Arinomi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Din heldige satan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 You bet! Jeg drar hjem om ca 5 timer, og da blir det digg! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tihi I går natt drømte jeg om ei jente i klassen min. Jeg har vært forelsket i henne før, men trodde jeg var over det. Da jeg våknet, var jeg stormforelsket igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hahaha! Det er rart hva en drøm kan gjøre... Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Noen som har vært oppi lignende som kan gi noen råd ? 9428456[/snapback] I og med at du har vært venn med henne så lenge, så du vet kanskje sånn passe hvordan hun hadde reagert. Hvis jeg hadde hatt på følelsen at hun kommer til og reagere positivt så hadde jeg spurt henne . EDIT: måtte replassere settingene Endret 7. september 2007 av -hauken- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2mnds bryllupsdag i dag Hurra! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2mnds bryllupsdag i dag Hurra! 9446292[/snapback] Kan vel ikke akkurat sammenlignes med mine besteforeldres 50års-jubileum, nei Men gratulerer uansett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nei, men om 49år og 10mnd, så kan det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2mnds bryllupsdag i dag Hurra! 9446292[/snapback] Gratulerer, gratulerer! Hvordan er livet nå som ståa har lagt seg og dagliglivet trer inn? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vittigper, stakan! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) :o jeg turte å snakke med hu dama .. snakka litt med hun i timen og sånt.. var kowsy.. tror jeg tar steget til å spørre om hun liker meg and vica versa wish me good løck i think the stone is rolling my way now Endret 8. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er rart hvordan det finnes noen mennesker en bare ikke klarer slippe helt taket på. Frustrerende, rett og slett. Akkurat som om en har de brent inn på innsiden av hodeskallen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er rart hvordan det finnes noen mennesker en bare ikke klarer slippe helt taket på. Frustrerende, rett og slett.Akkurat som om en har de brent inn på innsiden av hodeskallen. 9449542[/snapback] Gah. Jeg veit, jeg veit. Man bare.. greier ikke gi slipp. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er rart hvordan det finnes noen mennesker en bare ikke klarer slippe helt taket på. Frustrerende, rett og slett.Akkurat som om en har de brent inn på innsiden av hodeskallen. 9449542[/snapback] Gah. Jeg veit, jeg veit. Man bare.. greier ikke gi slipp. 9449550[/snapback] Det suger. Det suger balle. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 tror jeg tar steget til å spørre om hun liker meg and vica versa wish me good løck 9449129[/snapback] Ikke gjør det, det er en moodkiller-deluxe når noen spør "Liker du meg? Siden jeg liker deg" Litt barneskoleaktig egentlig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vittigper, stakan! 9448475[/snapback] Jeg heter ikke per. Shall I go on? :o jeg turte å snakke med hu dama ..snakka litt med hun i timen og sånt.. var kowsy.. tror jeg tar steget til å spørre om hun liker meg and vica versa wish me good løck 9449129[/snapback] Har du bare snakket med hun en gang? Er det ikke litt tidlig å bryte ut med noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Snakka med hu mange ganger, gått litt rundt i skolegården og snakka med hu om div stuff.. bare det at jeg er så sykt forelska i hu.. :/ u see.. fjortiss and the hormons ^^ Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg vil og være med i tråden. For jeg er også forelska, masse forelska, med masse sommerfugler i magen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå