Gjest trist Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da var det offesielt over meg gutten jeg har holdt på med i 4 måneder. fikk nettop vite at han aldri har hatt følelser for meg. føler meg helt jævlig nå siden jeg har følelser for han vet ikke hva jeg skal gjøre av meg akkurat nå jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 da var det offesielt over meg gutten jeg har holdt på med i 4 måneder. fikk nettop vite at han aldri har hatt følelser for meg. føler meg helt jævlig nå siden jeg har følelser for han vet ikke hva jeg skal gjøre av meg akkurat nå jeg jeg tror "alle" har vært igjennom det en eller annen gang i livet. det er dritkjipt men det er nå det er viktig at du kommer deg ut og sosialiserer for raskere å komme deg over dette. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor noen må være så drittsekk å si at man aldri har hatt noen følelser.. Det kan man spare seg for. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Som om det er bedre å si at man ikke føler det samme lenger. Svir likevel. Vært i samme båt selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, jeg synes nå det er bedre det, enn å si at man har levd på en løgn i fire mnd. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hærregud, jeg er så lykkeli i lage samboeren min =D *måtte bare brøle det ut* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvordan vet jeg om ei dame som jeg liker liker meg? ^^ liksom.. når jeg går forbi henne så ser jeg på henne og hun ser på meg.. ser hverandre i øynene.. er det et tegn på at hun liker meg? Jeg tør liksom ikke å snakke til hu... bare sier hei og hvordan har du det og sånt.. vil liksom ikke bare spørre henne om hun liker meg.. vet jeg ikke har noe å tape men alikevel :/.. var sammen med ei dame i 8mnd.. så hun hver andre uke.. så fikk jeg melding om at det var slutt :( .. jeje.. det var sikkert ikke ment at vi to skulle være sammen ... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg pleier å se alle jeg møter i øynene, så det skal ikke trenge bety noe. Du får bare snakke med henne, vise noenlunde interesser (ikke gå helt over styr) og kanskje være med hun på fritiden? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg pleier å se alle jeg møter i øynene, så det skal ikke trenge bety noe. Du får bare snakke med henne, vise noenlunde interesser (ikke gå helt over styr) og kanskje være med hun på fritiden? 9426253[/snapback] i wish i could.. men vi bor litt langt unna hverandre.. så det blir litt vanskelig.. men jeg skal se hva jeg får til takker for svar Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva betyr langt unna? Har bekjente som betegner 10km avstand som avstandsforhold... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Damn, rare følelser på gang her nå.. Er ei jente jeg har kjent siden barneskolen. Vi gikk i klasse på ungdomsskolen og ble etterhvert ganske gode venner. Det fortsatte på VGS, samme skole, og jeg begynnte å føle noe spesiellt for henne i fjor sommer. Men så stakk hun til USA et år. I løpet av året har jeg snakket en del med henne på msn, og har egentlig tenkt litt på henne. Samtidig har en annen veninne av meg, og jentas bestevenn, kødda med at jeg og jenta driver og flørte hele tida og at vi passer perfekt for hverandre. Når hun da kom hjem, så tok det 2-3 kvelder før jeg begynnte å bli forelska. Men det er ikke noe av det samme som før i det hele tatt. Jeg har ikke den gigantiske kriblinga i magen og nervøsiteten når jeg ser henne og er sammen med henne som jeg har hatt før, men det er heller en følelse av at det er så fryktelig godt å være sammen med henne. Vet ikke helt åssen jeg skal beskrive det. Desverre har jeg ikke peiling på hva hun føler (skeptisk som jeg er er jeg overbevist om at jeg ikke har nubb-sjangs), og jeg vil helst ikke at hun skal finne ut av det, i og med at jeg ikke vil miste henne som venn. Litt kinkig situasjon.. Men det er et eller anna spesiellt med det her, og jeg har ikke lyst til å gi opp.. :/ Noen som har vært oppi lignende som kan gi noen råd ? (Anonym pga at det er mulig det er noen som kjenner meg her inne, og vil helst ikke at jenta skal få vite noe om det) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kinky? Tja. Hva er vennskap kontra det du kan få? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dama har type! Hva mer kan jeg si >.< Lenke til kommentar
Gjest gutt17 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, skriver anonymt da jeg kjenner flere på forumet her som er aktive.. Har seg sånn at jeg har et ganske godt øye til ei på skolen for tida. Det er egentlig sånn at jeg går rundt og tenker på hu hele tida omtrent, greier ikke å la være.. Det eneste problemet er at jeg ikke kjenner hu, og har knapt nok snakket med hu, bare litt.. Også bor hu et stykke unna meg også. Jeg blir så frustrert av dette, for jeg har så lyst til å bli kjent med henne, og kanskje noe mer også. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er egentlig ikke spesielt sjenert av meg, og pleier ikke å ha noe særlig problemer med sånt, men når jeg ser denne jenta så låser egentlig alt seg.. Regner med at det er noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre..?? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva betyr langt unna? Har bekjente som betegner 10km avstand som avstandsforhold... 9426592[/snapback] sånn ca 10 km ja ^^ Er ikke så fryktelig morro å sykle så langt.. men prata mye med hu i timen idag.. and i feel there are something between us ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror jeg holder på å få følelser for en av mine beste venner. huff Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror jeg holder på å få følelser for en av mine beste venner. huff 9442934[/snapback] kjipt det, og hvis han/hun ikke liker deg tilbake blir det ennå værre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvis du kjenner henne veldig godt, og vet åssen hun reagerer, så kan du jo si: Jeg tror jeg begynner og få følelser for deg , og ta det som det kommer Endret 7. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Tror jeg holder på å få følelser for en av mine beste venner. huff vært der selv og det er dritkjipt. vennskapet vil forandre seg for altid. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Weeeee! Tyskland med dama i helgen på festival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå