Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, da typen var i forsvaret langt oppi nord og forholdet var rykende ferskt var jeg så ufattelig deppa når han måtte dra igjen etter å ha vært hjemme på "frihelg". En gang kjørte jeg scooter hylgrinende hjem i 20 minutter (bodde hos foreldrene mine og hadde tilbragt fredagskveld til søndagskveld hjemme hos typen og viste ikke når jeg fikk se han igjen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nå skulle jeg ønske kjæresten min var her. :( Har feber, vondt i ørene osv, og han er så snill og god å ha rundt seg når man trenger litt omtanke. Litt svimmel er jeg også, orker ikke så mye, sukk. Vel, skal ikke sitte her og synes synd på meg selv, men savner kjæresten min ekstra nå altså. :hm:

Ja, er så godt å ha kjæresten hos seg når man er syk. Vi var syke samtidig i juleferien, men han var i bedre form enn meg og passet på meg mens jeg bare sov og sov og var trøtt og slapp. Tvingte meg til å spise selv om jeg ikke hadde matlyst, hentet vann til meg når jeg trengte og bare var der og koste. :love: Ike lenge til jeg ser ham igjen nå :D

Lenke til kommentar
I natt fikk abc nakkeskuddet. Var hos henne i natt, hun hadde fått tenkt på saken og vi fikk snakket skikkelig ut. Hun var virkelig lei seg for hvordan hun hadde gått frem i denne saken, og jeg klarer ikke helt å bli sint på henne. Jeg er bare usannsynlig trist :(

Er det egoistisk å håpe på at ting ikke ordner seg mellom de, slik at jeg skal få en ny sjanse?

No byrjer det å sjå ut som om ho leker med deg... Så då burde du kanskje leke med tanken på å glemme ho, og gå videre.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Haha, da typen var i forsvaret langt oppi nord og forholdet var rykende ferskt var jeg så ufattelig deppa når han måtte dra igjen etter å ha vært hjemme på "frihelg". En gang kjørte jeg scooter hylgrinende hjem i 20 minutter (bodde hos foreldrene mine og hadde tilbragt fredagskveld til søndagskveld hjemme hos typen og viste ikke når jeg fikk se han igjen)

Kommer antakeligvis til å bli sånn her og. Får ikke ro i ræva før jeg veit han er tilbake for godt. Sukk! Noen gode tips til å komme seg gjennom dette gørret da? Kjedelig å sitte her og vente mens han leker seg med AG3 og lærer seg å brette klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...