Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis det kun er det du er ute etter så går det vel å forsøke seg på utelivet? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jupp, da anbefaler jeg deg heller en tur på byen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ikke alle som foretrekker å gjøre det på den måten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Selvfølgelig ikke ^^ Jeg ville ikke gjort det på den måten ihvertfall. jeg ville heller hatt en kjæreste jeg kan holde rundt da jeg trenger det ^^ Hun har jeg da ihvertfall en stund og ikke for en natt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har ikke du langdistanseforhold? Da foretrekker jeg nesten en fra byen, orker ikke å planlegge når jeg kan komme og klemme på henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sjansen for at du treffer ei på byen som også er ute etter mer enn bare sex er jo der den? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Har ikke du langdistanseforhold?Da foretrekker jeg nesten en fra byen, orker ikke å planlegge når jeg kan komme og klemme på henne. Jopps, korrekt. Men hvor lenge kommer det til å vare, da foreldrene skal være nazi på besøk osv.. -.-" Men generelt sett snakket jeg om Sjansen for at du treffer ei på byen som også er ute etter mer enn bare sex er jo der den? Sjelden, men ja, muligheten er der. Endret 7. januar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er så barnslig at jeg går rundt og gleder meg til jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år Gleder meg enda mer til vi har vært sammen i 2,5 år, for da er han den jeg har vært lengst sammen med og bodd lengst sammen med Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er så barnslig at jeg går rundt og gleder meg til jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år Gleder meg enda mer til vi har vært sammen i 2,5 år, for da er han den jeg har vært lengst sammen med og bodd lengst sammen med Er jo lov å glede seg til sånt, du kunne vært flau vis det var en uke Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg gleder meg også til jeg og samboeren har vært sammen 2 år! Er neste mnd . Så tenkte jeg å skrive ett laang brev til han og lage noe søtt <3. Når har dere vært sammen 2 år Linn_Christin? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En gang i februar/Mars. Vi har egentlig ingen spesifikk dato for når vi "ble sammen". Første overnattingsbesøk var i beg. av februar, men vi var ikke kjærester på det tidspunktet liksom Så vi har ingen dag i så måte, men har pleid å si at 23. Mars (bursdagen hans) er dagen vi definitivt var sammen. Da feiret vi dagen hans bare vi to med god mat og film , og han sa til kompisen sin når han ringte at "dama hadde laget mat til han" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 wantz gf now =O ASL? :D:D:D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 *gå innpå Flaringos profil* Navn: Kristan Duuu, må vi snakke sammen.... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ser at CypheroN i signaturen sin om det er noen som gleder seg? Og ja, det er det! Jeg gleder meg til sommeren Ser fram til fine tider og stunder sammen med kjæresten min Forhåpentligvis skal vi til syden også! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ser frem til kl5 for da skal jeg treffe dama mi, så får dere andre glede dere til sommeren Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, da ser det endelig ut til å gå min vei. Etter en lang deppe tid fra tidligere kjæreste, så kan jeg endelig si at jeg er i et forhold som kun går riktig vei:) Og den 11 har vi vært sammen i 2 måneder. "Det er utsene som gjør meg oppmerksom, men personligheten som gjør meg forelska" Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan si til dama at jeg elsker hu ? Vært sammens en god stund nå og er ikke den typen som sier jeg elsker deg etter 1 uke. Syns det er for tåpelig for det er jo ikke sant. men nå vet jeg det. jeg elsker ho og vil si det men vet ikke på hvem måte det er best å si det. Er ikke sikkert ho føler det samma men det gjør ingen ting. føler bare trang til å si det jeg. Takker for svar folkens Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan si til dama at jeg elsker hu ? "Jeg elsker deg" bør funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå