Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat nå ble jeg såret av søskenbarnet mitt. Da hun kalte meg needy. faens jævla morgengretne PMS hore. Mista mye av troen min til henne nå.

Holder du på med søskenbarnet ditt eller??? :!:

:hmm:

Går det ikke an og bli såret av familie nå? må ikk "holde på" for å bli såret..

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
En her på Stord :)
Var han skyld i en post i dnfk i går? :p

rofl! lett skal man ikke få det :!:

Hun får det jo lett da i og med at hun bare er ute etter oppmerksomhet. "Å hei, se på meg, jeg har pult" for så å tygge i seg angrepiller fordi dem "glemte" å komme seg ut før skuddet smalt, evnt at skuddet ikke smalt, men jenta likevel blir paranoid og er sikker på at hun blir gravid :roll:

Bør ikke leke med slikt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Kommer antakeligvis til å bli sånn her og. Får ikke ro i ræva før jeg veit han er tilbake for godt. Sukk! Noen gode tips til å komme seg gjennom dette gørret da? Kjedelig å sitte her og vente mens han leker seg med AG3 og lærer seg å brette klær.

Er det ingen faste "ferier"? Kjæresten min skal kanskje inn til sommeren så gruer meg til det :p Ingen gode tips, kanskje bruke tid på hobbyer, idrett osv. Få tankene over på noe annet og ha noe annet å gjøre. Innen da får jeg lov til å trene igjen så kommer sikkert til å begynne med dans 3 ganger i uka, minst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Rusle langs grensa I think :p Regner med det ja, syntes bare det var rart om det ikke er fast når de får perm, høres ut på de andre jentene her inne att de aldri viste neste gang kjæresten kom hjem .

Lenke til kommentar

Min var i forsvaret da, ikke i militæret ;) Langt oppi nord. Jeg viste ikke når han kom hjem neste gang når så lenge han var i Norge. Han skulle jo egentlig sendes til Afghanistan da, og da hadde han nok blitt borte i minst ett halvt år uten å komme hjem. Heldigvis for meg ble det ikke til at de sendte noen til Afghanistan alikevel akkurat da, og typen min fikk komme hjem (han fikk tilbud om en annen jobb i afghanistan, men det er ikke like interessant å kjøre lastebil liksom..)

Lenke til kommentar
I KJÆRLIGHETStråden :whistle:

Akkurat! :p

Stryk den som ikke passer inn i denne tråden:

"jeg elsker mamman min, fordi hun kjøpte sko til meg i går!"

"jeg elsker kjæresten min. han kjøpte sko til meg i går".

Hadde liksom store planer om å rydde og lage middag til kjærest kom hjem i dag. Men neida..jeg er syk :roll: Nå får jeg bare gjort halvparten. Jeg skal hvertfall ligge i armkroken og få massse kos når han kommer hjem fra arbeid :blush:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hadde liksom store planer om å rygge og lage middag til kjærest kom hjem i dag. Men neida..jeg er syk :roll: Nå får jeg bare gjort halvparten. Jeg skal hvertfall ligge i armkroken og få massse kos når han kommer hjem fra arbeid :blush:

Du skulle bedrive ryggetrening..? Du skal ikke være lei deg for at du sliter med lukeparkeringa, helt normalt blant ditt kjønn ;)

Lenke til kommentar

rofl! lett skal man ikke få det :!:

Hun får det jo lett da i og med at hun bare er ute etter oppmerksomhet. "Å hei, se på meg, jeg har pult" for så å tygge i seg angrepiller fordi dem "glemte" å komme seg ut før skuddet smalt, evnt at skuddet ikke smalt, men jenta likevel blir paranoid og er sikker på at hun blir gravid :roll:

Bør ikke leke med slikt

Han kjøpte angrepille til meg, og han hadde nok ikke gjort det om han bare hadde tullet :p

Jeg begynner å bli forelsket :love:

Hehe, etter de to her på diskusjon.no ganske nylig så er det enda en fyr? Lykke til :thumbup:

To? Nei, en. Men takk.

Ja. :)

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...