Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

haha.. nei den har jeg ikke tenkt på gitt.. men NÅR ? er det for tidlig etter 3 mnd? eller alt for sent ? hehe..

Ikkje sei det fordi du føler at du må det, tenk deg litt om iallefall.

Kor månge forhold har du vært i før, og kor gamal er du?

Snart 20 år. Vært i 2 forhold før som har vært ordntlige. men har aldri følt det sånn som nå før :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen fasit på når du skal si det. Ingen spesiell setting heller. Det er bare til å la det flyte ut når du føler det. Jeg sa det samme for ca 3 år siden til min daværende kjæreste som jeg hadde vært sammen med i ca 3 mnd, og jeg tror det skremte henne litt, hun ble liksom "tvunget" til å si det samme tilbake. Det ble liksom slutt et par uker senere så :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Roger_*

Jeg har noe på gang med en jente jeg er head over heels forelska i, ting tyder på at hun liker meg også. Dette ødelegger meg fullstendig! Jeg tenker på henne nå, når jeg spiser middag, når jeg jobber, når jeg sover, når jeg sitter på do, når jeg ser på fjernsyn osv osv. Er dette normalt? Herregud så deilig det hadde vært med litt avkobling egentlig.

Lenke til kommentar

Nå skulle jeg ønske kjæresten min var her. :( Har feber, vondt i ørene osv, og han er så snill og god å ha rundt seg når man trenger litt omtanke. Litt svimmel er jeg også, orker ikke så mye, sukk. Vel, skal ikke sitte her og synes synd på meg selv, men savner kjæresten min ekstra nå altså. :hm:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Nå skulle jeg ønske kjæresten min var her. :( Har feber, vondt i ørene osv, og han er så snill og god å ha rundt seg når man trenger litt omtanke. Litt svimmel er jeg også, orker ikke så mye, sukk. Vel, skal ikke sitte her og synes synd på meg selv, men savner kjæresten min ekstra nå altså. :hm:

Ekstra kjipt å være syk når man er alene. :/ God bedring.

Lenke til kommentar

Pfft. Ekte gamliser spiser kun Kornmo!

Samboern kommer hjem i morgen, så jeg skal (for en gangs skyld) ha det litt ryddig her. Det verste er at hun ikke har bedt/hintet til/forlangt at jeg gjør det en gang, jeg rydder og vasker av meg selv. (!) Nei, det gjør visst merkelige ting med hjernen å ha en kjæreste man er forelsket i. :wee:

Lenke til kommentar
Pfft. Ekte gamliser spiser kun Kornmo!

Samboern kommer hjem i morgen, så jeg skal (for en gangs skyld) ha det litt ryddig her. Det verste er at hun ikke har bedt/hintet til/forlangt at jeg gjør det en gang, jeg rydder og vasker av meg selv. (!) Nei, det gjør visst merkelige ting med hjernen å ha en kjæreste man er forelsket i. :wee:

Så sant, så sant. Det er få ting man ikkje hadde gjort når ein er forelska.

Kanskje du klarer å lure ho ein tur innom forumet også? :D

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Ekstra kjipt å være syk når man er alene. :/ God bedring.

Takk takk, litt bedre nå. Er bare litt kvalm, feberen sitter i, men jeg overlever. Dessuten sender kjæresten min meg søte meldinger, så da blir alt mye bedre med en gang. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

I natt fikk abc nakkeskuddet. Var hos henne i natt, hun hadde fått tenkt på saken og vi fikk snakket skikkelig ut. Hun var virkelig lei seg for hvordan hun hadde gått frem i denne saken, og jeg klarer ikke helt å bli sint på henne. Jeg er bare usannsynlig trist :(

Er det egoistisk å håpe på at ting ikke ordner seg mellom de, slik at jeg skal få en ny sjanse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...