Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan man burne en luremus så kraftig som det overhodet er mulig å gjøre?

Dop hun ned på rohypnol og betal en uteligger til å ligge vedsiden av henne naken når hun våkner. Smør gjerne noe sjokolade kake utover hun og.

Ville vært ganske kult

Lenke til kommentar
Gjest Guest_irritert_*

Jeg skal prøve å være litt mer konkret. For rundt et halvt år siden ble jeg kjent med det jeg trodde var en skikkelig hyggelig og drittsøt jente. Jeg var i lykkerus. Trodde jeg. Det høres jævla klissete ut, men for første gang så trodde jeg faktisk at det kunne være noe der, en det var verdt å satse på. Jeg var rett og slett jævla naiv. Det var ikke før en kompis opplyste meg om hva hun drev på med, at jeg skjønte det. Hun hadde lekt med meg. Jepp, meg og i ettertid forsøkte hun å leke med kompisene mine, men de så hva hun holdte på med.

Nå har hun derimot begynt med en annen kompis, en som ikke vet hva hun holder på med. Jeg ønsker bare at kjerringa skal forsvinne. Jeg hadde ignorert henne med stort hell helt frem til i dag, når jeg så at hun flørta og koste med han, mens hun kikka meg rett inn i øynene. Tro meg, jeg har forsøkt å ikke bry meg lenge, men nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg er i ferd med å sprekke.

Det ligger noen avslørende bilder av hun på div foraer. Så, si at jeg får tak i disse bildene, og kantina på skolen trenger litt veggpynt. Skal/skal ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvordan kan man burne en luremus så kraftig som det overhodet er mulig å gjøre?

Dop hun ned på rohypnol og betal en uteligger til å ligge vedsiden av henne naken når hun våkner. Smør gjerne noe sjokolade kake utover hun og.

Ville vært ganske kult

use force,Luke-

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å være litt mer konkret. For rundt et halvt år siden ble jeg kjent med det jeg trodde var en skikkelig hyggelig og drittsøt jente. Jeg var i lykkerus. Trodde jeg. Det høres jævla klissete ut, men for første gang så trodde jeg faktisk at det kunne være noe der, en det var verdt å satse på. Jeg var rett og slett jævla naiv. Det var ikke før en kompis opplyste meg om hva hun drev på med, at jeg skjønte det. Hun hadde lekt med meg. Jepp, meg og i ettertid forsøkte hun å leke med kompisene mine, men de så hva hun holdte på med.

Nå har hun derimot begynt med en annen kompis, en som ikke vet hva hun holder på med. Jeg ønsker bare at kjerringa skal forsvinne. Jeg hadde ignorert henne med stort hell helt frem til i dag, når jeg så at hun flørta og koste med han, mens hun kikka meg rett inn i øynene. Tro meg, jeg har forsøkt å ikke bry meg lenge, men nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg er i ferd med å sprekke.

Det ligger noen avslørende bilder av hun på div foraer. Så, si at jeg får tak i disse bildene, og kantina på skolen trenger litt veggpynt. Skal/skal ikke?

Jeg hadde gjort det :)

Lenke til kommentar
Skal/skal ikke?

Skal ikke, det vil ikke få hun til å innse hvordan hun oppfører seg, bare trykke hun rimelig langt ned i driten. Og det fortjener hun ikke, si ifra til kompisen din. gjerne forran øynene hunnes.

Ikke gjør noe dumt med de bildene.

Er blitt ganske off topic her

Lenke til kommentar

Ligger bildene på et åpent forum? why not. Hun har jo lagt de på nettet selv :p Hvilken type bilder er det snakk om?

Fra spøk til alvor.

Slike bilder kan ødelegge et menneske. Var ei her i byen som la ut grisbilder av seg selv på et sexforum, og hun ble avslørt. Alle viste plutselig hvem hun var, og hvor hun jobbet...

Hun høres ut som ei lita hore. Og hun fortjener kanskje å gå på en smell.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Horer har også følelser.

La bildene ligge du,gutten min. :)

Enig, det går en grense for hvor langt en kan strekke "offerrollen", ikke strekk den for langt. Ta heller vare på kameraten din, la henne være, hun kan synke så lavft hun vil, men du fortjente ikke bedre om du er villig å synke enda lavere og legge ut bildene...det er en billig hevn. (Uavhengig av om hun la dem der selv eller ikke)

Lenke til kommentar
Ligger bildene på et åpent forum? why not. Hun har jo lagt de på nettet selv :p

Det vet du ingenting om, da.

Nei, jeg vet ingenting om det. Og det var derfor jeg spurte, etterfulgt en flåsete kommentar og en smiley ;)

Det lønner seg å legge ballen død. Det kan bli mye styr, og en evt anmeldelse på nakken. Og det er hun vel ikke verdt..?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Ligger bildene på et åpent forum? why not. Hun har jo lagt de på nettet selv :p

Det vet du ingenting om, da.

Nei, jeg vet ingenting om det. Og det var derfor jeg spurte, etterfulgt en flåsete kommentar og en smiley ;)

Det lønner seg å legge ballen død. Det kan bli mye styr, og en evt anmeldelse på nakken. Og det er hun vel ikke verdt..?

Hehe... Du skrev at hun har lagt dem på nettet selv :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kankuro_*

Haff, tiden for å slå opp med kjæresten er her, men usikker på hvordan jeg skal gjøre dette : /

Det er en 7 mil mellom oss, så det er ikke så ofte vi treffes med tanke på at vi er 17 begge to, og når vi først treffes er det ofte en lang tid om gangen, så det passer liksom ikke å slå opp når vi møtes... En annen ting er å slå opp via msn eller sms, det er bare sleipt....

Noen som har forslag ? :/

Følelsene jeg hadde for henne ble borte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...