Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen.

Jeg har alltid bestått :) Og vil nok gjøre det emd glans idag også (med mindre de er Liverpool supportere, for jeg har på meg United trøya)

Du bruker den til daglig, og planlegger også å ha den på første gangen du hilser på dem?

Den drakta er eksklusiv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen.

Jeg har alltid bestått :) Og vil nok gjøre det emd glans idag også (med mindre de er Liverpool supportere, for jeg har på meg United trøya)

Du bruker den til daglig, og planlegger også å ha den på første gangen du hilser på dem?

Gir ikke det beste inntrykket, men det er vel ikke så nøye. Lykke til.

Lenke til kommentar

Altså, jeg tar ikke med dress på skolen bare fordi jeg skal møte foreldra, da gir jeg jo et falskt inntrykk...Bedre å være meg selv da gitt ;)

Lenke til kommentar

Altså, jeg tar ikke med dress på skolen bare fordi jeg skal møte foreldra, da gir jeg jo et falskt inntrykk...Bedre å være meg selv da gitt ;)

Mente ikke at du skulle pynte deg, og jeg sa også at det ikke var så nøye. Hadde bare kledd meg ordentlig selv.

Lenke til kommentar

No er eg jævlig glad for at eg har funne tonen med en fantastisk jente, og det var knall idag når vi var på kino.. Ble masse kosing <3 Ellers så irriterer eg meg litt over at hun måtte møte en kompis som har store problemer, og alt går til helvette med han.. Han trengte visst å snakke.. Vet at eg kan stole på hun helt ut, men allikevel føler eg meg litt redd... Helvette!

Lenke til kommentar

Husker da jeg møtte foreldrene til en jeg holdt på med. Han fortalte moren sin at jeg var derfra, så jeg måtte stå der og lyve for henne. Da hun kjørte meg hjem presterte jeg å si "Takk! Jeg har aldri vært her før, så jeg er ikke så kjent...". Kommer aldri til å glemme det.

Lenke til kommentar

Etter å ha bodd først 2,5 timer, så 4,5 timer og så 3 kvarter fra hverandre, bor kjæresten min og jeg nå bare 10 minutters gange fra hverandre, og til sommeren skal vi flytte sammen! Hurra hurra ^^ Jeg gleder meg sånn til å komme til vårt hjem, hvor han og jeg endelig kan være helt i fred og bare ha det fint sammen :)

Ikke for å virke naiv, men jeg har god tro på oss :) Vi tar hverandre ikke for gitt, samtidig som vi kommuniserer godt og kommer fram til gode løsninger som fungerer for oss begge. Det har langt i fra vært noen dans på roser (hverken han eller jeg er nok den enkleste personen å være sammen med :p), men vi har kommet oss igjennom alle prøvelsene vi har møtt på så langt. Nå har vi vært sammen i over to år, og det er så deilig å kjenne at det fortsatt kribler litt i magen når jeg tenker på ham, og at det føles som at jeg faller for ham igjen og igjen :) *sukk* Jeg har det så bra ^^

Lenke til kommentar
En fra forumet eller en ny en?

En ny, en som bor på Stord :p

Haha, enda en ny en etter han som kjøpte angrepille til deg?

Nei,det er han :p

Nei, han hun snakker om. Og jess, jeg følger med her, bedre drama enn i "I gode og onde dager".

Haha x)

Tror du skal være litt forsiktig med å legge ut om hvem du puler på, Sunniva, særlig du som bor på en sånn liten plass.

Jeg sier jo ikke navn :)

Lenke til kommentar
No er eg jævlig glad for at eg har funne tonen med en fantastisk jente, og det var knall idag når vi var på kino.. Ble masse kosing <3 Ellers så irriterer eg meg litt over at hun måtte møte en kompis som har store problemer, og alt går til helvette med han.. Han trengte visst å snakke.. Vet at eg kan stole på hun helt ut, men allikevel føler eg meg litt redd... Helvette!

:) Din frihet slutter der en annens begynner. Du råder ikke over tilfedighetene, og det gjør ikke hun heller. Du får bare stille deg på sidelinjen, om det plager deg eller ei. Å vinne tilbake tillitt etter å ta feil er utrolig, utrolig, slitsomt.

Hvordan kan noen trenge din kjæreste så mye, hvorfor tillater hun seg å bli 'stjelt' fra deg? Helt feile spørsmål å stille, en åpenlagt selvdestruerende gate å følge videre på, selv om jeg faller for den gang på gang. Det rette spørsmålet er kanskje heller hvorfor denne trengende personen ikke bare kunne være en jente, mindre av en trussel? Blir kanskje litt lettere å se at problemet er med oss som frykter og hater. :)

Just put yourself in my new shoes

And see that I do what I do

:whistle:

Lenke til kommentar
Tror du skal være litt forsiktig med å legge ut om hvem du puler på, Sunniva, særlig du som bor på en sånn liten plass.

Jeg sier jo ikke navn :)

Siden du har postet flere bilder i Recent pic post kan folk veldig fort finne ut hvem du er av utseene. hvis disse menneskene sjekker postene dine (noe som enkelt kan gjøres hvis de går inn på profilen din) finner de nok fort koblingene til den/de du dater og hva som skjer med angrepiller med mer.

det er veldig mange som brenner seg med at de tror de er anonyme på internett inntill noen kjenner de igjen og da angrer de på mye av det de har skrevet online.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Ya, ilpostino har rett. Glemmer ikke den kvelden på byen en fremmed fyr kom bort til meg og ropte iherdig "AIDSKAKE! :D". Så, ja.

Is that a bad thing..? På byen(les: full) kunne jeg sikkert gjort det samme. Men du er nok mange trygge mil unna foreløpig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...