brutal_mann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ok,et lite problem har oppstått. På torsdag var jeg på date med ei jente jeg kjenner.Som plutselig har blitt sexy. Men for øyeblikket er det tre stykker som kjemper for hennes gunst. Jeg kjenner han ene,hennes eks-kjæreste og han andre er en data-nerd. Problemet er ikke konkuransen,det er følgende: Hun ønsker forhold-status, jeg ønsker ikke det, det gjør heller ikke ex-kjæresten hennes.(nerden har jeg ikke peil på) Egentlig skal jeg bare backe off,men jeg vil ikke tape. Og hun liker meg jo. Tror hun liker alle tre. Skal ut med hun igjen neste torsdag. Hvorfor er alt så komplisert med meg. Hva er komplisert? Hun vil ha et forhold, du vil ha en FF. Hva er komplisert med det? Er bare å spille med åpne kort og se hvor livet fører deg. Er jo lettere en en enkel fjær dette. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor vil "alle" gutter jeg finner (les:kresen) leke seg i militæret? Hver gang er det noen som må dra... Hvorfoooooor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Boys just wanna have fun. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, men trodde jo at folk på min alder ikke ville dra en gang til da.. Hva skjedde med å studere? ( ) Kan gå opptil 2 mnd før jeg ser ham igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanskje du skal ta det som et hint? () Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er jo ingen dum ide å dra i militæret, eller utdanne seg innen det men jeg skjønner at det er frustrerende for deg.hehe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ja, men trodde jo at folk på min alder ikke ville dra en gang til da.. Hva skjedde med å studere? ( )Kan gå opptil 2 mnd før jeg ser ham igjen... Det suger tissemann...har vært der selv og da pendlet jeg hjem hver helg for å se min daværende kjæreste (og en syk mor)..heldiggutten har ikke håp om å kunne få tjenestegjøre nærmere deg? Søte nydelige pusen min som er helt fantastisk. Du er en fryd å bo sammens med, kunne ikke ha bedt om noe bedre Endret 21. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Guest_tjaaa_* Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor skal ekser plutselig begynne og konkurere med nåværende kjærester? Kall det gjerne et luksusproblem, men hvorfor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Aner ikke. Derfor bør man gjøre som meg. Ikke ha kjæreste overhodet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ja, men trodde jo at folk på min alder ikke ville dra en gang til da.. Se filmen hos Youtube Hvorfor skal ekser plutselig begynne og konkurere med nåværende kjærester? Kall det gjerne et luksusproblem, men hvorfor? Vanlig problem, de liker ikke at noen andre får all oppmerksomheten de pleide få. Endret 21. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Søte nydelige pusen min som er helt fantastisk.Du er en fryd å bo sammens med, kunne ikke ha bedt om noe bedre Snakker du om mora eller datra? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Snakker du om mora eller datra? aller kanskje katta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Snakker du om mora eller datra? Men i helvette da Jeg snakker selvsagt om kjæresten min.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Litt terging må få være lov! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Søt, nydelig pus er vel ikke akkurat de ordene som passer best til beskrivelsen av min mor. Mamma, hvis du leser dette, jeg er glad i deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Aner ikke. Derfor bør man gjøre som meg. Ikke ha kjæreste overhodet. Går litt lei av runking etterhvert. Dessuten gjerne litt kjipt å sitte igjen når resten av venneflokken er opptatt med kjerring og barn. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ha ha ha.. (ITJ) Han hadde allerede planer om å dra til militæret før han møtte meg, så blææ.. Kan ikke akkurat slå meg vrang heller da, han må jo få gjøre sånn som han vil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Går aldri lei det, og venneflokken min består av 2 andre single karer, så det er ikke akkurat noe problem. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Går aldri lei det, og venneflokken min består av 2 andre single karer, så det er ikke akkurat noe problem. Ingenting slår en bra dame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå