Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan virke som at min tidligere kjæreste ønsker å bli sammen med meg igjen og jeg vet ikke helt hva jeg gjøre. Jeg gjorde det slutt for ca 14mnd siden pga at hun var så passiv, men nå sier hun at hun er mer moden og angrer veldig på at det gikk som det gikk mellom oss. Noen som har erfaringer med å bli sammen med eksen igjen?

Grunnen til at jeg skriver dette som gjest er at dette skal holdes hemmelig fram til vi har fått snakket om dette, vil ikke starte en "rykteflom" når ingenting er avklart enda, håper det går greit :)

Viktigste er jo om du har følelser for hun. Har du det, kan du omgås hun, trenger ikke hoppe i det med en gang Tilbring tid med hun og se hvordan ting ligger an.

Lenke til kommentar

Jo, har i grunn enda følelser for henne, men på en annen måte så har de jo visnet litt bort etter at det ble slutt mellom oss. Etter at jeg fikk høre at hun sannsynligvis vil bli sammen med meg igjen så har de følelsene blomstret litt, men samtidig så tør jeg ikke slippe meg helt løs i småfrykt for at det samme blir å skje en gang til mellom oss. Sitter i grunn med tusen tanker i hodet :hmm:

Ghraag: Hvor lenge var det slutt før dere ble sammen igjen?

Lenke til kommentar
Ganske talentløst av deg å komme med en slik uttalelse. Jeg vet om folk som har hatt en normal oppvekst men som flyr på byen og puler på alt og alle. Så det MÅ ikke bety at man har blitt seksuelt misbrukt ;)

Litt dumt å diskutere hvem hva hvor nå vi ikke kjenner denne jenta, og ikke er her for å forvare det hun driver med.

Forskjell på å pule rundt på byen og å leke med følelsene til folk da. Jenter kan pule rundt så mye dem vil for min del, men når dem begynner å leke med følelser er det på tide å jekke ned litt. Likevel har det nok ingenting med oppvekst og misbruk å gjøre. Heller bare litt lite mellom øra, lite selvrespekt og behov for validering

Uansett så er spørsmålet hva som er den(de bakenforliggende årsaken(e).

Lenke til kommentar

Faen altså. En jente jeg er interessert i, har vist interesse for meg hele uken. Vi avtaltes å møtes, og hun viste litt interesse i begynnelsen, før hun går over til å nesten overse meg totalt å gå så jævlig på kompisen min.

Eneste lyspunktet mitt for tiden, virker som hun bare gjorde det på pur faen. Helvete altså. Lurer faenmeg på om jeg begynner å bli deppresiv.

Lenke til kommentar

kom hjem fra jobb i går og så esker, poser og kofferter. Det har hanglet det siste halve året, vi hadde forskjellige meninger om det meste, men jeg inngikk kompromiss med meg selv og skjøv det vekk, prøvde å ikke tenke på det.

Hun har ikke klart det like godt, så i går ble det slutt etter snaue tre år. Etter det verste sjokket la seg, og hun dro til en venninne med det første lasset, følte jeg mindre enn jeg trodde jeg ville, følte litt lettelse.

Men i dag er jeg knust etter en jævlig natt og klarer ikke la være å tenke på det som var og det som kommer, og det som kunne blitt hadde alt vært annerledes. Jeg har alltid vært sentimental og sensitiv, jeg kommer aldri til å glemme henne. Noen annen jente er utenkelig akkurat nå, men den rasjonelle delen av hjernen min vet at det forandrer seg. Skulle ønske jeg hadde emotion chip, da hadde jeg skrudd den av nå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Argh, irriterende at jenta jeg er intressert i, alltid skal ha med seg ei venneinde når vi skal se film og sånt hos meg. Da blir det litt "flaut" om vi koser litt sammen, og hun ene bare blir sittende å ser fremover på skjermen :p

Lenke til kommentar
Jøss... Du skal være glad om hun faktisk ikke flytter inn til en ny mann. Det hører nemlig til sjeldenhetene! Synd det gikk til helvete, men du finner deg ei ny og bedre ei ;)

Ja, får håpe det. Eller like god, i det minste. Om det er en ny mann eller ikke i bildet vet jeg ikke 100%, men jeg ser det som veldig, veldig usannsynlig i mitt tilfelle. Uansett vil jeg ikke vite hverken fra eller til, ignorance is bliss i akkurat slike tilfeller. Jeg kjenner henne veldig godt, og hun ville sagt det i såfall. Det er flere årsaker til bruddet, som jeg ikke orker liste opp her. Grunnen til mitt innledende innlegg var for å få ut litt damp.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Argh, irriterende at jenta jeg er intressert i, alltid skal ha med seg ei venneinde når vi skal se film og sånt hos meg. Da blir det litt "flaut" om vi koser litt sammen, og hun ene bare blir sittende å ser fremover på skjermen :p

Spør om hun vil se en film med deg alene da? ^^ ikke værre enn det.. Si at du vil blir bedre kjent med hun, og at det funker bedre hvis dere er alene :p

Lenke til kommentar

Vi ble visst sammen igjen og første kvelden var jeg veldig lykkelig, nå derimot så begynner jeg å småangre på det vi kom fram til. Kan nesten virke som at vi fortsetter i samme sporet som da jeg gjorde det slutt..

Faen, saken blir ikke stort bedre av at våre felles venner er sååå glade på vår vegne. Jaja, får vel prøve å få dette på rett spor i stedet for å pine meg gjennom noe jeg ikke er komfortabel med.

Lenke til kommentar
Vi ble visst sammen igjen og første kvelden var jeg veldig lykkelig, nå derimot så begynner jeg å småangre på det vi kom fram til. Kan nesten virke som at vi fortsetter i samme sporet som da jeg gjorde det slutt..

Faen, saken blir ikke stort bedre av at våre felles venner er sååå glade på vår vegne. Jaja, får vel prøve å få dette på rett spor i stedet for å pine meg gjennom noe jeg ikke er komfortabel med.

Altså, ikke hold på noe du ikke liker fordi om andre liker det. Det er deg det handler om, tross alt du som er i forholdet

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg være med han :love:

Satse på det blir koselig da :)

Jepp :D

Husk kondom denne gangen da. :tease:

Haha, jeg har mensen ;)

Husk kondom denne gangen da. :tease:

Lov å le bittelitt? hehe

Neida, kos deg. :D

Takk :)

En fra forumet eller en ny en?

En ny, en som bor på Stord :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...