medlem-90636 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper fyren tar til vett og stikker av ! Noen som truer med å ta livet sitt slik kommer aldri til å gjøre det alikevel. Tomme tragiske trusler kaller jeg det. Han får begynne å bruke kondom for å være sikker Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg føler ikke at noen har mindre rett til partner enn andre, jeg bare påpker at enkelte ikke har så mange valgmuligheter og at det kan føretil at de gifter seg for tidlig eller får barn....... de griper den sjansen de får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg føler ikke at noen har mindre rett til partner enn andre, jeg bare påpker at enkelte ikke har så mange valgmuligheter og at det kan føretil at de gifter seg for tidlig eller får barn....... de griper den sjansen de får. Minner meg om ei jeg gikk i klasse med. Gjennom hele 10. klasse hadde hun et nytt guttenavn skrevet på hånda/armen sikker hver uke (skifta fort "type" i alle fall og hun ser absolutt ikke ut som noe en hver mann vil ha). Så plutselig hadde hun et forhold som varte i over 2-3 uker, til alles overraskelse, og etter et par måneder var hun visst forlovet med denne fyren (har fin ring og alt, btw; hva er det med denne moten med å forlove seg frest mulig egentlig?). Skulle trodd hun hadde overtalt ham til det. Aner hvordan forholdet deres er, men fyren ser vistnok vettskremt ut hver gang hun "klår" på han ute blandt folk og han sår der og later som ingenting. Han ser ikke særlig bra ut han heller akkurat men han kunne funnet seg bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Storebroren min er forlovet med damen sin nå, og han smelte henne på tjukka etter et år. De har nydelige tvillinger nå. De har hatt så stor påkjenning i forholdet at jeg faktisk har tro på at det holder. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noko av det samme gjeld for ein venn av meg. Ho blei gravid når dei var henhaldsvis 15 og 16 år gamle, ho var eldst, og når han fortalde det til oss hadde dei vært i saman litt meir enn eit år. Sjølvsagt synast eg det er altfor tidleg, men dei har vært ypperlege foreldre trass deira unge alder. Dei er framleis ilag etter 3 år, han er 17, ho er 18. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Storebror og dama er 20. Og ja, de er kjempeforeldre de og. Endret 3. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg fikk høre en veldig trist nyhet i dag, eller hva jeg skal kalle det..?Svogeren til ei venninne er sammen med ei helvettes til kjerring(20 år), for å si det mildt. De har vært sammen i tre mnd. Hun ønsker seg baby Foreldrene til de begge har prøvd å snakke fornuft i henne, men berta klikket fullstendig på svigersen sin via tlf, og hun ville IKKE ha noen råd. Venninna mi hørte på denne samtalen og ble helt sjokkert. Du snakker ikke sånn til folk, og hvertfall ikke til verdens snilleste svigermor. På toppen av det hele har hun en sykdom som gjør at en fødsel bør planlegges. Hva er det med slike folk?? Det er snakk om å sette et menneske til verden her. Ikke kjøpe seg ei dukke på lekebutikken Uff, skjønner hva du mener. Ei jeg kjenner har visstnok som mål å få unge før hu blir 20 (hun er 16 nå), og da hun var 14, skulle hun ha før hu var 16. Ikke helt gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er skummelt med slike mål. Fantastisk uttalelse: "hvis jeg ikke får barn innen jeg er tredve kommer jeg til å pule en random fyr på byen". Lurt.. Det er faktisk ikke alle som kan få barn grunnet en alvorlig arvelig sykdom feks. Tenk å få barn med en slik da. huff. Jaja, de kan jo for det selv når hjernen er så liten. Synd det går utover et uskyldig barn. Selv har jeg satt en liten alarm på mobilen min for barn og bryllup. Men jeg stresser ikke Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste Og akkuratt nå sitter hun hjemme og ser igjennom innleggene mine på diskusjon, så får håpe dette sjarmerer henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste Og akkuratt nå sitter hun hjemme og ser igjennom innleggene mine på diskusjon, så får håpe dette sjarmerer henne FAIL! Det har nemlig jeg! Og akkurat nå slaper vi av i senga og nerder med Crispo og skal snart se film. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er skummelt med slike mål.Fantastisk uttalelse: "hvis jeg ikke får barn innen jeg er tredve kommer jeg til å pule en random fyr på byen". Lurt.. Det er faktisk ikke alle som kan få barn grunnet en alvorlig arvelig sykdom feks. Tenk å få barn med en slik da. huff. Jaja, de kan jo for det selv når hjernen er så liten. Synd det går utover et uskyldig barn. Selv har jeg satt en liten alarm på mobilen min for barn og bryllup. Men jeg stresser ikke Å herregud. Noen folk tenker virkelig ikke langt nok. Bare tull å stresse med bryllup og barn, det skjer når det passer. For all del, noen føler seg kanskje klare før andre, det varierer jo. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste Og akkuratt nå sitter hun hjemme og ser igjennom innleggene mine på diskusjon, så får håpe dette sjarmerer henne FAIL! Det har nemlig jeg! Og akkurat nå slaper vi av i senga og nerder med Crispo og skal snart se film. FAIL! Jeg og dama har starta campaign sammen på Gears 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 er du lesbisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jente 12 har utovertiss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste Og akkuratt nå sitter hun hjemme og ser igjennom innleggene mine på diskusjon, så får håpe dette sjarmerer henne FAIL! Det har nemlig jeg! Og akkurat nå slaper vi av i senga og nerder med Crispo og skal snart se film. Dere feiler begge to. Jeg har. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg føler ikke at noen har mindre rett til partner enn andre, jeg bare påpker at enkelte ikke har så mange valgmuligheter og at det kan føretil at de gifter seg for tidlig eller får barn....... de griper den sjansen de får. Det kan godt hende, men jeg har aldri kjent/sett noen slike :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Anna Nichole Smith da? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) er du lesbisk? Jeg er ikke lesbisk nei:P Har bare som jeg sa verdens beste dame. Kan høre med henne om jeg får posta opp bilde her, så får dere se at hun er pen og skryteskryte EDIT: Beklager gutta, ser ikke ut til at det blir noe ronkemateriale alikevel Endret 4. januar 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 om bare noen få strakser skal jeg treffe ekskjæresten min igjen. gruer meg som en drittunge. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Anna Nichole Smith da? Anna Nicole var på ett tidspunkt såppass sexy at hun ikke ville hatt problemer med å finne seg en alright type. Deretter ble hun såppass rik at det IALLEFALL ikke var noe problem å få seg en alright type Noen mennesker er tette i pappen, men ser bra ut. Andre er stygge, men ufattelig intelligente mennesker. Så lenge man har en av kvalitetene, vil det ikke være vanskelig å finne noen som vil være sammen med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå