Heilage Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ble litt satt ut bare. Men det var i grunn grusomt morsomt. =D Du har jo fans. Selv blir jeg gjenkjent minst en gang i uka. Hver eneste gang noen prøver å drepe meg (drive-bys, skarpskyttere, franske leiemordere med kniv etc.) vet jeg at noen her inne har tenkt på meg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 What, nei Det er vel ingen som har lyst til at folk skal se på dem og tenke "der er hun som har ubeskyttet sex og må bruke angrepiller" fordi de tilfeldigvis fant innlegg av deg på et forum. Jeg har masse snåle innlegg her jeg også, er klar over det. Men heldigvis blir man mer bevisst ettersom tiden går da.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 What, nei Det er vel ingen som har lyst til at folk skal se på dem og tenke "der er hun som har ubeskyttet sex og må bruke angrepiller" fordi de tilfeldigvis fant innlegg av deg på et forum.Jeg har masse snåle innlegg her jeg også, er klar over det. Men heldigvis blir man mer bevisst ettersom tiden går da.. Jeg bare tulla med deg. Skjønte så klart hva du mente! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen. Husker da jeg møtte foreldrene til en jeg holdt på med. Han fortalte moren sin at jeg var derfra, så jeg måtte stå der og lyve for henne. Da hun kjørte meg hjem presterte jeg å si "Takk! Jeg har aldri vært her før, så jeg er ikke så kjent...". Kommer aldri til å glemme det. Mwahaha...Møtte mora til dama igår, hyggelig hun, hun skulle absolutt ha en klem også Minte meg litt om min egen mor faktisk Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ya, ilpostino har rett. Glemmer ikke den kvelden på byen en fremmed fyr kom bort til meg og ropte iherdig "AIDSKAKE! ". Så, ja. Haha, herlig! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 kjøper selvtillit, pm med tilbud Nei ting skal ikke være enkelt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har på lager! Men jeg blir tom i ny og ne, veldig uforutsigbart! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Herregud da, skal alle bruke det mot meg nå? det med angrepiller osv. Er det ikke lov å gjøre feil her i livet? Man må da få fortelle det videre til folk, og ja, det er sikkert lett å finne ut av det, og at det er meg, men det får jeg heller bare ta konsekvensene av. Dere trenger ikke henge dere opp i det, for det blir mine problem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Blås i det. Hvem har da ikke trengt det en gang? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Svar: De som er jomfru/single Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Blås i det. Hvem har da ikke trengt det en gang? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Svar: De som er jomfru/single Haha, ikke sant Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 *snip* er ikke meningen at du skal oppleve det som hakking men det er mange som har blitt inhentet av fortiden år det gjelder ting de har skrevet på diskusjonsforum. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Se på det som noen kloke råd fra en forsamling mennesker som vet hva de snakker om. Du driter kansje i det nå, men det er ikke samme du mener det samme om et år. Ahhh. Husker knallgodt den dagen mamma klarte å spore meg opp på ett eller annet vis. Det var ikke så kult. Litt morsomere var det når en venn av meg siterte en haug av ting fra seksualdelen av forumet Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Se på det som noen kloke råd fra en forsamling mennesker som vet hva de snakker om. Du driter kansje i det nå, men det er ikke samme du mener det samme om et år. Ahhh. Husker knallgodt den dagen mamma klarte å spore meg opp på ett eller annet vis. Det var ikke så kult. Litt morsomere var det når en venn av meg siterte en haug av ting fra seksualdelen av forumet Er mora di medlem? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er min :!: OT: Mamma liker å ha kjæresten min boende her. Ettersom det bare var oss to en stund, så ble det litt mer liv og røre her. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er min :!: OT: Mamma liker å ha kjæresten min boende her. Ettersom det bare var oss to en stund, så ble det litt mer liv og røre her. Herlig! Jeg har heldigvis ikke min her. Nok med Facebook. Kjæresten din kan jo flytte inn hos dere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er gøy å diskutere forumet med mamma ^^ Han bor jo her. Jeg liker det bare mer og mer. Å ha noen å sove sammen med, å ha noen å sløve på sofaen med, å ha noen som vil dra ut sent på natta for å leie film. Og mamma liker nok å ha et par sterke armer som kan hjelpe til i huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ok,et lite problem har oppstått. På torsdag var jeg på date med ei jente jeg kjenner. Som plutselig har blitt sexy. Men for øyeblikket er det tre stykker som kjemper for hennes gunst. Jeg kjenner han ene,hennes eks-kjæreste og han andre er en data-nerd. Problemet er ikke konkuransen,det er følgende: Hun ønsker forhold-status, jeg ønsker ikke det, det gjør heller ikke ex-kjæresten hennes.(nerden har jeg ikke peil på) Egentlig skal jeg bare backe off,men jeg vil ikke tape. Og hun liker meg jo. Tror hun liker alle tre. Skal ut med hun igjen neste torsdag. Hvorfor er alt så komplisert med meg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er gøy å diskutere forumet med mamma ^^ Han bor jo her. Jeg liker det bare mer og mer. Å ha noen å sove sammen med, å ha noen å sløve på sofaen med, å ha noen som vil dra ut sent på natta for å leie film. Og mamma liker nok å ha et par sterke armer som kan hjelpe til i huset. Ikke så lett å skjønne ordet "boende". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Han bor jo her. Jeg liker det bare mer og mer. Å ha noen å sove sammen med, å ha noen å sløve på sofaen med, å ha noen som vil dra ut sent på natta for å leie film. Og mamma liker nok å ha et par sterke armer som kan hjelpe til i huset. Så koslig Mamma har gitt meg streng beskjed om at hvis jeg skal dumpe mannfolket mitt, skal hun ha han :!: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ok,et lite problem har oppstått. På torsdag var jeg på date med ei jente jeg kjenner.Som plutselig har blitt sexy. Men for øyeblikket er det tre stykker som kjemper for hennes gunst. Jeg kjenner han ene,hennes eks-kjæreste og han andre er en data-nerd. Problemet er ikke konkuransen,det er følgende: Hun ønsker forhold-status, jeg ønsker ikke det, det gjør heller ikke ex-kjæresten hennes.(nerden har jeg ikke peil på) Egentlig skal jeg bare backe off,men jeg vil ikke tape. Og hun liker meg jo. Tror hun liker alle tre. Skal ut med hun igjen neste torsdag. Hvorfor er alt så komplisert med meg. Slik jeg ser det har du 3 alternativer. 1. Fortsette som nå, og håpe at ingen av de andre er mer frampå enn deg 2. Gå inn i et forhold 3. Glemme hele greia Dersom du er usikker på hvor du står i punkt 1, men ser for deg at det på sikt kan bli noe mer utav dette, gå for punkt 2. Hvis ikke, hopp til punkt 3. Ja, jeg vet at ting ikke er så enkelt som det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå