theboss22 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan si til dama at jeg elsker hu ? "Jeg elsker deg" bør funke. haha.. nei den har jeg ikke tenkt på gitt.. men NÅR ? er det for tidlig etter 3 mnd? eller alt for sent ? hehe.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er aldri for tidlig, hvis du vet at du elsker ho. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er aldri for tidlig, hvis du vet at du elsker ho. To uker for eksempel tror jeg er litt tidlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 haha.. nei den har jeg ikke tenkt på gitt.. men NÅR ? er det for tidlig etter 3 mnd? eller alt for sent ? hehe.. Ikkje sei det fordi du føler at du må det, tenk deg litt om iallefall. Kor månge forhold har du vært i før, og kor gamal er du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kor månge forhold har du vært i før, og kor gamal er du? Bra noen spurte Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hvordan si til dama at jeg elsker hu ? "Jeg elsker deg" bør funke. Jeg skrev en sms til han jeg, en kveld jeg var på fest og gjorde ikke annet enn å tenke på kjæresten min: "tror du at du elsker meg..sånn ca....litt..?". Mennesket mitt skrev selvfølgelig JA, og jeg husker følelsen jeg fikk da jeg så den smsen!! Endret 7. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan si til dama at jeg elsker hu ? "Jeg elsker deg" bør funke. Jeg skrev en sms til han jeg, en kveld jeg var på fest og gjorde ikke annet enn å tenke på kjæresten min: "tror du at du elsker meg..sånn ca....litt..?". Mennesket mitt skrev selvfølgelig JA, og jeg husker følelsen jeg fikk da jeg så den smsen!! Begynt å dele inn i mennesker og hunder/dyr? Mennesket mitt, liksom Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg skrev en sms til han jeg, en kveld jeg var på fest og gjorde ikke annet enn å tenke på kjæresten min: "tror du at du elsker meg..sånn ca....litt..?".Mennesket mitt skrev selvfølgelig JA, og jeg husker følelsen jeg fikk da jeg så den smsen!! Igjen, alder når hendelsen inntraff? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe. Tror det er første gang jeg har skrevet mennesket mitt, bruker som oftes å skrive mannfolket Jeg er 23, og dette var litt over to år siden..tenk Men hva skal man skrive da? Jeg satt å tenkte på kjæresten som var på jobb, og jeg var veldig forelsket Syns det var litt søtt jeg, og det gjorde han og! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Men hva skal man skrive da? Jeg satt å tenkte på kjæresten som var på jobb, og jeg var veldig forelsket Syns det var litt søtt jeg, og det gjorde han og! Er kanskje berre eg som liker at ting skal gjerast face to face, folk har forskjellige bilete på kva som er romantisk og ikkje. Og når ein er veldig forelska så forstår eg at ein kan få ein urge til å seie det til partnaren sin. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg sa det jo selvfølgelig til han da vi møttes Som sagt. Vi hadde hatt en kjempekooslig kveld, før han måtte på jobb, og jeg dro på fest. Jeg satt i min egen verden og skrev søte smser til han. Skikkelig mobilfest med andre ord Jeg husker det som det var i går NÅ har jeg mest lyst til å kvele han da. Jeg sitter på armlenet på sofaen, med en høyttaler rett i øret. Mannfolket og min bror spiller ps3. Makan til bråk?! :!: Det er rart. Mange(ikke alle, men mange) får et skikkelig kjedelig forhold etter to tre år. Men vi ler like mye i dag som vi gjorde for to år siden. kanskje mere, da vi har utviklet en sær humor sammen. Babyspråk og hele pakka. Jepp, så barnslig er vi. Bra ingen psykolog er flue på veggen her, da hadde vi garantert blitt innlagt!! Det er så herlig å våkne opp om morningen, vite at jeg har funnet mannen i mitt liv -selv om jeg har lyst til å rive av han hodet noen ganger Slipper å dra på sjekkern og sitte desperat på fest å snakke om hvor lyst jeg har på k*k. Ikke det at jeg noen gang har gjort det, hehe, men jeg har venninner som er slik Endret 7. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 vi har utviklet en sær humor sammen. Babyspråk og hele pakka. Jepp, så barnslig er vi. Bra ingen psykolog er flue på veggen her, da hadde vi garantert blitt innlagt!! Haha, kjenner meg igjen der. Jeg og frøkna har også veldig sær humor når vi er med hverandre, men fytti så morsomt det er. Og så søt ho er når ho ler Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Humor må man jo ha! Kan ikke forstå meg på folk som sitter hjemme og er dønn seriøse hele tiden. Må være så forferdelig kjedelig! Det er ingenting i hele verden som er så godt som å le sammen med den man elsker. Og så synes jeg det er hysterisk når vi ser på en film sammen, og begge to i kor kommer med den samme sarkastiske kommentaren på ett eller annet. Eller når vi ler av akkurat det samme - noe som skjer rimelig ofte for tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Rart hvordan sær humor alltid funker best Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 vi har utviklet en sær humor sammen. Babyspråk og hele pakka. Jepp, så barnslig er vi. Bra ingen psykolog er flue på veggen her, da hadde vi garantert blitt innlagt!! Haha, kjenner meg igjen der. Jeg og frøkna har også veldig sær humor når vi er med hverandre, men fytti så morsomt det er. Og så søt ho er når ho ler Henger meg på den. Men det er dritgøy da! Men vi prøver å oppføre oss noenlunde normalt blant andre folk. Selv om det ikke alltid går.. haha. Sær/tørr/sprø humor ftw Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vi skal iallefall være forsiktige med å teste ut internhumoren blant andre folk :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har en syk syk humor, spytter som en gutt, og banner som en nordlending. De fleste vennene mine er heldigvis like sære, så jeg slipper å være bekymret for å bli sett dumt på Ute blandt folk toner jeg med ned et par hakk da..folk må ikke få helt kultursjokk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En kompis av typen var tilstede da typen min uttalte noe slik som at xxxx var skamdeilig (sett inn Rihanna, Christina Aguilera eller noe i den duren istedet for xxx). Fyren ble sjokkert og gapa, mens han tittet skrått over på meg og sa "og du synes det er greit at han sier slik?" Svar : Ja ka faen, ho e jo skamdeilig! Kompisene til typen har vel etterhvert oppdaget at de ikke behøver å tone ned "grispratet" sitt bare fordi jeg er i rommet - jeg tåler det meste Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, jeg har ei venninne som forteller dildohistorier til foreldrene mine, så her i huset er vi rimelig hardhudet på de fleste områder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå