Kverulantus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Faen altså. En jente jeg er interessert i, har vist interesse for meg hele uken. Vi avtaltes å møtes, og hun viste litt interesse i begynnelsen, før hun går over til å nesten overse meg totalt å gå så jævlig på kompisen min. Eneste lyspunktet mitt for tiden, virker som hun bare gjorde det på pur faen. Helvete altså. Lurer faenmeg på om jeg begynner å bli deppresiv. Prøv å være bipolar, sove lite "leve" på koffein, ha en som er sur på deg fordi du ikke orker å være nikkedukke noe mer og ha en som omtrent forguder deg og er over deg hele tiden. Noe som er ganske koselig inntil den som er sur på deg bestemmer å være skikkelig rasshøl og skaper en haug med rykter om deg Der har du min hverdag ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå skal jeg være det positive uhyret jeg har en egen evne til å være. Sove lite gir deg mer tid til det du vil gjøre, koffeinet gir deg energien til å gjøre det, at h*n er sur på deg for at du ikke er nikkedukke er en god ting, for da slipper du å være nikkedukke. De falske ryktene er også en fin måte å komme nærmere andre venner. De som faktisk spør deg om ryktene, eventuelt avviser dem tvert kommer man automatisk litt nærmere. Og det er en deilig følelse. =) Og for å ikke være helt offtopic. Livet som samboer er virkelig fantastisk. Jeg bare elsker å ha ham rundt meg nesten konstant. Skiftarbeidet gjør at vi får den alenetiden vi trenger, og det er seriøst deilig å komme hjem til en samboer som bare ruler i å klemme. Og som har den tryggeste armkroken man kan tenke seg. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Og for å ikke være helt offtopic. Livet som samboer er virkelig fantastisk. Jeg bare elsker å ha ham rundt meg nesten konstant. Skiftarbeidet gjør at vi får den alenetiden vi trenger, og det er seriøst deilig å komme hjem til en samboer som bare ruler i å klemme. Og som har den tryggeste armkroken man kan tenke seg. ^^ *misunnelig* Men får forløpig nøye meg med å komme hjem til den herligste armkroken jeg vet om etter skolen av og til ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du burde prøve Espen sin, du. Men bare hold deg unna, ellers må jeg banke deg, søtnos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du burde prøve Espen sin, du. Men bare hold deg unna, ellers må jeg banke deg, søtnos. Har null planer om det, har allerede funnet den beste som er å finne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har null planer om det, har allerede funnet den beste som er å finne. Sier du bare fordi du ikke har prøvd min, det. ^^,Seriøst, han er så skjønn. Når jeg kommer hjem fra en lang dag på jobb eller noe, så vrir jo fyren på seg for å finne ut hva godt han kan gjøre for meg. Kald cola, kaffe, mat, ostepop. Altså, det er nesten blitt en glede å ha mensen etter at jeg ble sammen med ham. Jeg tenker at jeg ikke vil ut, også begynner jeg å lete etter lade, også springer søtnosen på butikken for meg. Og etter at han er gått, kommer jeg på at jeg ikke vil ha melkelade, men crispo, også kommer han hjem med det. Min er best. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har null planer om det, har allerede funnet den beste som er å finne. Sier du bare fordi du ikke har prøvd min, det. ^^,Seriøst, han er så skjønn. Når jeg kommer hjem fra en lang dag på jobb eller noe, så vrir jo fyren på seg for å finne ut hva godt han kan gjøre for meg. Kald cola, kaffe, mat, ostepop. Altså, det er nesten blitt en glede å ha mensen etter at jeg ble sammen med ham. Jeg tenker at jeg ikke vil ut, også begynner jeg å lete etter lade, også springer søtnosen på butikken for meg. Og etter at han er gått, kommer jeg på at jeg ikke vil ha melkelade, men crispo, også kommer han hjem med det. Min er best. ^^ Tsk. Jeg fikk bl. a. 5 crispo til jul av min pus! Og min er dritflink til å lage mat og lager alltid god middag til meg. *føle dette er en slags konkuranse* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 5 crispo. Det tror jeg er ca like mange crispo som jeg har fått totalt, og jeg får dem bare når jeg får rare infall. Jeg liker ikke den sjokoladen. Altså. Min kjæreste er best, sånn er det bare. Han fungerer som fotskammel, han masserer meg, han koser med meg, han leker med håret mitt, han lager nydelige middager, og lager til maten når den er ferdig. Sånn, legger den på tallerkenen, og gir den meg rett i fanget. Også tenner han røyken min for meg, sånn, bare fordi han må gjøre noe snillt, liksom. Han er fantastisk, skal jeg si deg. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 5 crispo. Det tror jeg er ca like mange crispo som jeg har fått totalt, og jeg får dem bare når jeg får rare infall. Jeg liker ikke den sjokoladen. Altså. Min kjæreste er best, sånn er det bare. Han fungerer som fotskammel, han masserer meg, han koser med meg, han leker med håret mitt, han lager nydelige middager, og lager til maten når den er ferdig. Sånn, legger den på tallerkenen, og gir den meg rett i fanget. Også tenner han røyken min for meg, sånn, bare fordi han må gjøre noe snillt, liksom. Han er fantastisk, skal jeg si deg. ^^ Jeg er alt for glad i min til å bruke han som fotskammel, foretrekker å sitte/ligge på fanget hans, eller gjemme meg under dyna og inbille meg at det kun er oss to som eksisterer. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vel, jeg er så glad i min at jeg klarer å bruke ham som fotskammel. Jeg som har noia for føttene mine (og forsåvidt andres) trenger en del tillit for det. Skal vi gi opp konkuransen og konkludere med at vi begge har funnet det beste? For tro meg, jeg tror ikke du hadde overlevd Espen, og jeg tror ikke jeg hadde overlevd Lars. Han er jo fucking verre enn Espen med kilingen. oO Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 En fra forumet eller en ny en? En ny, en som bor på Stord Haha, enda en ny en etter han som kjøpte angrepille til deg? Har null planer om det, har allerede funnet den beste som er å finne. Sier du bare fordi du ikke har prøvd min, det. ^^,Seriøst, han er så skjønn. Når jeg kommer hjem fra en lang dag på jobb eller noe, så vrir jo fyren på seg for å finne ut hva godt han kan gjøre for meg. Kald cola, kaffe, mat, ostepop. Altså, det er nesten blitt en glede å ha mensen etter at jeg ble sammen med ham. Jeg tenker at jeg ikke vil ut, også begynner jeg å lete etter lade, også springer søtnosen på butikken for meg. Og etter at han er gått, kommer jeg på at jeg ikke vil ha melkelade, men crispo, også kommer han hjem med det. Min er best. ^^ Huff, for en tøffel.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Nei, han hun snakker om. Og jess, jeg følger med her, bedre drama enn i "I gode og onde dager". Endret 19. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kunne delt info som ikke gjør ham til en tøffel, men jeg tror at den slags kan han få spytte ut selv. x) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er i meget godt humør Selv ikke det faktum at jeg må kutte ut trening og spise noen slags piller i 2 uker på grunn av beina kan ødelegge humøret mitt i dag! Kom hjem fra en liten tur i går, og plukket opp min kjære på vei hjem. Så lå vi bare og koste oss og daffet og bare koste oss med å være oss to. Og så begynner vi å tenke på å flytte sammen! Ordet samboer høres så fjernt ut for meg, men alikevel så ser jeg tydelig for meg at vi to kan bo sammen. Gud det kribler i magen når jeg tenker på det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tror du skal være litt forsiktig med å legge ut om hvem du puler på, Sunniva, særlig du som bor på en sånn liten plass. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Min kjæreste er også best. <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Idag skal jeg møte dama mi, og kanskje foreldra hennes (jo før, jo bedre) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen. Jeg har alltid bestått Og vil nok gjøre det emd glans idag også (med mindre de er Liverpool supportere, for jeg har på meg United trøya) Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Å møte familie for første gang er alltid skummelt. I går så møtte jeg søstra til kjæresten min. Første jeg møter fra den familien. Heldigvis så bestod jeg visst inspeksjonen. Jeg har alltid bestått Og vil nok gjøre det emd glans idag også (med mindre de er Liverpool supportere, for jeg har på meg United trøya) Du bruker den til daglig, og planlegger også å ha den på første gangen du hilser på dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå