er da noe. Kyss er bare litt "sterkere". MÅ jo finne ut om hun vil noe. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Sukk. Jeg får vel finne på et eller annet.. Flere råd eller kommentarer mottas med takk Endret 24. januar 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
Gjest Mystisk_mann Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Filmkveld hos deg, snike en arm rundt henne og la henne bli vant til den, og gå for kysset Det er jo akkurat dette han har gjort. Kino og kyss. Han må finne ut om ho liker han for real. Nei, det er ikke det han har gjort. Han har fått et avskjedsnuss på kinnet, ikke prøvd å kysse henne. Ifølge posten hans så var det han som nusset henne, ikke motsatt. Uansett, støtter ideen om å be henne hjem på mat\film og lignende, å gå for kysset da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå