Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
For en sinnsykt koselig gave!

Jeg vet, ble skikkelig overraska og glad :love: Når jeg tenker meg om har vi faktisk 4 mnd sammen i dag :) Vet det ikke er noe stort, men kom bare på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_abc_*

Da er herr abc tilbake med sitt problem.

 

Jeg var på fest med henne på lørdag, og overnattet hos henne. På vorspiel la jeg armen rundt henne, hun tok honden min, og alt var bra. Da vi kom oss ut på byen dro hun meg med på dansegulvet, og vi danset tett og rolig sammen mens fulle folk hoppet og spratt rundt oss. Jeg kunne egentlig stått slik i evigheter, men usikkerheten tok overhånd og jeg måtte bare ha svar; hva skjer med han andre fyren?

 

Vi satte oss i en krok for oss selv der jeg sa at dette kunne ikke fortsette før jeg (vi) fikk orden på saker og ting. Hun ble veldig lei seg da jeg tok opp dette, for det går ikke så bra mellom hanne og "han andre". Han ringer henne tydeligvis for skjelden, og at han ikke ville komme på besøk i juleferien var også en ting som hadde såret henne. Han virker i det store og hele ikke så veldig interessert lenger.

 

På tross av dette kunne hun ikke gi meg et skikkelig svar. Hun var usikker, visste ikke helt hva hun ville og var egentlig veldig fortvilet. Jeg forklarte hvor jeg står, at jeg har likt henne lenge og at jeg er her hvis hun vil ha meg, Jeg sa også at hun skulle få tid til å prosessere følelsene sine, så nå går jeg bare og venter på at livet enten skal bli perfekt eller å få et nakkeskudd.

 

Samtidig føler jeg meg som brukt dopapir. Hvorfor gjør hun dette mot meg? Jeg har gitt klare signaler i et par uker om at jeg vil være med henne, og hun har spilt videre på dette. Dette har hun bevisst gjort mens hun fortsatt har vært i et forhold som hun ikke vet om hun vil ut av. Når man ser på hva som har skjedd den siste uken (jeg har overnattet hos henne to ganger, det som skjedde på vorspiel og på byen) ser jeg heller ikke hvordan hun fortsatt skal kunne være sammen med han andre. Som sagt virker han ikke så veldig interessert, men jeg tror ikke han fortsatt vil være sammen med henne hvis han får vite hva vi jeg og hun har gjort sammen. Var jo en del av dere som karakteriserte våre "påfunn" som verre enn å ha sex i fylla med en tilfeldig person (og jeg er ikke uenig).

 

En liten del av meg er også redd for at hun bruker meg som "trøst" fordi hun blir neglisjert av typen sin. Jeg tror egentlig ikke dette, men skulle det vise seg å være sant vil det være som å bli påkjørt av et vogntog gjentatte ganger.

 

Så hva skal jeg gjøre nå? Gi henne tid til å finne ut av følelsene sine? Hvor lang tid? Skal jeg konfrontere henne med at jeg ikke er fornøyd med hvordan hun har gått frem (holdt på slik med meg mens hun har vært i et forhold)? Skal jeg kreve at hun legger alt på bordet og forklarer meg til minste detalt hva hun ser for seg?

 

Jeg er også redd for hvordan dette kan påvirke et eventulet forhold mellom meg og henne i fremtiden. Er redd jeg ikke kommer til å stole 100% på henne etter at hun nå i praksis har vært utro. Kanskje jeg kan sette det på kontoen for "manglende erfaring-feil" og håpe at hun lærer av det? Hun har akkurat blitt 18 (jeg er noen år eldre), og alderen spiller kanskje en rolle?

 

Jeg får vel som svar nå at jeg skal gi faen i henne, men det går dessverre ikke. Følelsene for henne er rett og slett for sterke.

Lenke til kommentar

Dette nyttårsløftet mitt om å holde meg unna mannfolk (spesielt ett) funker ikke så utrolig bra som det gjerne kunne gjort. Jeg trodde han var pissed for ett eller annet men det er han tydeligvis ikke, noe som gjør dette enda verre. Så idag (etter å ikke ha sett ham på lenge) tropper han opp på jobben i den mest sexy buksa jeg har sett ham i, en akkurat passe stram t-skjorte og årets mest sjarmerende smil. Redd meg :(

Lenke til kommentar

Kjæresten min kommer hjem på lørdag, og jeg gleder meg MASSEMASSEMASSE! :D:D:D

<3

 

Og ja, det er lov å være litt fjortiss når hun har vært borte i tre uker. :p

 

Har ikke vært mange dagene i denne leiligheten uten at hun har vært her, og det føles både uvant og feil.

Lenke til kommentar
Kjæresten min kommer hjem på lørdag, og jeg gleder meg MASSEMASSEMASSE! :D:D:D

<3

 

Og ja, det er lov å være litt fjortiss når hun har vært borte i tre uker. :p

 

Har ikke vært mange dagene i denne leiligheten uten at hun har vært her, og det føles både uvant og feil.

Kan du be ho dra seg tilbake til forumet?

 

 

Abc: Ho er sikkert ganske usikker sjølv og treng litt tid til å tenkje. Du må forstå at ho har mykje å tenkje på i tilfelle: Ho må ordne med ekskjærasten sin, ho lurar på korleis folk ser på ho om ho hoppar frå gut til gut. Heile greia med korleis andre kjem til å sjå på dykk ... Ho har sikkert tusenvis av tankjar i hovudet sitt no. Så du bør gje ho litt tid til å tenkje på, ikkje mase for mykje, men fortsatt snakke med ho.

 

Når det kjem til dei som ber deg om å droppe ho, er eg uenig med dei. Eg har vært borti noko av det same sjølv, og forstår korleis følelsar du har. Eg synast at du skal kjøyre på. Ikkje gje ho opp, lat ho få tid til å tenkje, spør ho kor lang tid ho treng, så ordnar det seg nok. :)

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Skal hun svare fjorten dager og håpe at hun har bestemt seg innen den tid da? :roll:

Og om ho har gitt han eit tidspunkt, synast eg ho burde ha bestemt seg til då, og det er opp til han kor lenge han vil/orker å vente.

 

Han kan sjølvsagt stille krav sjølv, han har antageleg ei grense for kor han ikkje orkar meir. Kor denne grensa er veit berre han sjølv, men det er viktig å gje ho litt tid.

Lenke til kommentar
Skal hun svare fjorten dager og håpe at hun har bestemt seg innen den tid da? :roll:

Og om ho har gitt han eit tidspunkt, synast eg ho burde ha bestemt seg til då, og det er opp til han kor lenge han vil/orker å vente.

 

Han kan sjølvsagt stille krav sjølv, han har antageleg ei grense for kor han ikkje orkar meir. Kor denne grensa er veit berre han sjølv, men det er viktig å gje ho litt tid.

 

Poenget er at det er litt dumt å bestemme et tidspunkt. Hun får ta en avgjørelse snart, og så får abs velge om han kan/vil vente.

 

Mistenker at abs kan ha gjort seg litt for tilgjengelig for denne jenta. Vi får vente og se.

Lenke til kommentar
Poenget er at det er litt dumt å bestemme et tidspunkt. Hun får ta en avgjørelse snart, og så får abs velge om han kan/vil vente.

 

Mistenker at abs kan ha gjort seg litt for tilgjengelig for denne jenta. Vi får vente og se.

Ho vil antageleg ikkje gi han noko bestemt tidspunkt, men f.eks: "innan uka er omme" er eit greitt svar. Så får han sjølv velge kva han vil gjere. Han er ikkje nøgd til å godta det ho seier.

 

Saka er at fyren spurte om kor lang tid ho kom til å bruke.

 

Når det gjeld å be ho om å leggje korta på bordet, kan du gjere det etter det har roa seg i det minste, det passer ikkje å spørje om det når ho har så mykje anna og tenkje på.

 

Det at han kan ha gjort seg for tigjengeleg nektar eg ikkje for, og eg håpar at han ikkje let ho tukle for mykje med han og følelsane hans.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

Kanskje jeg har gjort meg for tilgjengelig, det vet bare hun. Men en ting hun sa da vi snakket sammen da vi var ute var at jeg reiser fra henne jeg også, og hun mente jeg kom til å glemme henne. Derfor går jeg egentlig for å vise det klart og tydelig at jeg vil være med henne så mye som mulig, og håper dermed å vise at jeg ikke er som han andre som ikke gir henne nok oppmerksomhet.

 

Takker for tilbakemeldinger forresten, jeg setter pris på de alle.

Lenke til kommentar

Om det blir et forhold ut av det, kommer det til å bli et avstandsforhold? Er det noe du ønsker når du ser hvordan hun takler sitt nåværende avstandsforhold? Da spessiellt med tanke på kos med annen gutt. Skal et avstandsforhold fungere må tilliten være veldig stor, samme med kjærligheten for den andre part.

Lenke til kommentar

Har bare hatt en kjæreste faktisk. Det var for noen måneder siden. Vi var vel ikke lengre sammen enn 1 måned. Jeg slo opp pga hun virka ikke så veldig intressert lengre. Var mere opptatt av å hviske til venninna og holde hu i handa når vi var sammen ute. Også skulle hun på en fest vettu. Men trur du jeg ble spurt? Nææi. Er vel vanlig å ta med kjærsten sin på det?

Hun er da 15 år og jeg 17 år. Var litt kjipt å slå opp, men jeg kan ikke holde på sånn.

 

En sang som minner meg om hun, er faktisk en DDE sang, Vi skal se sola gå ned i havet. Trur det eller ei :p

 

Men det er jo flere fisker i havet som det heter...

Lenke til kommentar
Har bare hatt en kjæreste faktisk. Det var for noen måneder siden. Vi var vel ikke lengre sammen enn 1 måned. Jeg slo opp pga hun virka ikke så veldig intressert lengre. Var mere opptatt av å hviske til venninna og holde hu i handa når vi var sammen ute. Også skulle hun på en fest vettu. Men trur du jeg ble spurt? Nææi. Er vel vanlig å ta med kjærsten sin på det?

Hun er da 15 år og jeg 17 år. Var litt kjipt å slå opp, men jeg kan ikke holde på sånn.

 

En sang som minner meg om hun, er faktisk en DDE sang, Vi skal se sola gå ned i havet. Trur det eller ei :p

 

Men det er jo flere fisker i havet som det heter...

Ja, det kan eg forsikre deg om. Ho som du var saman med virka ikkje som noko å samle på. Nei, kom deg vidare, det finnes mykje betre kvinnfolk enn det!

Lenke til kommentar

Takk for støtten! :) Ja, det finnes mye bedre der ute. Men nå er jeg sikkert stygg mot meg selv, når jeg sier at jeg ikke er så attraktiv på markedet..hehe. Syns jeg ser passe normal ut ;)

 

Men det beste er vel å ta seg en tur på fest? Er vel enklere å komme i kontakt med jenter på den måten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...