ilpostino Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 hvorfor skal du det? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg? Fordi han ville prate. Og vi reiser hver vår vei imorgen og sees ikke før på lenge. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vel, da begynner jeg Skriver som gjest siden jeg helst ikke vil at bekjente leser dette og gjenkjenner meg. Vel, jeg har fått god kontakt med ei jente jeg liker godt nå. Vi prates ofte på msn og sender mld til hverandre. Men jeg tør liksom ikke ta iniativ til å be henne ut I det ene øyeblikket virker det som om hun liker meg, og i det andre øyeblikket er jeg veldig usikker. Jeg har lyst til å bare sende en mld og spørre om hun vil finne på noe, men det bare.. går ikke Hva burde jeg gjøre? Jeg har en lignende situasjon. Jeg har fått god kontakt med en jente ja, jeg har fått høre at hun liker meg. Har også prøvd å spurt henne om hun blir med og gjøre noe. Hun bor ca.45min ifra meg da. så vet det er litt verre da, men vi prater ofte på msn og sender mld da som er veldig lik i den andre situasjonen. Hun vet ikke det at jeg liker henne da, men jeg hadde tenkt å fortelle det en dag vi var med hverandre. Jeg kan også være litt usikker, men ikke på samme måten. har ikke noe problem med å gå ut med henne, eller har ikke dårlig selvtillit til å være med folk. Det er bare det at denne jenten som jeg liker, når jeg spørr henne om å bli med en tur til byen f.eks, så svarer hun liksom ikke på akkurat d, hun sier bare hmh eller noe, hehe :-P og så svarer hun på alt annet. Kan dette skyldes at hun kan være litt flau eller noe? bare lurer, noen som har noen gode forslag om hvordan jeg kan få henne med på ting? synes bare det er litt rart. hun hadde litt sånn dårlig selvtillit før da, men hun sier at hun har lært å være seg selv nå, så jeg vet liksom ikke helt. Håper på noen gode svar, liker virkelig denne jenta Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå har jeg endelig funnet en måte å ta kontakt med ei jente jeg møtte i sommer, som jeg ville, men aldri rakk å bli godt kjent med. I mellomtiden har hun selvsagt fått seg type. Meh! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vel, da begynner jeg Skriver som gjest siden jeg helst ikke vil at bekjente leser dette og gjenkjenner meg. Vel, jeg har fått god kontakt med ei jente jeg liker godt nå. Vi prates ofte på msn og sender mld til hverandre. Men jeg tør liksom ikke ta iniativ til å be henne ut I det ene øyeblikket virker det som om hun liker meg, og i det andre øyeblikket er jeg veldig usikker. Jeg har lyst til å bare sende en mld og spørre om hun vil finne på noe, men det bare.. går ikke Hva burde jeg gjøre? Jeg har en lignende situasjon. Jeg har fått god kontakt med en jente ja, jeg har fått høre at hun liker meg. Har også prøvd å spurt henne om hun blir med og gjøre noe. Hun bor ca.45min ifra meg da. så vet det er litt verre da, men vi prater ofte på msn og sender mld da som er veldig lik i den andre situasjonen. Hun vet ikke det at jeg liker henne da, men jeg hadde tenkt å fortelle det en dag vi var med hverandre. Jeg kan også være litt usikker, men ikke på samme måten. har ikke noe problem med å gå ut med henne, eller har ikke dårlig selvtillit til å være med folk. Det er bare det at denne jenten som jeg liker, når jeg spørr henne om å bli med en tur til byen f.eks, så svarer hun liksom ikke på akkurat d, hun sier bare hmh eller noe, hehe :-P og så svarer hun på alt annet. Kan dette skyldes at hun kan være litt flau eller noe? bare lurer, noen som har noen gode forslag om hvordan jeg kan få henne med på ting? synes bare det er litt rart. hun hadde litt sånn dårlig selvtillit før da, men hun sier at hun har lært å være seg selv nå, så jeg vet liksom ikke helt. Håper på noen gode svar, liker virkelig denne jenta Virker som om hun unngår spørsmålet enten fordi hun ikke har lyst, men vil ikke såre deg, eller fordi hun er sjenert. Vet ikke om det blir sett på som "akseptabelt" å spør "hva betyr det?" eller lignende, siden jeg ikke akkurat er så erfaringsrik når det gjelder slikt. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hehe ja kanskje det er det, vet ikke jeg kan jo hende det. Bare forsett å skriv tips om hva det kan være alle sammen og ja, er det akseptabelt å spør hva "hmh" betyr når hun sier det? for det vet ikke jeg igrunn heller om er akseptabelt, eller om hun kan bli sur eller noe da. Endret 4. januar 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Anna Nichole Smith da? Anna Nicole var på ett tidspunkt såppass sexy at hun ikke ville hatt problemer med å finne seg en alright type. Deretter ble hun såppass rik at det IALLEFALL ikke var noe problem å få seg en alright type Noen mennesker er tette i pappen, men ser bra ut. Andre er stygge, men ufattelig intelligente mennesker. Så lenge man har en av kvalitetene, vil det ikke være vanskelig å finne noen som vil være sammen med deg Pøh! er du grisestygg så MÅ du ha et lassmed penger. Personlighet er oppskrytt uansett. Penger og utseende kommer lenge før personlighet. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg? Fordi han ville prate. Og vi reiser hver vår vei imorgen og sees ikke før på lenge. Om han dumpet deg ser jeg seriøst ikke poenget... Er grenser for hvor grei en skal være med en eks... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Pøh! er du grisestygg så MÅ du ha et lassmed penger. Personlighet er oppskrytt uansett. Penger og utseende kommer lenge før personlighet. Helt enig, personlighet er oppskrytt og betyr ingenting i kjærlighet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg gleder meg til å se kjæresten min igjen. <3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hehe ja kanskje det er det, vet ikke jeg kan jo hende det. Bare forsett å skriv tips om hva det kan være alle sammen og ja, er det akseptabelt å spør hva "hmh" betyr når hun sier det? for det vet ikke jeg igrunn heller om er akseptabelt, eller om hun kan bli sur eller noe da. Visst er det akseptabelt! Om man spør om noe, og får tvetydig svar, er det nærmest en selvfølge at man ber om utdypning. "hmh tolker jeg som ja?" eller "flott skal vi si kl 18 da?" er begge helt kurante responser. Gir hun tvetydige svar, må hun akseptere at du tolker til din fordel Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) En ting er sikkert: Ingenting slår en god slosskamp med samboeren Jeg skal gi min juling i kveld. Vi hadde en liten fight ista, og jeg gjorde meg ikke ferdig Hah, djevelen snødøpte meg utenfor i kveld. Jeg kastet litt snø på han, og da ble jeg lagt i bakken. makan Endret 4. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Visst er det akseptabelt! Om man spør om noe, og får tvetydig svar, er det nærmest en selvfølge at man ber om utdypning. "hmh tolker jeg som ja?" eller "flott skal vi si kl 18 da?" er begge helt kurante responser. Gir hun tvetydige svar, må hun akseptere at du tolker til din fordel Det der tolket jeg forresten som et veldig bra svar. Gjenstår bare å se hva hun sier nå da Skal spøre henne snart igjen, å da håper jeg å få et bedre svar så klart. visst ikke får jeg nok utdype meg i hva hun mener visst hun sier noe lignende. jeg skal komme med tilbakemelding senere. Endret 4. januar 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) *redigert siden det er over* Endret 29. november 2009 av Isilme Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En ting er sikkert:Ingenting slår en god slosskamp med samboeren Jeg skal gi min juling i kveld. Vi hadde en liten fight ista, og jeg gjorde meg ikke ferdig Hah, djevelen snødøpte meg utenfor i kveld. Jeg kastet litt snø på han, og da ble jeg lagt i bakken. makan Hadde han gjort det her hadde du gått rett i isen Så vært glad det var i snøen og ikke isen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Visst er det akseptabelt! Om man spør om noe, og får tvetydig svar, er det nærmest en selvfølge at man ber om utdypning."hmh tolker jeg som ja?" eller "flott skal vi si kl 18 da?" er begge helt kurante responser. Gir hun tvetydige svar, må hun akseptere at du tolker til din fordel Det der tolket jeg forresten som et veldig bra svar. Gjenstår bare å se hva hun sier nå da Skal spøre henne snart igjen, å da håper jeg å få et bedre svar så klart. visst ikke får jeg nok utdype meg i hva hun mener visst hun sier noe lignende. jeg skal komme med tilbakemelding senere. Lykke til! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I all min ydmykhet skal jeg fortelle dere at jeg har funnet verdens beste gave til kjæresten min. Det neste nå er at vi skal spørre om hva du har kjøpt? Jeg skjønte ikke helt Han kan ikke svare, damen hans er her inne. Du har fått vite det på msn. Dere andre får vite det etter at jeg har levert den. Det blir ikke før den 27. da. Nå kan hun avsløre det selv.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I all min ydmykhet skal jeg fortelle dere at jeg har funnet verdens beste gave til kjæresten min. Det neste nå er at vi skal spørre om hva du har kjøpt? Jeg skjønte ikke helt Han kan ikke svare, damen hans er her inne. Du har fått vite det på msn. Dere andre får vite det etter at jeg har levert den. Det blir ikke før den 27. da. Nå kan hun avsløre det selv.... Fikk et brev med 101 grunner til at han liker meg/blir sjarmert av meg. Så utrolig skjønnt. Og bl. a. USB-Missile launcher med cam på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 101 håndskrevne kort med denne bakgrunnen: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 For en sinnsykt koselig gave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå