Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kankuro_*
Du kan jo hinte fram på msn da, hvor hun står osv. Det er ikke fjortis så dumpe noen over msn hvis dere uansett snakker mye sammen der :) Men det beste er å ta en telefon til henne.

Mesteparten av praten vår går over msn ja (95% kanskje), får se hva det blir til...

Føler egentlig at jo før jeg gjør det slutt, jo bedre siden jeg føler at jeg lurer henne på en måte siden jeg lenger ikke har følelser for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal prøve å være litt mer konkret. For rundt et halvt år siden ble jeg kjent med det jeg trodde var en skikkelig hyggelig og drittsøt jente. Jeg var i lykkerus. Trodde jeg. Det høres jævla klissete ut, men for første gang så trodde jeg faktisk at det kunne være noe der, en det var verdt å satse på. Jeg var rett og slett jævla naiv. Det var ikke før en kompis opplyste meg om hva hun drev på med, at jeg skjønte det. Hun hadde lekt med meg. Jepp, meg og i ettertid forsøkte hun å leke med kompisene mine, men de så hva hun holdte på med.

Nå har hun derimot begynt med en annen kompis, en som ikke vet hva hun holder på med. Jeg ønsker bare at kjerringa skal forsvinne. Jeg hadde ignorert henne med stort hell helt frem til i dag, når jeg så at hun flørta og koste med han, mens hun kikka meg rett inn i øynene. Tro meg, jeg har forsøkt å ikke bry meg lenge, men nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg er i ferd med å sprekke.

Det ligger noen avslørende bilder av hun på div foraer. Så, si at jeg får tak i disse bildene, og kantina på skolen trenger litt veggpynt. Skal/skal ikke?

Advar han, etter det er det ikke ditt problem lengre. Uansett kan ho ha forandra seg, blir man lurt bør man lære av det og komme seg videre istedenfor å la det ligge og gnage i evig tid

Hun høres ut som ei lita hore. Og hun fortjener kanskje å gå på en smell.

Passer ikke min definasjon av hore ihvertfall, men at det er noe galt med henne tviler jeg ikke på

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest guest-stilletto
Trenger litt hjelp til å takle denne situasjonen. Begynte på ny skole i år, og ble etterhvert kjent med ei jente. Eller, jeg prøvde å bli kjent med henne ihvertfall. Begynte å like henne ganske godt, og flink som jeg er så feiltolket jeg signalene hennes totalt, og begynte å gå litt for fort fram ( ta på henne under film osv ). Etter det så begynte hun å ignorere meg ganske mye, og samtalene våre gikk fra ganske greie til bare "Hei, jeg har det bra" når jeg skrev til henne. Skjønte jo selvfølgelig hintet, og det starta å ødelegge meg ganske mye, noe som gikk ut over både meg og folka rundt meg.

Så dro jeg på fylla for en måned siden, og full som jeg var sendte jeg en melding til henne hvor jeg sa at jeg var betatt osv men skulle la henne være i fred siden hun ikke fortjente å bli plaget av meg mer. Etter det har vi ikke pratet sammen, og det virker nesten som om hun er redd meg, noe som hun kanskje har god grunn til da, aner ikke jeg. Føler at jeg må prate med henne, men det er ikke lett da hun er utrolig sjenert/innestengt, som forsåvidt jeg også er, men ikke i like stor grad. Er ikke forelsket i henne lenger, men alikevel så plager det meg at hun går rundt og direkte unngår meg så mye som mulig i omtrent alle situasjoner for tiden. Har da ikke tenkt å gjøre henne noe som helst. Jeg er en ganske snill fyr, mener jeg selv ihvertfall. Har vært ganske deprimert siden den helga, men går sakte over.

Så da er spørsmålet mitt til dere litt mer erfarne folk; bør jeg prate med henne? og isåfall, hva i all verden bør jeg si? :/

Oppdatering på denne. Har snakket med henne før jul, og det gikk faktisk UTROLIG mye bedre enn jeg trodde det skulle gå. Hun stod bare å smilte hele tiden og sa det var greit, ikke akkurat hva jeg forventet. Så det er i orden nå. Men likevel så er jeg ikke "over" henne, og det plager meg mye, vet ikke hva jeg skal gjøre for noe. Går jo på internatskole så det er urealistisk å ikke se henne igjen. Det er også urealistisk å prøve på nytt, da vi bor sånn ca på hver sin side av landet til vanlig, og da snakker vi den lengste enden. Sier seg selv at det ikke vil fungere. Så vet ikke hva jeg skal gjøre for noe, henger jo med venner og gjør ting hele tiden, men klarer ikke tenke på annet. Har forsåvidt heller ikke snakket med henne da jeg ikke vil overføre mine personlige problemer til henne, regner med hun har nok å tenke på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_irritert_*
Ligger bildene på et åpent forum? why not. Hun har jo lagt de på nettet selv :p

Det vet du ingenting om, da.

Nei, jeg vet ingenting om det. Og det var derfor jeg spurte, etterfulgt en flåsete kommentar og en smiley ;)

Det lønner seg å legge ballen død. Det kan bli mye styr, og en evt anmeldelse på nakken. Og det er hun vel ikke verdt..?

De lå på et nettsamfunn. Det var forøvrig kjerringa selv som opplyste om at de lå der. Hun gikk nærmest å skrøyt av det. "Å herregud, for en vill fest i går ass! Jeg sugde en fyr i trappa og greier pluss jeg løp naken rundt! Det ligger bilder av det på nettet, det burde jeg få fjerna da, HEHE". Dama er komplett blotta mellom ørene. Det er nesten så jeg synes synd på henne, men på en annen side ikke, når jeg ser hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Mesteparten av praten vår går over msn ja (95% kanskje), får se hva det blir til...

Føler egentlig at jo før jeg gjør det slutt, jo bedre siden jeg føler at jeg lurer henne på en måte siden jeg lenger ikke har følelser for henne.

Pr. Telefon. Så fort som mulig. Den situasjonen der er helt jævlig å være i, det føles jo ut som et fuckings selvbedrag tilslutt. Det beste er egentlig bare å kaste seg ut i det, få det overstått.

Lenke til kommentar
De lå på et nettsamfunn. Det var forøvrig kjerringa selv som opplyste om at de lå der. Hun gikk nærmest å skrøyt av det. "Å herregud, for en vill fest i går ass! Jeg sugde en fyr i trappa og greier pluss jeg løp naken rundt! Det ligger bilder av det på nettet, det burde jeg få fjerna da, HEHE". Dama er komplett blotta mellom ørene. Det er nesten så jeg synes synd på henne, men på en annen side ikke, når jeg ser hva hun driver med.

Dette lukter en tragisk oppvekst (seksuelt missbrukt?) og behov for profesjonell hjelp lang vei. Har du stilt deg selv spørsmålet _hvorfor_ hun driver på med det hun gjør?

Lenke til kommentar

Ganske talentløst av deg å komme med en slik uttalelse. Jeg vet om folk som har hatt en normal oppvekst men som flyr på byen og puler på alt og alle. Så det MÅ ikke bety at man har blitt seksuelt misbrukt ;)

Litt dumt å diskutere hvem hva hvor nå vi ikke kjenner denne jenta, og ikke er her for å forvare det hun driver med.

Lenke til kommentar

Det kan virke som at min tidligere kjæreste ønsker å bli sammen med meg igjen og jeg vet ikke helt hva jeg gjøre. Jeg gjorde det slutt for ca 14mnd siden pga at hun var så passiv, men nå sier hun at hun er mer moden og angrer veldig på at det gikk som det gikk mellom oss. Noen som har erfaringer med å bli sammen med eksen igjen?

Grunnen til at jeg skriver dette som gjest er at dette skal holdes hemmelig fram til vi har fått snakket om dette, vil ikke starte en "rykteflom" når ingenting er avklart enda, håper det går greit :)

Lenke til kommentar
Det kan virke som at min tidligere kjæreste ønsker å bli sammen med meg igjen og jeg vet ikke helt hva jeg gjøre. Jeg gjorde det slutt for ca 14mnd siden pga at hun var så passiv, men nå sier hun at hun er mer moden og angrer veldig på at det gikk som det gikk mellom oss. Noen som har erfaringer med å bli sammen med eksen igjen?

Grunnen til at jeg skriver dette som gjest er at dette skal holdes hemmelig fram til vi har fått snakket om dette, vil ikke starte en "rykteflom" når ingenting er avklart enda, håper det går greit :)

Ja, jeg har erfaringer fra det. Og for mitt vedkommende gikk det dårlig.

Men hvis du fremdeles har noen følelser for henne, så sier jeg kjør på. Men bli ikke for skuffet hvis hun ikke har forandret seg. :)

Lenke til kommentar
Ganske talentløst av deg å komme med en slik uttalelse. Jeg vet om folk som har hatt en normal oppvekst men som flyr på byen og puler på alt og alle. Så det MÅ ikke bety at man har blitt seksuelt misbrukt ;)

Litt dumt å diskutere hvem hva hvor nå vi ikke kjenner denne jenta, og ikke er her for å forvare det hun driver med.

Forskjell på å pule rundt på byen og å leke med følelsene til folk da. Jenter kan pule rundt så mye dem vil for min del, men når dem begynner å leke med følelser er det på tide å jekke ned litt. Likevel har det nok ingenting med oppvekst og misbruk å gjøre. Heller bare litt lite mellom øra, lite selvrespekt og behov for validering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...